Skip to main content

وکیل کیفری در بابل

وکیل کیفری ، وکیل کیفری خوب در بابل ، آیا به دنبال بهترین وکیل کیفری در شهرستان بابل هستید ؟ خصوصیات وکیل کیفری درجه یک در بابل را می‌شناسید ؟ ویژگی‌ها و تفاوت‌های یک وکیل خوب کیفری با سایر وکلا چیست ؟ این بخشی از سوالات و دغدغه‌های فکری بسیاری از افراد در مواقع نیاز به یک وکیل خوب است. با ما همراه باشید تا در این آگهی به طور خلاصه بهترین وکیل کیفری در بابل را به شما معرفی کنیم.


وکیل کیفری در بابل چیست ؟

وکیل کیفری در بابل ، به فردی که وکالت پایه یک دادگستری را داشته باشد وکیل کیفری می‌گویند. این افراد پروانه خود را از کانون وکلای دادگستری دریافت می‌کنند.  وکیل کیفری در بابل باید نسبت به تمام قوانین جزایی و کیفری در قوانین جمهوری اسلامی ایران مسلط باشد. آیین دادرسی کیفری و قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب از مواردی است که آگاهی کامل و جامع وکیل کیفری در بابل روی آنها ضروری و واجب است.

دعاوی کیفری چیست ؟

دعاوی کیفری به شاخه‌ای از حقوق اجزا گفته می‌شود. این شاخه شامل مواردی همچون جرایم ، مجازات و قوانین جزایی است. دعاوی کیفری شامل جرم ، مجرم و مسئولیت کیفری می‌شود. منظور از جرم، انجام دادن یا انجام ندادن فعلی است که در قوانین برای آن، جرم و در پی آن مجازات تعیین شده باشد.
منظور از مجرم هر شخص حقیقی یا حقوقی است که مرتکب عمل مجرمانه شده باشد. همچنین به آنچه مجرم به تحمل مجازات آن مستحق است ، مسئولیت کیفری گفته می‌شود. اگر شما درگیر پرونده کیفری هستید به دلیل حساسیت و پیچیدگی این نوع از پرونده‌ها توصیه می‌کنیم یک وکیل کیفری در بابل اخذ نمایید.

وکیل کیفری در بابل

وکیل کیفری در بابل ، متاسفانه یکی از مشکلات اساسی و غیرقابل چشم‌پوشی در مملکت ما حجم و تعداد بالای پرونده‌های قضایی در دادگاه‌ها و دادسراها می‌باشد. بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی از قوانین حقوقی و کیفری در هنگام مواجه با مشکلاتشان دچار شکست در دادگاه‌ها می‌شوند. 
همانطور که می‌دانید طرح دعوا و دفاع از حق و حقوق یک فرد یکی از مهم‌ترین مسائل در امور کیفری محسوب می‌شود. لازم به ذکر است وجود یک وکیل کیفری خوب و بادانش در بابل شما را در این مسیر کمک زیادی خواهد کرد.
وکیل جزایی یا همان وکیل کیفری در بابل فردی است که باید در امور جزایی و کیفری از دانش و تخصص بالایی بهره‌مند باشد. آشنا بودن کامل و تخصصصی وکیل کیفری در بابل می‌تواند مسیر بسیاری از پرونده‌ها عوض کند و به سمت حق و عدالت سوق دهد.
از موارد مهمی که وکیل کیفری در بابل باید در آنها تخصص کافی را داشته باشد می‌توان به دعاوی کیفری همچون اعدام، حبس ابد ، قطع عضو ، جرایم سیاسی و... اشاره کرد. وکیل کیفری در بابل باید بتواند در این موارد که بسیار مهم هم هستند از شاکی یا متهم پرونده به نحو احسن و در راستای عدالت، توانایی دفاع را داشته باشد.

بهترین وکیل کیفری در بابل

بهترین وکیل کیفری در بابل با بهره‌گیری از تخصص و تجربه بالای خود به موکلش در پرونده‌های جزایی و کیفری کمک خواهد کرد. او باید با ذکر اطلاعات و نکات مهم پرونده و همچنین در نظر داشتن حق و عدالت، از حقوق موکلش به بهترین شکل ممکن دفاع کند. توصیه می‌شود پرونده‌ها و موضوعات کیفری خود را به بهترین وکیل کیفری در بابل بسپارید.
وکالت پایه یک دادگستری، تخصص کامل در حوزه کیفری، حفظ خونسردی و دفاع کامل از موکل، گرفتن هزینه منصفانه از موکل ، موفقیت در 90 درصد پرونده‌ها و ... از مهم‌ترین ویژگی‌ها و خصوصیات بهترین وکیل کیفری در بابل محسوب می‌شود.
اگر به دنبال یک وکیل کیفری با دانش و باتجربه در شهرستان بابل هستید با شماره‌های داخل آگهی تماس حاصل نمایید.

وکیل کیفری خوب در بابل

وکیل کیفری خوب در بابل ، اگر شما به جرم کیفری متهم شده باشید، قطعاً به تنهایی نمی‌توانید در سیستم عدالت کیفری ایران از خودتان دفاع کنید. در این مواقع شما به یک وکیل نیاز دارید. وکیل کیفری خوب در بابل به بررسی شواهد علیه شما خواهد پرداخت. در نتیجه یک گزینه دفاعی خوب برای شما انتخاب خواهد کرد. همین امر سبب افزایش شانس پیروزی شما در دادگاه‌های کیفری خواهد شد.
مسائل و پرونده‌های کیفری از حساسیت و پیچیدگی خاصی برخوردار هستند. همچنین مجازات این پرونده‌ها نیز بسیار شدید است. در نتیجه اگر شما با یک پرونده کیفری در دادگاهای شهرستان بابل درگیر هستید باید یک وکیل کیفری خوب در بابل برای خود اخذ نمایید.

