Skip to main content

ساخت سردخانه در سنندج 09121972409

ساخت سردخانه در سنندج ، یکی از تقسیم بندی‌های رایجی که برای سردخانه‌ها در نظر گرفته می‌شود مربوط به دمای سردخانه است. هر محصولی که در سردخانه نگهداری می‌شود، نیاز به دمای خاصی برای ذخیره سازی دارد. به همین دلیل از لحاظ دمای کارکرد به 3 دسته سردخانه بالای صفر، سردخانه پایین صفر و سردخانه دو مداره تقسیم می‌شوند. سردخانه دومداره در واقع تلفیقی از دو سردخانه دیگر است. 


به صورت کلی به دلیل هزینه بالای سردخانه دو مداره از آن استفاده نمی‌شود. ساخت سردخانه زیر صفر باید بر عهده کارفرمایی خبره و دارای تخصص کافی باشد. دمای بالای صفر برای خوراکی و مواد غذایی مانند میوه تازه، میوه خشک، سبزیجات، صیفی‌جات و دانه‌های روغنی و خشکبار استفاده می‌شود. این دما به صورت میانگین بین 0 تا 5 درجه است.
دمای زیر صفر برای موادی مانند ماهی و میگو، مرغ و سایر ماکیان و گوشت قرمز بوده که به صورت تخصصی دمای مواد گوشتی در حدود 18 درجه زیر صفر قرار داده می‌شود. ساخت سردخانه میوه همانند سردخانه سایر مواد غذایی دارای نکاتی مهم است که فقط توسط کارفرمایی ماهر رعایت می‌شود. همچنین اگر نیاز به ساخت سردخانه در کرمان یا ساخت سردخانه در بندرعباس با کم‌ترین هزینه را داشتید، روی لینک کلیک نمایید.

ساخت سردخانه در سنندج

ساخت سردخانه در سنندج، نیازمند مشاوره‌های دقیق بوده که با کمک متخصصان و کارشناسان این حوزه، می‌توانید آگاهی‌های لازم را کسب کنید. در این سردخانه‌ها انواع مواد غذایی مانند سردخانه میوه‌جات، سردخانه گوشت، سردخانه مرغ، سردخانه ماهی و میگو قرار می‌گیرد. هر کدام از این سردخانه‌ها ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. در این سردخانه‌ها اجزای مختلفی وجود دارد. یکی از ویژگی‌های بارز سردخانه صنعتی امکان کار کردن تجهیزات به اندازه سالن‌های مورد نیاز است.
برای ساخت سردخانه در سنندج، از ساندویچ پانل‌ها استفاده می‌شود. هزینه ساخت سردخانه با ساندویچ پانل با توجه به محیط و ابعاد سردخانه می‌تواند رنج متفاوتی داشته باشد. امروزه سردخانه‌ها نقش مهمی در تأمین و سالم ماندن مواد غذایی، گوشت و میوه‌ها دارند که با توجه به نوع کاربری آنها می‌توان این سازه‌ها را با کمک ساندویچ پانل‌ها طراحی و اجرا کرد. 
ساندویچ پانل‌ها در واقع سازه‌های سه‌لایه‌ای هستند که از ورق فولادی و هسته میانی تشکیل شده‌اند. این نوع از سازه‌ها امروزه جایگزین مصالح سنتی مانند آجر و سیمان شده‌اند که نسبت به آنها مزایای قابل توجهی دارند. از جمله مزایای ساندویچ پانل‌هایی که در ساخت سردخانه در سنندج استفاده می‌شوند، می‌توان به اجرای ساندویچ پانل به صورت سریع و راحت، وزن سبک، قیمت مناسب، انعطاف پذیری و نرم بودن و... اشاره کرد. این نوع از سازه‌ها از سه لایه با ورق‌های گالوانیزه با خاصیت ضد خوردگی ساخته شده‌اند که می‌توانند در عین سبکی، استحکام خود را نیز حفظ نمایند.

خدمات ضروری برای ساخت سردخانه در سنندج

خدمات ضروری برای ساخت سردخانه در سنندج، شامل بخش‌های مختلفی است. یکی از مواردی که پیش از ساخت سردخانه باید به آن توجه کرد طراحی و برنامه ریزی است. اولین کاری که در احداث سردخانه باید انجام دهید، طراحی و برنامه‌ ریزی پروژه سردخانه است. باید همه جوانب را بسنجید و به دقت با در نظر گرفتن جزئیات کار، طراحی پروژه را آغاز کنید. بعد نوبت به تهیه مکان مناسب برای ساخت سردخانه می‌رسد. باید بهترین محل را برای احداث سردخانه انتخاب کنید‌.

