Skip to main content

متخصص ارتوپدی در جمشیدیه

متخصص ارتوپدی در جمشیدیه ، می‌تواند بسیاری از مشکلات و آسیب‌های مربوط به رباط، ماهیچه، استخوان، تاندون و مفاصل را درمان کند. از مهم‌ترین بیماری‌هایی که توسط متخصص ارتوپد درمان می‌شوند، می‌توان به رگ به رگ شدن مفاصل، شکستگی استخوان، کشیدگی عضلات، بیماری‌های ستون فقرات، در رفتگی و بیماری‌های عفونی استخوان و مفاصل اشاره کرد.


متخصص ارتوپدی در جمشیدیه، به تشخیص و درمان بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات اسکلتی عضلانی می‌پردازد. اگر شما فردی باشید که از نظر فیزیکی خیلی فعال نیست، ممکن است در فعالیت‌های روزمره دچار پارگی یا سایش عضلات شوید. زمانی که به مدت طولانی پشت کامپیوتر هستید، حرکات تکراری را روزانه انجام می‌دهید، بدون استراحت کار می‌کنید و یا در وضعیت نامناسب کار می‌کنید به سیستم اسکلتی عضلانی خود آسیب وارد می‌کنید. در صورت شدید بودن این آسیب‌ها باید به دکتر و متخصص ارتوپدی مراجعه کنید.

متخصص ارتوپدی در جمشیدیه

متخصص ارتوپدی در جمشیدیه، به درمان بیماری‌های مادرزادی استخوان و مفاصل افراد کمک می‌کند. برخی از اختلالات و بیماری‌های مربوط به استخوان و مفاصل بلافاصله پس از تولد مشخص می‌شوند. همه مشکلات و بیماری‌های مادرزادی ژنتیکی نیستند. تعدادی از آنها در اثر عواملی در دوران بارداری، هنگام زایمان و یا پس از تولد ایجاد می‌شوند. دارویی به نام تالیدومید برای رفع حالت تهوع صبحگاهی در دوران بارداری تجویز می‌شد. اما با انجام تحقیقات مشخص شد استفاده از این دارو موجب آسیب‌های سیستم اسکلتی در رحم می‌شود. این نوزادان دارای نقص‌ها و مشکلات شدیدی مانند اندام کوتاه یا بدشکل شدند. متخصص ارتوپدی قادر به رفع مشکلات آنها می‌باشد.
متخصص ارتوپدی در جمشیدیه، به افرادی که از پا درد رنج می‌برند کمک می‌کند. پا درد به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود. در بسیاری از مواقع دلیل پا درد فعالیت زیاد است و با استراحت کافی مشکل حل می‌شود. اما گاهی مسئله جدی است و باید توسط متخصص ارتوپدی تشخیص داده و درمان شود. مواردی مانند شکستگی استخوان‌های پا، التهاب تاندون عضلات پا و یا سندروم سینوس تارسی، از موارد جدی می‌باشد که باید درمان پزشکی برای آنها انجام شود.

دکتر ارتوپدی در جمشیدیه

دکتر ارتوپدی در جمشیدیه، به تشخیص و درمان دیسک کمر کمک می‌کند. دیسک‌های کمر بین مهره‌ها قرار داشته و حرکت را آسان کرده و به‌عنوان ضربه‌گیر برای افراد عمل می‌کنند. اگر مواد داخل دیسک به بیرون نشت کند، به اعصاب فشار وارد کرده و باعث کمردرد می‌شود. دیسک کمر در بیشتر مواقع بدون هیچ نشانه‌ای ایجاد می‌شود. زمانی که شخص وسیله سنگینی را بلند می‌کند یا فشاری روی دیسک‌های خود وارد می‌کند، متوجه این مشکل می‌شود.

جراح ارتوپد در جمشیدیه

جراح ارتوپد در جمشیدیه، برای درمان مراجعه کنندگان، ابتدا از روش‌های بدون جراحی استفاده می‌کند. سپس اگر این روش‌ها برای درمان افراد کافی نبودند، به سراغ روش‌های جراحی می‌رود. از روش‌های جراحی می‌توان به جراحی ترمیم شکستگی، جراحی پیوند استخوان و تعویض کامل مفصل اشاره کرد. طب سوزنی، دارودرمانی، تمرینات ورزشی در منزل و فیزیوتراپی نیز از روش‌های درمانی بدون جراحی می‌باشند.
جراح ارتوپد در جمشیدیه، علاوه بر معاینه جسمانی مراجعین و بررسی حال عمومی آنها، تصاویر برداشته شده از نقاط مشکل‌دار بدن افراد را نیز، بررسی می‌کند. سپس از بیمار سونوگرافی، سی تی اسکن، ام آر آی و آزمایش خون تهیه می‎شود. جراح ارتوپد برای تشخیص بیماری افراد از این روش‌ها استفاده می‌کند.

