Skip to main content

بهترین مرکز مشاوره در آهنگ | مرکز مشاوره مهر نوین 09102606143

بهترین مرکز مشاوره در آهنگ مرکز مشاوره مهرنوین است که دارای مجوز رسمی از سازمان نظام رواشناسی و مشاوره است با متخصصین مجرب و دارای تجربه بالا می باشد.

https://mehrenovinclinic.com

بهترین مرکز مشاوره در آهنگ خدمات مشاوره خانواده، مشاوره فردی، مشاوره ازدواج، طلاق، تحصیلی، شغلی و... را به مراجعین خود ارائه می‌دهد. همه انسان‌ها در طول زندگی خود با مسائل و چالش‌های زیادی مواجه می‌شوند. اما به دلیل محدودیت دانش و تجربیاتشان قادر نیستند به تنهایی همه مشکلات خود را حل کنند.

برای مثال یکی از مسائلی که معمولا همه افراد آن را تجربه می‌کنند، مسائل عاطفی است. کسانی که با چالش‌های عاطفی مواجه می‌شوند، از نظر احساسی درگیر مسئله هستند. به همین علت ممکن است تصمیمات منطقی و درستی نگیرند.

برای گرفتن نوبت از بهترین مرکز مشاوره در غرب تهران روی لینک کلیک نمایید.


گاهی اوقات بحران‌های عاطفی به حدی ریشه دار می‌شوند که زمینه ابتلا به اختلالات روانی مانند افسردگی و اضطراب را فراهم می‌کنند. باید توجه داشت که مسائل عاطفی فقط یکی از چالش‌هایی است که هر فردی در زندگی با آن مواجه می‌شود. بهترین کار در حین رویارویی با تنش‌های زندگی، کمک گرفتن از یک فرد آگاه است. مشاور، همان کسی است که می‌تواند در حل مسائل مختلف به شما کمک کند. مشاوران مرکز مهرنوین می توانند با تکیه بر دانش و تجربه خود به شما کمک کنند.

در واقع مشاور، شخصی است که مهارت‌های علمی لازم برای روان درمانی را دارد. او مراجع را در زمینه مشکلات تحصیلی، شغلی، عاطفی و... یاری می‌دهد. مشاوره یک رابطه دو طرفه بین مشاور و مراجع است که طی آن مشاور تلاش می‌کند شرایط مراجع را درک کند و در حل مسائل او کمک کند. 

مراکز پیشنهادی: بهترین مرکز مشاوره در خاوران

بهترین مرکز مشاوره در آهنگ

بهترین مرکز مشاوره در آهنگ نقش مهمی در حل بحران‌ های عاطفی افراد دارد. مشاوران این مرکز در طول جلسات به بحث و گفتگو درباره مشکل مراجع می‌پردازند. مراجع در جلسات مشاوره می‌تواند درک واقع بینانه ای از مسئله به دست آورد و راه حل مناسب برای حل مشکل را پیدا کند. بهترین مرکز مشاوره در آهنگ مشکل مراجع را تجزیه و تحلیل می‌کند.

بعد از ریشه یابی مسئله، دلایل بروز مشکل را مورد بررسی قرار می‌دهد. سپس اقدامات لازم برای حل مشکل افراد را انجام می‌دهد. یکی از مهم‌ترین خدمات بهترین مرکز مشاوره در آهنگ ، مشاوره فردی است. کسانی که در این جلسات شرکت می‌کنند می‌توانند اطلاعات و شناخت بیشتری درباره خویش به دست آورند.

مزایای مشاوره فردی در بهترین مرکز مشاوره در آهنگ

یکی از مزایای شرکت در جلسات مشاوره فردی، افزایش هشیاری فرد نسبت به خود است. ضمن اینکه محدودیت‌ها را تشخیص می‌دهد و مهارت‌های ارتباطی و تطابقی او بهبود پیدا می‌کنند. مشاوره فردی باعث تغییراتی در رفتار شخص می‌شود و به او کمک می‌کند به صورت گسترده‌تر با مسائل زندگی خود آشنا شود. افراد می‌توانند در جلسات مشاوره فردی درباره افکار، احساسات و عواطف خود صحبت کنند. 

مراحل مشاوره فردی 

 - حضور در جلسات مشاوره 
- درک و فهم بیشتر مسئله و به دست آوردن شناخت بهتر از خویشتن
- تشخیص مشکل 
- پیدا کردن راه حل 
- بهره مندی از خدمات مشاوره فردی و پیگیری روند حل مسئله 
اگر شما هم در زندگی خود با مشکلی مواجه شده اید که قادر به حل آن نیستید، می‌توانید با بهترین مرکز مشاوره در آهنگ تماس بگیرید. 

