Skip to main content

بهترین مرکز مشاوره در مشیریه | مرکز مشاوره مهر نوین 09102606143

بهترین مرکز مشاوره در مسعودیه مرکز مشاوره مهرنوین است که دارای مجوز رسمی از سازمان نظام رواشناسی و مشاوره است با متخصصین مجرب و دارای تجربه بالا می باشد.

https://mehrenovinclinic.com

آیا می دانید بهترین مرکز مشاوره در مشیریه چه خداماتی ارائه می‌دهد؟ چه موضوعاتی در مراکز مشاوره مطرح خواهد شد؟ ویژگی های یک مرکز خوب مشاوره در مشیریه چیست؟ مزایای مراجعه به این مراکز چیست؟ این سوالاتی است که برای بیشتر افراد قبل از مراجعه به مرکز مشاوره پیش خواهد آمد.

بهترین مرکز مشاوره در مشیریه و سایر محلات تهران نقش مهمی را در ارتقای سلامت روان و بهزیستی افراد خواهد داشت. از آنجایی که کودکان و نوجوانان در این برهه زمانی با چالش‌ها و دغدغه‌های مختلفی روبرو هستند ، مشاوران این مراکز می‌توانند کمک شایانی به رشد عاطفی و روانی آنها کنند.

وجود متخصصان خبره و کاربلد در بهترین مرکز مشاوره در مشیریه مرکز مهرنوین به حل مشکلات همه افراد در هر سنی کمک خواهد کرد. در مراکز مشاوره انواع مشاوره‌های کودک و نوجوان ، فردی ، خانواده ، ازدواج و ... داده می‌شود. در ادامه این آگهی ، بهترین مرکز مشاوره در مشیریه را به شما معرفی خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مرکز با شماره‌های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

برای گرفتن نوبت از بهترین مرکز مشاوره در غرب تهران روی لینک کلیک نمایید.

 

مشاوره کودک و نوجوان در بهترین مرکز مشاوره در مشیریه

مشاوره در مورد کودک و نوجوان یکی از موارد مهمی است که در بهترین مرکز مشاوره در مشیریه به آن پرداخته خواهد شد. مشاور کودک و نوجوان کیست ؟ به فردی که تخصص در بهداشت روان و همچنین کار با افراد در سن کودکی و نوجوانی را داشته باشد ، مشاور کودک و نوجوان گفته می‌شود.

متخصصین بهترین مرکز مشاوره در مشیریه دارای سابقه‌ای طولانی در حوزه روانشناسی ، مشاور یا فعالیت‌های اجتماعی هستند. این افراد برای درک بیشتر کودکان و نوجوانان تحت آموزش‌های تخصصی قرار خواهند گرفت. مشاوران در مرکز مشاوره در مشیریه برای بررسی و درمان مسائل عاطفی ، رفتاری ، اجتماعی با کودک یا نوجوان یک رابطه صمیمی برقرار خواهند کرد.

خدمات ارائه‌ شده توسط مشاوران کودک و نوجوان

مشاوران کودک و نوجوان تمام سعی و تلاششان را برای درک مشتریان و حل مشکلات آنها می‌کنند. خدمات ارائه شده توسط آنها بسیار وسیع است. در زیر به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

مشاوره انفرادی: در این جلسات ، مشاوران جلساتی خصوصی را با کودک یا نوجوان شما برگزار خواهند کرد. این جلسات به نزدیکی و احساس صمیمیت بین کودکان و نوجوانان با مشاوران کمک خواهد کرد.

مشاوره خانواده: متخصصین بهترین مرکز مشاوره در مشیریه برای بهبود ارتباطات و فرایند درمانی جلساتی را با حضور خانواده‌های کودکان و نوجوانان برگزار خواهند کرد.

مشاوره گروهی: در این جلسات یک محیط آرام و امن برای نوجوانان فراهم خواهد شد. در این جلسات ، افراد به اشتراک‌گذاری نظرات و عقیده‌هایشان بین یکدیگر خواهند پرداخت. مشاوران بهترین مرکز مشاوره در مشیریه نیز سعی بر آموزش مهارت‌های اجتماعی خواهند داشت.

