Skip to main content

دوره دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران

دوره دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران یکی از دوره های پرطرفدار آموزشی به شمار می‌رود. بسیاری از دندانپزشکان برای افزایش دقت و سرعت در کارها از یک یا چند دستیار کمک می‌گیرند. دستیار دندانپزشک یک فرد آموزش‌دیده است و به دندانپزشک کمک می‌کند عملیات درمانی و ترمیمی دندان بیمار را انجام دهد.


بسیاری از افراد علاقمند هستند تا به عنوان دستیار دندانپزشک مشغول کار شوند. برای این منظور لازم است تا آموزش ببینند. آنها می‌توانند در دوره دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران شرکت کنند و بعد از دریافت مدرک، وارد بازار کار شوند. 

همه افراد از جمله دستیاران دندانپزشکی که به صورت تجربی مشغول فعالیت هستند می‌توانند در این دوره شرکت کنند. با این کار میزان اطلاعات و مهارت خود را ارتقا می‌دهند. هدف از برگزاری دوره دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران ، آموزش علمی و حرفه ای مهارت‌جویان است. این مرکز تلاش می‌کند از طریق آموزش نیروهای ماهر، کارایی، دانش دستیاران دندانپزشک و سطح رعایت نکات بهداشتی را بهبود دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران ادامه آگهی را مطالعه کنید. همچنین اگر علاقمند به شرکت در دوره دستیار پزشک در انقلاب تهران هستید، روی لینک کلیک نمایید.

دوره دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران

دوره دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران

دوره دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران با عنوان دوره تکنسین دندانپزشکی هم شناخته می‌شود. در این دوره، مهارت‌هایی که باید یک دستیار دندانپزشک داشته باشد را به زبانی ساده آموزش می‌دهند. مباحث مختلف این دوره شامل مراحل دندانپزشکی، مواد دندانی، تجهیزات پزشکی و... می‌شوند. دوره دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران یک دوره مهارتی و تخصصی است که حداقل 2 ماه طول می‌کشد.

این دوره شامل کلاس‌های تئوری، عملی و دوره کارآموزی می‌شود. در انتهای دوره، مدرک معتبری به فرد ارائه می‌دهند. کلاس‌های مختلف این دوره در ساعات صبح و عصر و تمام روزهای هفته برگزار می‌شوند. افراد شاغل می‌توانند در روزهای تعطیل (پنجشنبه و جمعه) در کلاس‌ها شرکت کنند.

خلاصه سرفصل هایی که در دوره دستیار دندانپزشک ارائه می‌شوند :

- آشنایی با آناتومی دهان و دندان
- نحوه تشکیل پرونده دندانپزشکی برای بیمار 
- مباحث مربوط به بهداشت و درمان دندانپزشکی کودکان
- وسایل، ابزارها، مواد و درمان‌های زیبایی و ترمیمی 
- آشنایی با ابزار جرم‌گیری و جراحی
- وسایل و مراحل عصبی‌کشی دندان 
- وسایل، مواد و نحوه درمان ریشه
- آشنایی با دستگاه رادیوگرافی و نحوه کار با آن
- مواد، وسایل و روش انجام کامپوزیت
- مواد قالب‌گیری و نحوه انجام آن
- آشنایی با روکش‌ها و پروتزهای دندانی 
- آموزش اصول بهداشتی و ضد عفونی کردن وسایل و محیط 

اگر شما هم علاقمند به شرکت در دوره دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران هستید، می‌توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

دوره دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران

دوره آموزش دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران

دوره آموزش دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران یک دوره آموزشی و مهارتی است که توسط دکتر دندانپزشک تدریس می‌شود. موضوعات و سرفصل های این دوره منطبق با بازار کار هستند. دوره آموزش دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران شامل دوره عمومی و تخصصی می‌شود. در دوره عمومی دستیار دندانپزشک ، مهارت‌جویان با تجهیزات و وسایل دندانپزشکی آشنا می‌شوند. علاوه براین، نحوه استریل کردن وسایل پزشکی و یاری رساندن به دندانپزشک را آموزش می‌بینند.