مرکز مشاوره در آهنگ 

مرکز مشاوره در آهنگ خدمات متنوعی را به مراجعین خود ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به مشاوره های فردی، ازدواج، شغلی، تحصیلی، خانواده و... اشاره کرد. در این قسمت به برخی از خدمات مرکز مشاوره در آهنگ اشاره می‌کنیم.

- مشاوره فردی 

مشاوره فردی یک نوع مشاوره درمانی است که به افراد کمک می‌کند شناخت بهتری از مسائل زندگی خود به دست آورند. همچنین بتوانند برای بهبود وضعیت خود تلاش کنند. مراجع می‌تواند در جلسه مشاوره درباره افکار، رفتار، احساسات، عواطف و... صحبت کند. مشاور به سخنان افراد گوش می‌دهد و با استفاده از دانش و تجربه خود، آنها را راهنمایی می‌کند تا بتوانند مسئله را حل کنند.  

مراکز پیشنهادی: بهترین مرکز مشاوره در مشیریه

- مشاوره ازدواج در بهترین مرکز مشاوره در آهنگ

یکی از خدمات مرکز مشاوره در آهنگ ، مشاوره ازدواج یا زوج درمانی است. زوجینی که در زندگی خود با مشکلات و اختلافات مواجه شده اند، می‌توانند برای رفع مشکل و بهبود روابط خود از مشاور کمک بگیرند. شرکت در جلسات مشاوره ازدواج به این افراد کمک می‌کند تا مشکل خود را شناسایی و حل کنند.

ضمن اینکه در جلسات مشاوره، روش‌های بهبود رابطه را به آنها آموزش می‌دهند. مشاوره ازدواج باعث می‌شود افراد بتوانند تصمیم‌های آگاهانه و منطقی برای بازسازی یا تقویت رابطه خود بگیرند.  

- مشاوره شغلی 

در جلسات مشاوره شغلی، شما بیشتر خودتان را می‌شناسید و با استعداد، علایق، ارزشها، محیط و خانواده بیشتر آشنا می‌شوید. علاوه براین اطلاعات مفیدی در مورد فضای کسب و کار به دست می‌آورید. همچنین مشاور شغلی می‌تواند در زمینه توسعه شغلتان به شما کمک کند.

 - مشاوره کودک و نوجوان 

مشاوره کودک و نوجوان یک نوع پروسه درمانی است که تلاش می‌کند مشکلات کودکان و نوجوانان را حل کند. احساس اضطراب، اندوه و افسردگی جزو رایج‌ترین مسائل زندگی کودکان و نوجوانان هستند. مشاور با تمرکز بر مسائل این قشر حساس جامعه تلاش می‌کند کودک و نوجوان بتوانند راحت‌تر مشکل خود را درک کنند. در این صورت بهتر می‌توانند برای حل یا مدیریت آن تلاش کنند.

 - مشاوره تحصیلی

مرکز مشاوره در آهنگ به دانش آموزان و دانشجویان هم خدمات مشاوره تحصیلی را ارائه می‌دهد. این خدمات شرایطی را فراهم می‌کنند تا دانش آموز یا دانشجو بتواند مسیر درستی برای تحصیل انتخاب کند و به نتایج بهتری برسد.

مشاور تحصیلی تلاش می‌کند دانش آموز یا دانشجو  در زمینه درسی پیشرفت کند. خدمات مشاوره تحصیلی برای تقویت حافظه، مدیریت زمان، افزایش هوش و تمرکز، انتخاب رشته، تندخوانی، کاهش استرس، تنظیم خواب، افزایش فهم و درک ریاضی، روش‌های آموزش زبان‌های خارجی و... مفید هستند. 

- مشاوره خانواده در بهترین مرکز مشاوره در آهنگ

مشاوره خانواده که با نام خانواده‌درمانی هم شناخته می‌شود، یک نوع درمان سیستماتیک است. در این جلسات، مشاور با تک تک اعضای خانواده صحبت می‌کند. بعد از شنیدن صحبت‌های آنها می‌تواند علت بروز مشکل را ریشه‌یابی کند.

صحبت کردن درباره مشکل باعث می‌شود اعضای خانواده با نظرات یکدیگر بیشتر آشنا شوند و بتوانند رابطه بهتری با هم برقرار کنند. در این جلسات، آموزش‌هایی در رابطه با نقش و تکالیف هر یک از اعضای خانواده به آنها داده می‌شود. هدف مشاور خانواده، خوشبختی و بهبود روابط بین اعضای خانواده است.