هزینه ساخت سردخانه در سنندج

هزینه ساخت سردخانه در سنندج، متغیرهای گوناگونی دارد که مهم‌ترین آنها اندازه و ظرفیت تأسیسات، سطح کنترل دما مورد نیاز، محل ساخت سردخانه و کیفیت ساخت سردخانه است. انتخاب سیستم‌های تبرید، متریال عایق کاری و ترکیب فناوری‌های کارآمد انرژی می‌تواند بر هزینه‌های ساخت سردخانه در سنندج تأثیرگذار باشند. ساخت سردخانه با طراحی خوب و کارآمد می‌تواند باعث صرفه جویی طولانی مدت در هزینه‌های عملیاتی و انرژی شود. بنابراین، در حالی که قیمت گذاری اولیه ممکن است سرمایه گذاری قابل توجهی به نظر برسد، یک سرمایه گذاری استراتژیک است که به کیفیت، ایمنی و مقرون‌به‌صرفه بودن حفظ کالاهای حساس به دما کمک می‌کند.

مراحل ساخت سردخانه در سنندج

مراحل ساخت سردخانه در سنندج، باید به ترتیب و با دقت انجام گیرد. مکان‌یابی و خرید زمین مورد نظر، یکی از مراحل ساخت سردخانه است. محل مورد نظر باید به لحاظ دسترسی به راه‌های ارتباطی موقعیت مناسبی داشته باشد. همچنین ابعاد زمین مورد نیاز برای سردخانه بستگی به هدف پروژه دارد. بهتر است در انتخاب ابعاد زمین از کارشناسان مربوطه در این زمینه کمک بخواهید. اصولاً زمین مورد نظر باید وسعت بیشتری از متراژ سردخانه داشته باشد. فقط برای آگاهی باید بدانید که تنها 20 الی 35 درصد زمین باید به فضای سبز اختصاص پیدا کند.

سفارش ساخت سردخانه در سنندج

سفارش ساخت سردخانه در سنندج، را می‌توانید از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری انجام دهید. شما می‌توانید با استفاده از شماره‌های درج شده در انتهای این مطلب، با کارشناسان و متخصصان ما تماس گرفته و ضمن دریافت راهنمایی، از خدمات و مشاوره‌های آنها نیز بهره‌مند شوید. ساخت و اجرای سردخانه‌های صنعتی با درجه حرارت بالای صفر دارای ویژگی‌های بسیار زیادی می‌باشد. در این نوع از سردخانه شما می‌توانید انواع محصولات را منجمد کرده و به صورت کلی از محصولات نگهداری کنید.
نگهداری برخی از محصولات موجود در دماهای زیر صفر می‌تواند باعث از بین رفتن خاصیت‌های موجود شود. بافت‌های موجود در محصولات دارویی و غذایی در دماهای زیر صفر به مرور از بین رفته و باعث خرابی می‌شود. در محصولات غذایی نیز این مورد قابل مشاهده بوده و می‌توان تغییر در مزه و بوی محصولات را مشاهده کرد. در این موارد برای نگهداری هرچه بهتر مواد و محصولات مختلف باید سردخانه‌های بالای صفر احداث کرد. برای احداث این نوع سردخانه‌ها باید به اقلیم منطقه دقت کنید تا دچار ضرر‌های مختلف نشوید. سردخانه‌های بالای صفر بیشتر در مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرند که شما بخواهید محصولی را برای مدت زمان کم نگهداری کنید. شما می‌توانید جهت سفارش ساخت سردخانه در سنندج، با کارشناسان و متخصصان ما تماس بگیرید.

ساخت سردخانه ارزان در سنندج

ساخت سردخانه ارزان در سنندج، با استفاده از مبردهایی که برای محیط زیست و لایه اوزون خطرناک نیستند نیز امکان پذیر است. این مبردها خطرات بسیار کمتری نسبت به مبردهایی که در سیکل تبرید تراکمی سردخانه‌ها مورد استفاده می‌گیرند دارند. می‌توان در ساخت سردخانه از این نوع مبردها استفاده کرد؛ اما مشکلی که وجود دارد هزینه آن‌ها است. مبرد‌های نسل جدید قیمت بالاتری در مقایسه با مبرد‌های قدیمی دارند؛ به همین دلیل هزینه ساخت سردخانه را افزایش می‌دهند.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

نشانی
کردستان - سنندج

موقعیت