علاوه بر موارد بالا ، بازی درمانی و آموزش روانی نیز جزو خدمات ارائه‌شده در بهترین مرکز مشاوره در مشیریه برای کودکان و نوجوانان محسوب خواهد شد.

 مشاوره فردی در بهترین مرکز مشاوره در مشیریه

مشاوره فردی در بهترین مرکز مشاوره در مشیریه یک نوع رشد شخصی برای هر فرد به حساب می‌آید. در این جلسات که به صورت خصوصی برگذار می‌شود به درمان دغدغه‌های عاطفی ، مشکلات احساسی کمک خواهد کرد. روان‌درمانی و جلسه درمان از نام‌های دیگری است که به فرایند مشاوره فردی گفته می‌شود.

مشاوره فردی در بهترین مرکز مشاوره در مشیریه به شما کمک بسیار زیادی می‌کند تا شناخت و کشف بهتر خصوصیات درونی و فردی خود ، چالش‌های احساسی و روحی خود را برطرف کنید. پس این باور غلط را دور بیندازید که مشاوره برای افراد دیوانه است. در ادامه به معرفی کاربرد این مشاوره‌های فردی بیشتر اشاره خواهیم کرد.

کاربرد مشاوره فردی در مرکز مشاوره مشیریه

اکثر افراد به دلیل وجود اختلاف بین خواسته‌ها و توانایی‌هایشان از لحاظ روحی دچار آسیب‌های شدیدی می‌شوند. همین امر سبب خلل در قدرت تصمیم‌گیری آنها خواهد شد. اگر با موارد زیر مواجه هستید ، توصیه می‌کنیم به بهترین مرکز مشاوره در مشیریه مراجعه نمایید :

  • عصبانیت و خشم
  • چالش‌های روحی و روانی
  • اعتیاد به مواد مخدر و الکل
  • مشکلات نوجوانان و جوانان با والدینشان
  • افسردگی
  • اضطراب‌های اجتماعی
  • غم و ناراحتی بعد از دست دادن عزیزان
  • تعارضات بین اعضای خانواده

مراحل مشاوره فردی در بهترین مرکز مشاوره در مشیریه

همانطور که تا الان متوجه شدید مشاوره فردی یک پروسه‌ای به حساب می‌آید که یک فرد متخصص (مشاور) به فرد بیمار کمک زیادی برای حل مشکلاتش خواهد کرد. مراحل مشاوره فردی به گونه‌ای است که سطح وسیعی از مشکلات را پوشش خواهد داد. با این حال در زیر لیستی از مهم‌ترین مراحل مشاوره فردی در بهترین مرکز مشاوره در مشیریه را برایتان لیست کرده‌ایم:

  1. آشنایی و ایجاد رابطه صمیمی بین افراد
  2. گردآوری اطلاعات و تشخیص اولیه مشکل
  3. تعیین و الویت اهداف درمانی
  4. اجرای برنامه منظم و دقیق
  5. بررسی نتایج بعد از طول درمان
  6. پایان مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین رزرو نوبت از بهترین مرکز مشاوره در مشیریه با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

مشاوره خانواده در مرکز مشاوره در مشیریه

مشاوره خانواده در بهترین مرکز مشاوره در مشیریه به صورت دسته‌جمعی بین مشاور و افراد خانواده برگذار خواهد شد. خانواده درمانی یک درمان سیستماتیک به حساب می‌آید. در این جلسات خانواده‌ها تشویق به حل مشکلاتشان از طریق گفتگو خواهند شد. نتیجه و خروجی این جلسات رابطه زیباتر و بهتر اعضای خانواده با یکدیگر است.