از دیگر مباحث دوره آموزش دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران می‌توان به نحوه وقت‌دهی به بیمار، تکمیل پرونده، آماده‌سازی محیط و چیدمان وسایل موردنیاز دندانپزشک روی میز کار مخصوص اشاره کرد. به طور کلی در این دوره آموزشی، وظایف کامل یک دستیار دندانپزشک را شرح می‌دهند. ضمن اینکه مهارت‌جویان می‌توانند این وظایف را به صورت عملی انجام دهند. برای شرکت در دوره آموزش دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران فقط کافی است با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

هزینه دوره دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران

هزینه دوره دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران ، هزینه دوره دستیار دندانپزشک در همه مراکز یکسان نیست و به عوامل مختلفی مانند مرکز انتخابی، نوع دوره (حضوری یا غیر حضوری)، تعداد ساعات برگزاری دوره، نوع مدرک، تنوع سرفصل ها و شهر محل ثبت‌نام بستگی دارد. معمولا هزینه دوره دستیار دندانپزشک از 980000 تومان به بالاست.

برخی از مراکز شرایطی را فراهم کرده اند تا مهارت‌جویان بتوانند هزینه دوره دستیار دندانپزشک را به صورت قسطی پرداخت کنند. برای اطلاع از مبلغ دقیق هزینه دوره دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران و نحوه پرداخت آن می‌توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

ثبت نام دوره دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران

ثبت نام دوره دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران برای دوره های عمومی و تخصصی انجام می‌شود. افرادی که تمایل دارند در دوره های عمومی شرکت کنند، می‌توانند بعد از شرکت در کلاس‌های تئوری و عملی و موفقیت در آزمون پایان دوره، مدرک خود را دریافت کنند. برای ثبت نام دوره دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران به کپی شناسنامه و کارت ملی، اصل فیش واریزی و مدرک دیپلم نیاز است. افرادی که در این دوره ها شرکت می‌کنند بعد از دریافت مدرک و به دست آوردن مهارت کافی می‌توانند به عنوان دستیار دندانپزشک شروع به کار کنند. 

دوره های تخصصی دستیار دندانپزشک مختص دستیاران دندانپزشکی است که این کار را به صورت تجربی یاد گرفته اند و در حال فعالیت هستند. این افراد می‌توانند برای افزایش دانش و مهارت‌های خود در یک دوره کوتاه مدت تخصصی شرکت کنند. این دوره دربرگیرنده شرح وظایف دستیاران در هنگام عملیات ارتودنسی، عصب‌کشی و ایمپلنت است. دوره تخصصی هم به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود و کارآموز بعد از قبولی در آزمون پایان دوره، مدرک دریافت می‌کند. برای ثبت نام دوره دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

ثبت نام دوره دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران

دوره ارزان دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران

دوره ارزان دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران گزینه مناسبی برای افرادی است که بودجه زیادی در اختیار ندارند. آنها می‌توانند با شرکت در دوره های آموزشی و تخصصی، مهارت مناسبی به دست آورند. همچنین با دریافت مدرک معتبر و به دست آوردن مهارت کافی می‌توانند به عنوان دستیار دندانپزشک راهی بازار کار شوند.

هزینه شرکت در دوره دستیار دندانپزشک نسبت به شغل و حقوقی که در آینده به دست می آورند، رقم زیادی نیست. البته حقوق دستیار دندانپزشک به عواملی مانند محل کار، زمان کار (تمام وقت یا پاره وقت)، شهر و... بستگی دارد. از طریق تماس با شماره های موجود در آگهی می‌توانید در دوره ارزان دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران ثبت نام کنید. 

مدرک دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران 

مدرک دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران شرایط جذب و استخدام افراد را فراهم می‌کند. این مدرک نشان می‌دهد که فرد دوره آموزشی را گذرانده است و با وظایف یک دستیار دندانپزشک آشنایی دارد. ابزار، دستگاه ها و لوازم دندانپزشکی را می‌شناسد و به خوبی می‌داند چگونه با بیمار ارتباط برقرار کند. اگر شما هم علاقمند به فعالیت در کنار یک دندانپزشک هستید، می‌توانید با شرکت در دوره آموزشی، مدرک دستیار دندانپزشک در انقلاب تهران را دریافت کنید. برای اطلاع از نحوه و شرایط ثبت نام در دوره با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

انقلاب
نشانی

موقعیت