Skip to main content

مشاور تحصیلی در افسریه | مرکز مشاوره مهرنوین ۰۹۱۰۲۶۰۶۱۴۳

 مشاور تحصیلی در افسریه سعی می‌کند با درک کامل و جامعی از توانایی‌ها، سطح تحصیلات، چالش‌های شخصیتی و رفتاری و سایر ویژگی‌ها و دغدغه‌های فرد مراجعه‌کننده، او را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کند. 

مشاور تحصیلی در افسریه مشغول فعالیت در مرکز مشاوره مهرنوین است. این مرکز دارای مجوز رسمی از سازمان نظام رواشناسی و مشاوره است با متخصصین مجرب و دارای تجربه بالا می باشد.

https://mehrenovinclinic.com


در واقع می‌توان گفت که کیفیت مشاوره‌ی تحصیلی برای هر فرد، نقش مهم و حیاتی را برای آینده او ایفا خواهد کرد. مشاور تحصیلی در افسریه با انجام وظایفی همچون هدایت تحصیلی، پیدا کردن مشکلات دانش‌آموزان، آموزش در راستای بهبود مهارت‌های مطالعه و یادگیری، کاهش استرس و اضطراب و... به موفقیت دانش‌آموزان در حوزه‌ی تحصیلی خود کمک شایانی می‌کند. برای آشنایی بیشتر با وظایف و توانایی‌های مشاور تحصیلی در افسریه تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

برای گرفتن نوبت از مشاور خانواده در افسریه کلیک نمایید.

مشاور تحصیلی در افسریه

مشاور تحصیلی در افسریه ، به مسیر پیشرفت شما در حوزه‌ی تحصیلی سرعت خواهد داد. بسیاری از دانش‌آموزان در بسیاری از مواقع دچار استرس‌ و نگرانی‌های شدید می‌شوند. دانش‌آموزان در این زمان‌ها نیاز دارند تا فردی مسلط به مباحث تحصیلی و روانشناسی آنها را کمک کند. مشاور تحصیلی در افسریه متناسب با شرایط هر فرد یا دانش‌آموز برای او یک برنامه دقیق و منظم می‌چیند.
مشاور در افسریه باید ویژگی‌هایی همچون صداقت، مسئولیت‌پذیری، مهارت‌های ارتباطی بالا، تسلط کامل از مسائل تحصیلی، دلسوزی، صمیمیت و... را داشته باشد. این ویژگی‌ها به مشاور تحصیلی در افسریه کمک می‌کند تا با دانش‌آموزان ارتباط و صمیمیت بهتری برقرار کنند. همین امر سبب بهبود وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان خواهد شد. اگر شما هم به دنبال یک مشاور تحصیلی خوب در افسریه هستید با شماره داخل آگهی تماس بگیرید.

مشاور تحصیلی در افسریه

مشاور خانواده در افسریه

مشاور خانواده در افسریه، به شما آموزش می‌دهد چگونه با یکدیگر صحبت کنید، با چه روشی از یکدیگر درخواست داشته باشید، چگونه به یکدیگر محبت کنید و چگونه به یکدیگر انتقاد کنید. هر زوجی می‌تواند رفتار تحریک آمیزی داشته باشد که باعث رنجش طرف مقابل می‌شود. گاهی همسرتان می‌تواند مسائل پیش پا افتاده مانند شام، زمان خواب، کارهای خانه و مهمانی‌ها را بهانه‌ای برای یک دلخوری بزرگ قرار دهد. مشاور خانواده در افسریه می‌تواند به شما در یافتن ریشه این مشکل کمک کند تا بتوانید آن را حل کنید.
برخی از افراد می‌ترسند در مورد مشکلات و مشکلات زندگی با همسر خود صحبت کنند. به‌عنوان‌مثال، آنها می‌ترسند در مورد پول، رابطه جنسی یا حتی قلدری با شوهران خود صحبت کنند. در طول مشاوره، مشاور خانواده در افسریه به زوج کمک می‌کند تا کاملاً در مورد مشکلات خود صحبت کرده و انتظارات خود را بیان کنند.

مشاور خانواده در افسریه

مشاور ازدواج در افسریه

مشاور ازدواج در افسریه، می‌تواند به زوجین کمک کند تا درک کنند که چرا از یکدیگر فاصله می‌گیرند و مجدداً در سطح جنسی ایده آل قرار بگیرند. رابطه جنسی بخش عظیمی از یک ازدواج سالم است. این موضوع می‌تواند زوجین را به هم نزدیک کند، اعتماد به نفس را تقویت کند و استرس را تسکین دهد. همچنین وجود مشکل در رابطه جنسی، می‌تواند اضطراب ایجاد کند و اتاق خواب را به یک میدان نبرد تبدیل کند. 
هنگامی که ازدواج، فاقد رابطه جنسی با کیفیت مناسب است، دنیایی از مشکلات از جمله فاصله عاطفی، ناامنی، نارضایتی، کاهش در محبت و کاهش رابطه جسمی یا عاطفی را به وجود می‌آورد. نباید فراموش کرد که ازدواج، زندگی دو شخص با شخصیت‌ها و تربیت‌های متفاوتی است که سال‌ها پیش از ازدواج، در محیط و خانواده متفاوتی بزرگ شده‌اند. وجود تفاوت‌ها و مشکلات در همه ازدواج‌ها، طبیعی است و تا حدی نشان دهنده‌ی سالم بودن آن است. اما ازدواج یک تلاش دو طرفه و مداوم می‌خواهد. بهتر است پیش از اقدام به ازدواج و در تمام مراحل زندگی مشترک خود، از کمک‌های مشاور ازدواج در افسریه بهره‌مند شوید تا زندگی زناشویی شما در مسیر درستی حرکت کند.