بهترین متخصص ارتوپدی در جمشیدیه

بهترین متخصص ارتوپدی در جمشیدیه، باید دارای تجربه و تخصص وسیع در زمینه ارتوپدی باشد. این شامل تخصص در زمینه‌های خاصی از ارتوپدی مانند جراحی ستون فقرات، جراحی مفاصل و یا جراحی دست و پا می‌شود. وی همچنین باید دارای مدارک و تحصیلات معتبر از دانشگاه‌های معتبر بوده و آشنا با تکنولوژی‌ها، متدهای خاص و پیشرفت‌های جدید در زمینه ارتوپدی باشد.
بهترین متخصص ارتوپدی در جمشیدیه، باید تعهد کامل به درمان و مراقبت از بیماران خود داشته باشد. او باید به بیماری‌ها و نیازهای خاص هر بیمار توجه خاص و ویژه‌ای داشته باشد. همچنین شنیدن به نگرانی‌ها و سؤالات بیماران، مهارت‌های خوب در ارتباط با مشتریان و توضیح‌دادن روش‌های درمانی به زبان ساده نیز بسیار مهم است.

بهترین دکتر ارتوپدی در جمشیدیه

بهترین دکتر ارتوپدی در جمشیدیه، باید بتواند به‌موقع به مراجعین و بیماران خود پاسخ دهد و به عبارتی در موارد اضطراری در دسترس باشد. تشخیص دکتر ارتوپدی، باید بسیار دقیق باشد و روند درمان افراد را سریع آغاز کند. در این صورت، مراجعه کنندگان زودتر به بهبودی و سلامتی کامل خود دست پیدا می‌کنند.
بهترین دکتر ارتوپدی در جمشیدیه، باید از قدرت بدنی بسیار خوبی برخوردار باشد. جراح ارتوپد، طی فرایند و عمل جراحی با ابزار و وسایل سنگین و بزرگ سروکار دارد. به همین دلیل لازم است از نظر بدنی شخصی قوی باشد. یک ارتوپد خوب مجبور است ساعت‌ها در اتاق عمل بماند و در تمام طول عمل جراحی از قدرت خود استفاده کند.

کلینیک ارتوپدی در جمشیدیه

کلینیک ارتوپدی در جمشیدیه، به عنوان مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین کلینیک ارائه دهنده‌ی خدمات فوق تخصصی به بیماران داخل و خارج از کشور شناخته می‌شود. متخصص ارتوپدی شاغل در این کلینیک، با داشتن تجربه بسیار و علم کافی، به درمان زانو درد می‌پردازد. شرایط مختلفی می‌تواند باعث زانو درد شود. این اختلال هر شخصی را با هر سنی می‌تواند درگیر کند. ممکن است علت زانودرد پارگی غضروف یا آسیب به رباط باشد. برخی از مشکلات و بیماری‌های زمینه‌ای مانند نقرس، آرتریت یا عفونت نیز، باعث زانودرد می‌شوند. در بسیاری از مواقع مراقبت از زانو و انجام درمان‌های خانگی، به تسکین زانودرد کمک می‌کند. 
گاهی ممکن است دکتر ارتوپد چند جلسه فیزیوتراپی و یا استفاده از زانوبند را برای مراجعه کنندگان خود تجویز کند. در برخی موارد هم تشخیص داده می‌شود که زانو نیاز به جراحی دارد. در چنین شرایطی پیشنهاد می‌شود برای درمان و عمل جراحی، به کلینیک ارتوپدی در جمشیدیه مراجعه کنید.

دکتر ارتوپد خوب در جمشیدیه

دکتر ارتوپد خوب در جمشیدیه، باید در کار خود فداکار باشد. وی باید بتواند از وقت آزاد خود به خاطر فرد بیمار بگذرد و حتی اگر لازم شد، بیمار را در خانه‌اش ملاقات کرده و با حوصله، پاسخگوی سؤالات بیمار و خانواده‌اش باشد.
دکتر ارتوپد خوب در جمشیدیه، باید حین فرایند جراحی، آرامش و خونسردی خود را حفظ کند. یک دکتر ارتوپد در اتاق عمل با وضعیت‌های استرس برانگیز بسیاری روبرو می‌شود. به همین دلیل یک دکتر ارتوپد خوب باید قادر به حفظ آرامش و خونسردی خود باشد و کارش را بدون اضطراب انجام بدهد.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

جمشیدیه
نشانی

موقعیت