هزینه وکیل کیفری در بابل

وکیل کیفری در بابل برای به نتیجه رساندن پرونده‌تان امور خاص و تخصصی را انجام خواهد داد. شما باید برای این امور هزینه‌ای بعنوان حق‌الوکاله به او بپردازید. بر اساس اصول و تعرفه‌نامه‌ای ثابت، میزان حق‌الوکاله پرونده شما مشخص خواهد شد. این مقدار بعنوان هزینه وکیل کیفری در بابل باید در قرارداد تنظیم‌شده مابین آورده شود.
نکته قابل تامل این است که وکیل کیفری در بابل باید رقم هزینه وکالتش را در پرونده کیفری قید نماید. این امر به این دلیل اتفاق می‌افتد که وکیل کیفری در بابل باید معادل 5 درصد از این هزینه را بابت علی‌الحساب مالیاتی بپردازد. اگر پرونده کیفری دارید برای اطلاع از هزینه وکیل کیفری در بابل با ما تماس بگیرید.
موارد گوناگونی روی هزینه وکیل کیفری در بابل تاثیرگذار است. پرونده‌های کیفری پرونده‌هایی سنگینی و حساس به حساب می‌آیند. کلاهبرداری ، قاچاق مواد مخدر ، سرقت ، قتل ، کلاهبرداری و ... از جمله پرونده‌های کیفری محسوب می‌شود. در نتیجه هزینه وکیل کیفری در بابل نیز با توجه به سبکی یا سنگینی پرونده ،  نوع جرم و سایر موارد تاثیرگذار روی آن، مشخص خواهد شد. برای اطلاع دقیق از هزینه وکیل کیفری در بابل با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

 

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در بابل

-عضو رسمی کانون وکلای دادگستری

-دارای سابقه قضایی و بیش از چندین سال سابقه در حوزه وکالت

-دانش پژوه دوره دکتری حقوق کیفری و جرمشناسی دانشگاه تهران و مدرس دانشگاه

-مدیر و وکیل حقوقی بانک ملی، سپه، تجارت و سامان-اخد و قبول پرونده در تمامی شهرهای استان مازندران

-پذیرش پرونده های دعاوی خانوادگی اعم از مطالبه مهریه، تمکین، حضانت فرزند، اجرت المثل و طلاق

-پذیرش پرونده های دعاوی حقوقی اعم از خلع ید، التزام به تنظیم سند و تصرف عدوانی

-پذیرش پرونده های دعاوی کیفری اعم از جعل، کلاهبرداری، فروش مال غیر، مواد مخدر و قتل-پذیرش پرونده های دعاوی امور اراضی و املاک و کمسیون ماده 100 شهرداری داوری بین دعاوی

-طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری و دیوان عالی کشور

-تنظیم قراردادهای تجاری و بازرگانی-مشاوره تلفنی و حضوری با تعیین وقت قبلی

-مشاوره آنلاین صرفا پس از ارسال درخواست و خلاصه موضوع از طریق واتساپ در همه ساعات- استفاده از استراتژی های قانونی و حقوقی خلاقانه

-دریافت حق الوکاله مطابق با میزان پیشرفت پرونده

 

وکیل سجاد موسوی وکیل مجرب و توانمند با بیش از چندین سال سابقه کار حقوقی و قضایی در عرصه وکالت و دانش پژوه دوره دکتری حقوق از دانشگاه تهران می باشد. ایشان مقالات متعدد علمی و پژوهشی و ارائه مقاله در همایش های ملی و بین المللی را در رزومه خویش دارند. کارنامه علمی درخشان، حسن شهرت و تجربه عملی ایشان در پرونده های مطروحه در محاکم قضایی، منجر به کسب رضایتمندی موکلین گردیده است. دفتر وکالت آقای موسوی متعهد به ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات حقوقی، جهت جلب رضایت کامل موکلین خود می باشد.

از جمله خدمات وکیل آقای موسوی عبارتند از

:۱.وكالت در کلیه دعاوی حقوقی اعم از ملکی، سرقفلی، مصادره اموال، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، وصیت، ارث، خانوادگی، طلاق، اختلافات پیمانکاری، الزام به تنظیم سند، فسخ قرارداد، ابطال قرارداد، خلع ید

۲. وکالت در کلیه دعاوی کیفری اعم از کلاهبرداری، اختلاس، ارتشاء، قاچاق کالا وارز، جرم مواد مخدر، جرائم تعزیرات حکومتی پولشویی، مطالبه دیه، قتل، جرائم رایانه ای، جرائم پزشکی

۳. وکالت در دیوان عالی کشور

۴. داوری در کلیه قراردادهای داخلی بین اشخاص و شرکت ها

۵. وکالت در کمیسیون های ماده صد شهرداری و کمیسیون های مالیاتی

۶. تنظیم قراردادهای مشارکت در ساخت و قراردادهای تجاری و بازرگانی و کلیه قراردادهای داخلی و بین المللیبرای اعطای وکالت به آقای سجاد موسوی، میتوانید با شماره زیر با ایشان در ارتباط باشید:

تلفن همراه: ۰۹۱۱۹۱۰۴۹۶۶    شماره تماس دفتر وکالت:۰۱۱۴۴۴۲۰۷۶۲  آدرس ایمیل: 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

مازندران
نشانی
بابل. چهارراه شهاب نیا. توحید۹. ساختمان آرین. طبقه۲. واحد ۷

موقعیت