Skip to main content

باغ تالار در جاجرود

باغ تالار در جاجرود ، برگزاری مراسم عروسی در تالار یا باغ عروسی هر کدام زیبایی‌های ویژه خود را دارند. این دو مکان هر کدام به‌گونه‌ای با طراحی‌های خاص و منحصربه‌فرد و با امکانات متنوع برای برگزاری مراسم عروسی ساخته شده‌اند و عروس و داماد با توجه به انتخاب و سلیقه خود یکی از این محل‌ها را برای برگزاری مراسم خود بر می‌گزینند.


تالارهای عروسی ساختمان‌های تقریباً بزرگ و مسقفی هستند که عمدتاً در داخل شهرها هستند اما باغ تالارها با وجود تشابهاتی که با تالارها دارند چند تفاوت اساسی و مشخصی با آن‌ها نیز دارند. از جمله تفاوت تالار عروسی با باغ تالار عروسی می‌توان به این مورد اشاره کرد که باغ تالار مانند تالار شامل بنایی ساخته شده با آجر و مصالح ساختمانی نیست؛ بلکه دارای فضای سرسبز زیادی است که در فصل‌های گرم سال مانند بهار و تابستان در فضای سبز و رو باز آن مراسم‌های عروسی برگزار می‌شود و همین تفاوت تالار با باغ تالار عروسی موجب تمایز نام گذاری آن‌ها شده است.


باغ تالار در جاجرود

باغ تالار در جاجرود را می‌توان یکی از زیباترین و مجلل‌ترین باغ تالارهای شهر تهران دانست. این باغ با در اختیار داشتن فضایی بسیار وسیع و بزرگ توانسته است تا محیطی خاص و جذاب را برای زوج‌های جوان طراحی و تدارک ببیند. باغ زیبا و خاطره‌انگیز، عمارتی باشکوه و مجلل همراه با دکوراسیون‌هایی کاملاً تشریفاتی ‌و لوکس و... تنها بخشی از ویژگی‌ها و امکانات این باغ تالار به حساب می‌آید. طراحی بخش‌های بزرگی از این باغ صرفاً برای عکاسی فرمالیته و عکاسی عروسی انجام شده است. تمام این امکانات باعث شده است تا باغ تالار در جاجرود را به جرأت بتوان از بهترین و به یاد ماندنی‌ترین باغ تالارهای تهران برشمرد.
برای برگزاری عروسی در باغ تالار، هنگام انتخاب محل مورد نظر باید به ویژگی‌هایی مانند تناسب ظرفیت باغ تالار با تعداد مهمانان، تناسب باغ تالار با میزان بودجه، امکانات باغ تالار، موقعیت آن در شهر که در محل‌های کم ترافیک و در دسترس باشد و... توجه کرد. باغ تالار در جاجرود با توجه به نیاز زوج‌های محترم، یکی از حرفه‌ای‌ترین تیم‌های تشریفاتی تهران را برای پذیرایی کاملاً حرفه‌ای و تخصصی از میهمانان در اختیار دارد و کیفیت بالای غذاها و دسرهای مجموعه قطعاً نظر هر عروس و دامادی را به خود جلب خواهد کرد.

بهترین باغ تالار در جاجرود

بهترین باغ تالار در جاجرود باید دارای تهویه و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب باشد. برگزاری مراسم عروسی در محیطی که از تهویه مناسب برخوردار نباشد گزینه مناسبی برای انتخاب نیست. زیرا در این باغ تالار مهمانان در فصول مختلف سال احساس راحتی نخواهند داشت. چنین باغ تالاری نمی‌تواند باعث خلق لحظات زیبا و خاطرات ماندگار شود. در حقیقت داشتن تهویه مناسب برای سالن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا معمولاً در مراسم‌های مختلف عروسی تعداد بسیار زیادی مهمان دور هم جمع می‌شوند و اگر تهویه مناسبی وجود نداشته باشد موجب آزار و اذیت مهمانان خواهد شد. همچنین در فصول سرد سال باغ تالار باید از سیستم گرمایشی و در فصول گرم سال باید از سیستم‌های گرمایشی مناسبی برخوردار باشد و دمای آن همواره در حالت متعادلی قرار داشته باشد تا رضایت کامل مهمانان حاصل شود.

اجاره باغ تالار در جاجرود

اجاره باغ تالار در جاجرود به سادگی امکان پذیر است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این باغ تالار، از منو و امکانات این باغ دیدن فرمایید و در صورتی که مورد پسند شما بود، تاریخ مد نظر خود را انتخاب کنید. اگر در تاریخ مورد نظر شما باغ تالار رزرو نشده باشد، شما می‌توانید آن را رزرو کنید. پذیرایی و مدیریت مهمانان در در این باغ تالار توسط تیم‌های خدماتی حرفه‌ای انجام می‌شود. این تیم حرفه‌ای در زمان پذیرایی و برگزاری مراسم به بهترین شکل ممکن به مهمانان خدمات‌رسانی می‌کنند. تعداد نیروهای خدماتی متناسب با تعداد مهمانان انتخاب می‌شود تا به راحتی بتوانند نیاز مهمانان را برطرف کنند.

