Skip to main content

ساخت سردخانه در کرمان 09121972409

ساخت سردخانه در کرمان می‌تواند از فساد مواد غذایی، دارویی، پزشکی، شیمیایی و... جلوگیری کند. سردخانه یک فضای بسته و محصور شده است که دما و رطوبت آن به صورت مستمر تحت کنترل می‌باشد. در این شرایط باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌ها نمی‌توانند رشد و فعالیت کنند. به این ترتیب، مواد داخل سردخانه از فساد و کپک زدن در امان می‌مانند. نگهداری مواد در محیط سردخانه باعث حفظ کیفیت آنها می‌شود. در این آگهی درباره ساخت سردخانه در کرمان با شما صحبت می‌کنیم.


ساخت سردخانه در کرمان

ساخت سردخانه در کرمان در انواع و ابعاد مختلف صورت می‌گیرد. سردخانه ها شامل اتاقک‌ها یا سالن‌هایی می‌شوند که برای نگهداری از مواد مختلف طراحی شده‌اند. دمای این اتاقک‌ها با توجه به مواد موجود در اتاقک تنظیم می‌شود. امروزه در شهرهای مختلف از سردخانه استفاده می‌کنند.

کرمان، پهناورترین استان کشور می‌باشد و آب و هوای آن گرم و خشک است. به همین علت ساخت سردخانه در کرمان اهمیت زیادی دارد. با وجود سردخانه می‌توان میوه و سبزیجات خاص و فصلی را ذخیره و در بازار عرضه کرد. یکی از مزایای ساخت سردخانه در کرمان ، کاهش سرعت فساد محصولات است. همچنین باعث کنترل قیمت در بازار می‌شود. به وسیله سردخانه می‌توان میزان عرضه و تقاضا را در بازار کنترل کرد.

ساخت سردخانه در کرمان تاثیر مثبتی روی صادرات دارد. افزایش صادرات، کاهش واردات و بهبود اقتصاد از مزایای ساخت سردخانه در کرمان به شمار می‌روند. برای ساخت سردخانه در کرمان فقط کافی است با شماره درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

ساخت سردخانه زیر صفر در کرمان

ساخت سردخانه زیر صفر در کرمان ، یکی از انواع سردخانه هایی که در کرمان ساخته می‌شوند، سردخانه زیر صفر است. این سردخانه مختص محصولاتی است که برای نگهداری از آنها به دمایی پایین‌تر از نقطه انجمادشان نیاز است.

سردخانه های زیر صفر برای نگهداری مواد به صورت منجمد مورد استفاده قرار می‌گیرند. معمولا دمای این سردخانه ها بین صفر تا 18- درجه سانتی گراد است. در این شرایط، محصولاتی مانند سبزیجات منجمد، کره، خرما، پنیر پیتزا، فراورده های گوشتی و... را می‌توانند برای مدت طولانی نگهداری کنند.

کارخانه های بستنی‌سازی، سالن‌های غذاخوری و رستوران‌ها، گلخانه ها، فروشگاه های کوچک و بزرگ و... به وسیله ساخت سردخانه زیر صفر در کرمان می‌توانند از فساد محصولات خود جلوگیری کنند. اگر قصد دارید برای کارخانه یا فروشگاه خود یک سردخانه احداث کنید، با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. این شماره ها متعلق به شرکت ساخت سردخانه زیر صفر در کرمان هستند. 

ساخت سردخانه صنعتی در کرمان

ساخت سردخانه صنعتی در کرمان ، سردخانه صنعتی چیست؟ این سردخانه ها فضای بزرگی دارند که از چندین اتاق تشکیل می‌شود. هدف از طراحی سردخانه صنعتی، ذخیره سازی مواد مختلف است. دما و رطوبت فضا با توجه به نوع محصول موجود در سردخانه تنظیم می‌شود. این مواد کیفیت خود را حفظ می‌کنند و فاسد نمی‌شوند.

در واقع نگهداری مواد در سردخانه باعث حفظ کیفیت و افزایش طول عمر آنها می‌شود. از جمله این محصولات می‌توان به انواع میوه، خشکبار، ماهی، میگو، گوشت و مرغ و... اشاره کرد. معمولا سردخانه های صنعتی را نزدیک باغ ها، مراکز صید و کشتار دام می‌سازند.