مراکز پیشنهادی : بهترین مرکز مشاوره در مسعودیه

مرکز مشاوره خوب در آهنگ

مرکز مشاوره خوب در آهنگ برای وقت مراجعین ارزش قائل است. این مرکز زمان جلسات مشاوره را به گونه ای برنامه ریزی می‌کند که مراجعین با کمترین اتلاف وقت مواجه شوند. مرکز مشاوره خوب در آهنگ تهران یک فضای آرامش بخش دارد و امکانات مناسبی برای مراجعین و همراهان آنها در نظر گرفته است.

محیط آرام این مرکز باعث می‌شود افراد بدون استرس و نگرانی درباره مسائل خود با مشاور صحبت کنند. امکاناتی مانند آب‌سردکن، سرویس بهداشتی و تعداد کافی صندلی را برای راحتی حال مراجعین و همراهان فراهم کرده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های این مرکز، راهنمایی‌های دلسوزانه آن است. خدمت رسانی به مردم مهم‌ترین هدف مرکز مشاوره خوب در آهنگ به شمار می‌رود. این امر باعث شده است در صورت نیاز، مراجع را به پزشک دیگری ارجاع دهند. مرکز مشاوره خوب در آهنگ برای خدمت رسانی بهتر به مراجعین از مشاوران با تجربه و حرفه ای و فناوری‌های جدید بهره می‌برد. آشنایی با علم روز دنیا به مشاوران کمک می‌کند برای رفع مشکل مراجع از جدیدترین و بهترین روش استفاده کنند. 

برای بهره مندی از خدمات متنوع مرکز مشاوره خوب در آهنگ با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

بهترین مرکز مشاوره آهنگ

بهترین مرکز مشاوره آهنگ محل مناسبی برای افرادی است که از اختلالات روانی مانند افسردگی و اضطراب، عصبانیت و خشم، اعتیاد و... رنج می‌برند. این افراد می‌توانند برای رهایی از وضعیت موجود و رفع مشکل خود به این مرکز مراجعه کنند. مرکز مشاوره در آهنگ ، مشکل فرد را ریشه یابی و حل می‌کند.

افرادی که در تصمیم گیری‌های مهم زندگی خود مانند ازدواج و طلاق و... دچار سردرگمی شده اند، می‌توانند از یک مشاور کمک بگیرند. ازدواج و طلاق جزو مهم‌ترین اتفاقات زندگی هر فردی محسوب می‌شوند. تصمیم‌گیری درباره این موضوعات اهمیت زیادی دارد. چرا که می‌تواند روی زندگی آینده فرد تاثیر بگذارد. اگر شما هم با چنین مشکلاتی روبه رو شده اید و قادر به تصمیم‌گیری نیستید می‌توانید از مرکز مشاوره در آهنگ کمک بگیرید. 

بهترین مشاور در آهنگ 

بهترین مشاور در آهنگ به راحتی می‌تواند یک ارتباط موثر با مراجع خود برقرار کند. او درک عمیقی از موضوع دارد و با ضوابط، مقررات و محدودیت‌های شغل خود آشنا است. یکی از ویژگی‌های بهترین مشاور در آهنگ ، همراهی و همدلی او با مراجع است.

در طول جلسه مشاوره، با صبر و حوصله به صحبت‌های مراجع گوش می‌دهد و با او ابراز همدردی و همدلی می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود مراجع راحت‌تر بتواند درباره مشکل خود صحبت کند. مشاور، فردی باهوش و رازدار است و هرگز اسرار زندگی مراجع خود را فاش نمی‌کند.

بهترین مشاور در آهنگ از سلامت جسمی و روانی بهره مند است و به خوبی می‌تواند هیجانات و هرج و مرج‌های عاطفی خود را مدیریت کند. او با توجه به وضعیت مراجع، شیوه درمان را تغییر می‌دهد. برای بهره مندی از خدمات بهترین مشاور در آهنگ با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

مرکز مشاوره مهرنوین شرق تهران

دارای متخصص در زمینه
روانشناسان و مشاوران کودک
روانشناسان زوج
مشاوره پیش از ازدواج
بازی درمانی
اختلالات
افسردگی
اضطراب
افت تحصیلی
مشکلات در روابط
سکس تراپی
مشاوران تحصیلی
مشاوره در زمینه ترک اعتیاد
خودشناسی

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

آهنگ
نشانی
افسریه خیابان 15 متری دوم خیابان 12 (تاجبندان) پلاک 205

موقعیت