Skip to main content

خرید و قیمت آخرین مدل ps5 اسلیم

خرید و قیمت آخرین مدل PS5 اسلیم ، از همان ابتدا که شرکت سونی تصمیم به تولید کنسول ps1 گرفت و تا همین الان که کنسول ps5 خود را به بازار عرضه کرده است ، این شرکت در صدر بهترین سازنده‌های کنسول بازی قرار گرفته است.
نسل اول کنسول‌های این شرکت یعنی کنسول پلی استیشن 1 یا همان PS1 در سال 1994 در کشور ژاپن تولید و به بازار عرضه شده است. این کنسول به دلیل تنوع بازی و جذابیت بالا مورد استقبال بسیاری از افراد کودک تا بزرگسال قرار گرفت. حجم خرید به حدی زیاد بود که شرکت سونی ساخت نسل‌های بعدی این کنسول را نیز ادامه داد.


در حال حاضر کنسول‌های PS4 و PS5 جدیدترین کنسول‌های شرکت سونی به حساب می‌آیند. اگر به دنبال خرید ps5 اسلیم با قیمت استثنایی هستید با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید. 
(لازم به ذکر است قیمت این کنسول با توجه به نوسان قیمت دلار ، متغیر است. برای اطلاع دقیق از قیمت لحظه‌ای کنسول PS5 اسلیم با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.)

خرید و قیمت آخرین مدل ps5 اسلیم

پلی استیشن 5 (PlayStation 5)

پلی استیشن 5 جدیدترین و آخرین محصول شرکت سونی به حساب می‌آید. این محصول در سال 2020 معرفی و به بازار عرضه شده است. 
PS5 اسلیم از امکانات فوق‌العاده زیر بهره‌مند است ، همین امکانات این کنسول را به رویایی زیبا برای عاشقان گیم تبدیل کرده است. 
•    پردازنده 8 هسته‌ای
•    حافظه رم 16 گیگابایت GDDR6
•    رزولوشن 8k

مدل‌های مختلف کنسول بازی ps5

قبل از خرید ps5 slim بهتر است بدانید این کنسول در دو نوع مدل دیسک‌ خور و دیجیتال موجود است. پس اگر قصد خرید پلی استیشن 5 را دارید بهتر است قبل از آن با انواع آن آشنا شوید.

پلی استیشن 5 استاندارد دیسک‌ خور 

همانطور که از اسم این کنسول مشخص است ، شما با خرید PS5 Standard می‌توانید بازی‌ها را به صورت نسخه فیزیکی تهیه نمایید. البته لازم به ذکر است شما با خرید ps5 استاندارد قابلیت دانلود بازی‌ها را نیز دارید.
تفاوت این کنسول با پلی استیشن 5 دیجیتال ، وجود دیسک درایو نوری بلوری است. این حالت به شما امکان بازی به صورت 4k همراه با پشتیبانی حالت سه بعدی خواهد داد.
قرار گرفتن جای دیسک در این کنسول ، سبب افزایش ابعاد و وزن کنسول استاندارد نسبت به دیجیتال شده است. جالب است بدانید در کنسول پلی استیشن 5 دیجیتال شما امکان اجاره یا استفاده از دیسک بازی کنسول‌های قبلی مثل پلی استیشن 4 را نیز دارید. به طور کلی اگر قصد خرید یا اجاره دیسک بازی دارید ، خرید ps5  استاندارد گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود. 

پلی استیشن 5 دیجیتال

از لحاظ سخت افزاری پلی استیشن 5 دیجیتال با مدل دیسک خور آن تفاوتی ندارد. نسخه دیجیتال به دلیل نداشتن درگاه درایو نوری ، ابعاد و وزن بسیار کمتری دارد. با توجه به هزینه کمتر برای خرید پلی استیشن 5 دیجیتال ، اگر با دانلود بازی‌ها راحت هستید ، توصیه می‌کنیم این کنسول را خریداری نمایید. 

نکات مهم قبل از خرید ps5 slim

کنسول بازی ps5 slim نسبت به نسل‌های قبلی خود با بهبود سخت افزاری و ظاهری زیادی همراه شده است. البته ویژگی‌ها و موارد جذاب دیگری نیز به این کنسول اضافه شده است. در ادامه به تمام این موارد اشاره خواهیم کرد:
•    کنترلر دوال سنس یا همان دسته ps5  با ارگونومی بسیار خوب و قابلیت‌هایی همچون تریگرهای هوشمند ، میکروفون و haptic feed back 
•    بهره‌مندی از حافظه  SSD که سبب افزایش  سرعت اجرای بازی‌ها شده است.
•    کیفیت تنظیم و پخش صدای بازی (پشتیبانی پلی استیشن 5 از صدای سه بعدی )
•    اجرای برخی از بازی‌ها با نرخ 120 فریم بر ثانیه در PS5 slim (تلویزیون شما باید از HDMI 2.1 و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی کند.)
•    استفاده از هدست واقعیت مجازی PS VR 2 برای کنسول بازی پلی استیشن 5

نکات مهم قبل از خرید ps5 slim

عوامل موثر بر قیمت ps5

هنگام خرید ps5 امکان دارد با قیمت‌های متفاوتی روبرو شوید. باید در نظر داشت که عوامل مختلفی روی قیمت پلی استیشن 5 تاثیر دارد. در زیر به آنها اشاره شده است.