قیمت باغ تالار در جاجرود

قیمت باغ تالار در جاجرود به عوامل مختلفی از جمله دکوراسیون داخلی و خارجی آن وابسته است. در تمام باغ تالارهای تهران و اطراف تهران، بحث دکوراسیون داخلی و نمای عمارت پارامتری مهم و مؤثر در مبلغ و قیمت اجاره باغ تالار است. جذابیت و زیبایی بصری که در سالن عروسی ایجاد می‌شود، وابسته به دکوراسیون آن باغ تالار است. معمولاً دکوراسیون داخلی باغ تالار با تزئین دیوارها، سقف، نورپردازی نواحی مختلف و نمای سازه انجام می‌شود. هر باغ تالار سبک خاص خود را دارد و شما متناسب با علایق و بودجه خودتان می‌توانید باغ تالار مد نظر خود را انتخاب کنید.

باغ تالار ارزان در جاجرود

باغ تالار ارزان در جاجرود خاطره به یاد ماندنی و دلنشینی از شب عروسی شما در یاد و خاطره مهمانان ایجاد خواهد کرد. یکی از قسمت‌های جذاب و مهم هر مراسمی، پذیرایی آن است. پذیرایی با انواع نوشیدنی‌ها و میوه‌های فصل، ارائه خدمات و پذیرایی توسط مهمانداران مجرب و آموزش دیده به صورت VIP و ویژه و... برخی از خدماتی است که در این باغ تالار به شما عزیزان ارائه می‌شود.

باغ تالار قیمت مناسب در جاجرود

باغ تالار قیمت مناسب در جاجرود از بهترین و شیک‌ترین مجموعه‌ها برای برپایی جشن‌ها و انواع مراسم‌های ترحیم، ولیمه دهی، نامزدی، تشریفات عروسی، خدمات مجالس و... است که مهمانان زیادی را با خدماتی عالی و امکاناتی پیشرفته تحت نظر کادر توانا و مجرب میزبانی می‌کند. پرسنل و کادر پذیرایی این مجموعه به صورت کاملاً حرفه‌ای و تخصصی از میهمانان زوج‌های جوان پذیرایی می‌کنند و گل‌آرایی‌های این باغ تالار را می‌توان یکی از بهترین و زیباترین گل‌آرایی‌ها در بین باغ تالارهای تهران دانست.

باغ تالار عروسی در جاجرود

باغ تالار عروسی در جاجرود با دکوراسیون و چیدمان فضای باز بسیار زیبایی که برای عروس و دامادها و زوج‌های جوان تدارک دیده است آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. این باغ تالار به دلیل خدمات با کیفیتی که ارائه می‌دهد زوج‌های زیادی را به خود علاقه‌مند کرده است. باغ تالار عروسی در جاجرود با در نظر گرفتن تمامی نیازهای عروس و دامادها و زوج‌های جوان سعی دارد تا قیمت‌های خود را با کیفیت خدمات مجموعه خود متناسب کند تا زوج‌های جوان بتوانند مراسم عروسی خود را در این باغ تالار برگزار کنند و شبی خاطره انگیز برای خود و دیگران رقم بزنند.


مشخصات مجموعه: 

 «باغ تالار نور»

فاصله زمانی از میدان نوبنیاد ۲۵ دقیقه(منطقه کرشت).

ظرفیت سالن یک ۲۶۰ نفر.

ظرفیت سالن دو ۲۶۰ نفر.

ظرفیت پذیرایی فضای باز(فصول گرم)۲۵۰ نفر.

امکانات و تجهیزات:

سرویس مبله
ظروف هتلی و لاکچری
نورپردازی دیجیتال
۳۰ متر مربع دنس فلور
۲۰۰ اینچ تلویزیون شهری با دات ۳,۹
سیستم صدابرداری کاملا حرفه ای
سرمایش و گرمایش تهویه مطبوع
فضای باز وسیع با چمن مصنوعی کامل
۲ ست شاه نشین روستیک
جایگاه ویژه سفره عقد در فضای باز
جایگاه ویژه برش کیک در فضای باز
آبنما
لابی
آتلیه سیار کاملا مجهز
پارکینگ
ورودی دیزاین شده و ...

برای اطلاع از مبالغ ورودی و منوها لطفا واتس اپ پیغام بدین.

شبی رویایی را در مجموعه باغ تالار نور تجربه خواهید کرد.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

نشانی
جاده قدیم جاجرود،جنب پارک فناوری (روبروی شهرک پردیس)، کرشت، انتهای بلوار خلیج فارس، اول جاده ماملو، اولین کوچه سمت چپ (کوچه کاوه) پلاک ۱۵.باغ تالار نور.

موقعیت