مهم‌ترین موضوعاتی که در این جلسات مورد بررسی قرار می‌گیرد ، نوع رفتار یا برخورد با یک حادثه یا معضل درون خانواده است. اگر شما نیز در خانواده خودتان دچار چالش‌هایی شده‌اید که نمی‌توانید آنها را حل کنید ، توصیه می‌کنیم به بهترین مرکز مشاوره در مشیریه مراجعه نمایید.

دلایل اصلی مراجعه به مشاوره خانواده

خانواده مرکز عشق ، دوستی و توجه است؛ اما در برخی اوقات به دلیل مشکلات ایجاد شده این محیط امن و آرام به فضایی سخت و ناامن برای افراد خانواده تبدیل خواهد شد. تاثیر طلاق بر فرزندان ، مشکلات در روابط میان فرزندان با ناپدری یا نامادری ، اختلاف در دیدگاه ها و ... از مهم‌ترین عوامل مشاجره در خانواده‌ها محسوب می‌شود. تمام این مشکلات با مراجعه به یک روانشناس خوب و حرفه‌ای قابل حل است. در نتیجه می‌توانید برای حل مشکلات خانوادگی به بهترین مرکز مشاوره در مشیریه مراجعه نمایید.

مشاوره خانواده در بهترین مرکز مشاوره در مشیریه چه مشکلاتی را برطرف می‌کند ؟

روانشناسان و متخصصین در بهترین مرکز مشاوره در مشیریه با بکارگیری تجربه و تخصصشان به خانواده‌ها در رفع مسائل و چالش‌هایشان کمک بسیار زیادی خواهند کرد. اما شاید برایتان سوال پیش بیاید که مهمترین مشکلاتی که توسط روانشناسان این مراکز قابل حل می‌شود ، چیست ؟ در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد:

  • درگیری بر سر مسائل شخصی بین زوجین یا خانواده‌ها
  • بروز حادثه غیرمنتظره همانند تصادف ، مرگ و ...
  • اختلال در رفتار کودکان
  • طلاق
  • اعتیاد به مصرف مواد مخدر یا الکل
  • مشکلات روحی و روانی

شما می‌توانید برای حل هر کدام از مشکلات بالا با شماره‌ بهترین مرکز مشاوره در مشیریه تماس برقرار نمایید. شماره تماس این مرکز در داخل آگهی درج شده است.

مشاوره ازدواج در بهترین مرکز مشاوره در مشیریه

مشاوره ازدواج یا همان زوج درمانی یکی دیگر از مشاوره‌های موجود در بهترین مرکز مشاوره در مشیریه است. این مشاوره به زوجین در برطرف کردن مشکلات و چالش‌های زندگی دونفره‌شان کمک بسیار شایانی خواهد کرد. علم روانشناسی ازدواج در بهبود رابطه زوجین بسیار تاثیرگذار است.

لازم به ذکر است در مواردی مراجعه به مشاور ازدواج ضروری و حیاتی محسوب می‌شود. این موارد در پایین برایتان لیست شده است :

  • بی تفاوتی زوجین نسبت به یکدیگر
  • درگیری و دعواهای شدید بین شما و همسرتان
  • مخفی کاری در رابطه
  • عدم وجود صمیمیت بین شما و همسرتان
  • بحث و جدل روی مسائل تکراری

موارد ذکر شده در بالا از مهمترین مشکلاتی است که زوجین با آن درگیر هستند. توصیه می‌شود اگر شما هم با همسرتان دچار چنین مشکلاتی هستید به بهترین مرکز مشاوره در مشیریه مراجعه نمایید.

مرکز مشاوره مهرنوین شرق تهران

دارای متخصص در زمینه
روانشناسان و مشاوران کودک
روانشناسان زوج
مشاوره پیش از ازدواج
بازی درمانی
اختلالات
افسردگی
اضطراب
افت تحصیلی
مشکلات در روابط
سکس تراپی
مشاوران تحصیلی
مشاوره در زمینه ترک اعتیاد
خودشناسی

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

مشیریه
نشانی
افسریه خیابان 15 متری دوم خیابان 12 (تاجبندان) پلاک 205

موقعیت