مدل پلی استیشن 5

اولین نکته موثر روی قیمت ps5 ، نوع مدل دیسک‌ خور یا دیجیتالی بودن آن است. در بالاتر هر کدام از این مدل‌های کنسول پلی استیشن 5 را توضیح داده‌ایم.

ریجن کنسول PS5

شرکت سونی کنسول‌های خود را در شش ریجن مختلف تولید و به بازار عرضه می‌کند. در واقع هر کدام از این ریجن‌ها مربوط به یک منطقه خاص است. در نظر داشته باشید ریجن کنسول نیز تاثیر بسزایی روی قیمت ps5 خواهد گذاشت. در زیر ریجن‌های مختلف این کنسول را مشاهده می‌کنید:
ریجن 1 : آمریکا و کانادا
ریجن 2 : ژاپن ، اروپا ، خاورمیانه و آفریقای جنوبی
ریجن 3: آسیای شرقی
ریجن 4: استرالیا و آمریکای لاتین
ریجن 5: روسیه و آفریقا
ریجن 6: چین
محصول ps5 اسلیم معرفی شده در این آگهی ، ریجن 2 است. لازم به ذکر است این ریجن یکی از بهترین ریجن‌های این کنسول به حساب می‌آید.

باندل پلی استیشن 5

باندل پلی استیشن 5 مدل‌های مختلفی دارد. هر چقدر لوازم‌های جانبی در کنار کنسول ps5 بیشتر باشد ، طبیعتاً قیمت پلی استیشن 5 نیز گران‌تر خواهد بود. انواع باندل‌های پلی استیشن 5 را در زیر مشاهده می‌کنید.
•    کنسول PS5 به همراه یک دسته بازی
•    کنسول پلی استیشن 5 به همراه دو کنترلر
•    کنسول ps5 به همراه دسته بازی و یک بازی رایگان به صورت CD یا کد دیجیتالی
•    کنسول PS5 به همراه دسته بازی ، کابل رابط ، بازی رایگان و کارت حافظه

لیست قیمت روز ps5 slim در هامابای

فروشگاه اینترنتی هامابای همواره سعی می‌کند محصولاتش را با بهترین قیمت به مصرف‌کنندگان عزیز عرضه کند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت روز ps5 slim با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

خرید ps5 ارزان

شما می‌توانید انواع کنسول‌های بازی را همچون ps5 را با آسودگی خیال و ضمانت گارانتی از فروشگاه هامابای خریداری نمایید. اخذ تمام مجوزهای لازم برای فروش اینترنتی توسط شرکت هامابای این ضمانت را به شما می‌دهد تا پلی استیشن 5 را با بهترین قیمت از این فروشگاه خریداری نمایید.

خرید ps5 اسلیم اقساطی

با توجه به اینکه قیمت پلی استیشن 5 برای بسیاری از افراد گران محسوب می‌شود، فروشگاه هاما تصمیم به فروش اقساطی ps5 اسلیم و همچنین سایر کنسول‌های خود گرفته است. این شرایط به شما کمک می‌کند تا این کنسول جذاب و منحصر به فرد را خریداری نمایید.
برای خرید ps5 اسلیم به صورت اقساطی می‌توانید به سایت هامابای مراجعه کنید یا اینکه برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ی داخل آگهی تماس بگیرید.

خرید ps5 اسلیم

خرید ps5 اسلیم ، شما می‌توانید کنسول پلی استیشن 5 اسلیم را با بهترین قیمت بازار از فروشگاه هامابای خرید نمایید. توضیحات پلی استیشن 5 اسلیم را در زیر مشاهده می‌کنید:
•    تولیدکننده: Sony
•    ریجن (Region) : 2016
•    مجهز به تکنولوژی صدای سه بعدی Tempest
•    قابلیت اجرای بازی‌ها با رزولوشن 4K و فریم ریت 120
•    حافظه 1 ترابایت
•    نسخه دیسک خور سازگار با دیسک بلوری
برای استعلام دقیق از شرایط و قیمت خرید  ps5 slim با ما تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
تهران ، ستارخان ، چهارراه خسرو

موقعیت