مشاور ازدواج در افسریه

مشاور کودک در افسریه

مشاور کودک در افسریه، متخصصی است که بیشتر روی چگونگی ارتباط کودک با والدین تمرکز دارد و کار اصلی او آموزش یک سری تکنیک‌های رفتاری به والدین و کودکان می‌باشد. یکی از بزرگ‌ترین اهداف والدین در زندگی، تأمین بهداشت روحی، روانی و جسمی فرزندان و مشاهدة شادی و آرامش و موفقیت آن‌ها می‌باشد. رشد و شکل گیری شخصیت کودک، نقش بسیار مهمی در ساختن باورها و عقاید و رفتارهای آتی فرد دارد.
لازم است والدین با داشتن اطلاعات و آگاهی‌های لازم از روش‌های تربیتی و آموزش صحیح کودک، علاوه بر تأمین مالی و فراهم کردن شرایط و امکانات رفاهی مناسب برای کودک خود، برای این امر مهم گام بردارند. گاهی والدین در مسیر تربیت و آموزش کودک خود با مشکلات و مسائلی مواجه می‌شوند که خودشان به تنهایی قادر به حل آن‌ها نبوده و نیاز به کمک‌های تخصصی مشاور کودک در افسریه پیدا می‌کنند. جلسات مشاوره کودک به ریشه یابی این مشکلات و رفع تنش‌ها با کمک والدین می‌پردازد و برای حل آن‌ها راهکارهایی را به والدین ارائه می‌دهد.

بهترین مشاور خانواده در افسریه

بهترین مشاور خانواده در افسریه، می‌تواند به شما در تمامی زمینه‌ها کمک کند. یکی از مواردی که معمولاً زوجین نیاز به راهنمایی و کمک مشاور خانواده دارند، اختلاف نظر در امور مختلف است. اگر همسرتان شما را از نظر مالی در محدودیت نگه می‌دارد یا حساب‌های شما را کنترل می‌کند و به شما اجازه مدیریت امور مالی را نمی‌دهد، مرد بودن را به معنای تصاحب کامل حق حسابرسی به امور مالی می‌داند. باید این اختلاف را حل کنید. در این زمینه از بهترین مشاور خانواده در افسریه کمک بخواهید.

بهترین مشاور ازدواج در افسریه

بهترین مشاور ازدواج در افسریه، با دادن توصیه‌ها و راهنمایی‌های درست در شکل گیری یک ازدواج موفق اثر شایانی می‌گذارد. ازدواج‌های موفق معمولاً به طلاق منجر نمی‌شوند. کاهش آمار طلاق فقط به زوجین کمک نمی‌کند و برای جامعه نیز مفید می‌باشد. این کاهش آماری می‌تواند از طریق مشاوره روانشناسی ازدواج صورت گیرد. 
برخی از زوج‌ها، اگرچه زیر یک سقف زندگی می‌کنند، اما به نظر می‌رسد زندگی جداگانه‌ای دارند. در واقع اصطلاح طلاق عاطفی در اینجا معنی پیدا می‌کند. آنها ممکن است به یکدیگر کمک نکنند، صحبت نکنند و نزدیک یکدیگر نباشند. در این حالت، آنها فقط در ظاهر با هم زندگی می‌کنند. در این حالت این زوج باید از بهترین مشاور خانواده در افسریه برای بازگرداندن صمیمیت از دست رفته زندگی مشترکشان کمک بگیرند. یکی از علل طلاق در عصر امروزی، ناسازگاری‌های بی دلیلی حتی پس از سال‌ها زندگی است. زوجین باید به طلاق به عنوان آخرین راه نگاه کنند و سعی کنند از طریق مشاوره به حل مشکلات بپردازند.

بهترین مشاور کودک در افسریه

بهترین مشاور کودک در افسریه، متخصصی است که بیشتر روی اختلالات کودک کار می‌کند. او در جلسات اول سعی می‌کند در حین بازی و ارتباط با کودک، همچنین گرفتن یک‌سری گزارشات از والدین در مورد تاریخچه کودک از بدو تولد تا کنون، مشکل کودک را تشخیص دهد و جلسات روان درمانی کودک را شروع کند یا در شرایط حاد او را به روانپزشک ارجاع دهد.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

افسریه
نشانی
تهران جنوب شرق افسریه خیابان ۱۵ متری دوم نبش خیابان ۱۲(تاجبندان)

موقعیت