ساخت سردخانه صنعتی در کرمان به دو شکل فریونی رک یا آمونیاکی انجام می‌شود. سیستم فریونی رک دارای چند کمپرسور است که به صورت موازی نصب شده اند. این کمپرسورها به یک خط مکش و تخلیه یکسان وصل هستند. سردخانه های آمونیاکی ابعاد بزرگ و ظرفیت سرمایشی بالایی دارند. برای سرد کردن این سردخانه ها از مبرد آمونیاک استفاده می‌شود.

در هنگام ساخت سردخانه صنعتی در کرمان از تجهیزات مختلفی استفاده می کنند. مهم‌ترین آنها شامل کمپرسور، کندانسور، اواپراتور، تابلو برق و شیرالات حفاظتی و کنترلی می‌شوند. 
- کمپرسور : قلب تپنده سیستم سرمایشی است و مسئول چرخاندن مبرد در چرخه تبرید می‌باشد. 
- کندانسور : جزئی از چرخه تبرید است که وظیفه تقطیر گاز مبرد خروجی از کمپرسور را بر عهده دارد. 
- اواپراتور : یک مبدل حرارتی است و گرمای داخل سردخانه را به بیرون هدایت می‌کند. 
- تابلو برق : در این قسمت، انواع تایمر، فیوزها، کلیدها، کنتاکتور، هشداردهنده ها و سایر قطعات قرار دارند. تابلو برق نقش مهمی در کنترل پارامترهای مختلف مانند دما، رطوبت و... دارد. 
وجود این تجهیزات برای ساخت سردخانه صنعتی لازم است. برای ساخت سردخانه صنعتی در کرمان با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

ساخت سردخانه مدرن در کرمان

ساخت سردخانه مدرن در کرمان بر اساس یک استراتژی هوشمندانه انجام می‌شود. برای این منظور از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته استفاده می‌کنند. نسل جدید سردخانه ها را سردخانه های مدرن تشکیل می‌دهند که بازدهی خوبی دارند.

در ساخت این سردخانه ها از دانش و فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌کنند. به همین علت راندمان بالایی دارند و مقدار هدررفت انرژی در آنها به حداقل می‌رسد. ساخت سردخانه مدرن در کرمان با هدف بهبود عملکرد و کارایی سردخانه صورت می‌گیرد. اگر در فکر ساخت سردخانه مدرن در کرمان هستید با شماره های ثبت شده در اگهی تماس بگیرید.

بهترین سازنده سردخانه در کرمان 

بهترین سازنده سردخانه در کرمان قبل از هر کاری اطلاعاتی درباره ابعاد سردخانه، محل ساخت، نوع مبرد، نوع کاربری، عایق‌بندی، مقدار محصول، میزان تلفات دمایی و... به دست می‌آورد. علاوه براین، به محصولی که در سردخانه نگهداری می شود و دمای موردنیاز آن توجه می‌کند. 

یکی از نکاتی که بهترین سازنده سردخانه در کرمان به آن دقت دارد، نوع مبرد است. انتخاب نوع مبرد با توجه به هزینه ها، اندازه سردخانه و استانداردهای موردنیاز صورت می‌گیرد. نوع عایق بندی و جنس عایق‌هایی که برای کف، دیواره ها و سقف استفاده می‌شوند، به خواست مشتری، مقدار بودجه و شرایط آب و هوایی محل بستگی دارد. 

بهترین سازنده سردخانه در کرمان میزان هدررفت و تلفات گرمایشی را نیز محاسبه می‌کند. عوامل مختلفی مانند تعداد افراد حاضر در سردخانه، مدت زمان حضور، تعداد دفعات باز و بسته شدن درب‌های سردخانه و توان الکتریکی دستگاه های برقی سردخانه روی میزان تلفات گرمایشی موثر هستند. در صورت تمایل می‌توانید از طریق شماره های درج شده در آگهی با بهترین سازنده سردخانه در کرمان تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

کرمان
نشانی

موقعیت