Skip to main content

مشاور در مینی سیتی

مشاور در مینی سیتی، مشاوره روش‌های مختلفی دارد. مشاوره می‌تواند به صورت فردی یا جمعی، حضوری یا به صورت غیرحضوری (مشاوره آنلاین) برگزار شود. اگر مراجعه کننده به صحبت‌های مشاور گوش دهد و نکات و مطالبی که آموخته را در زندگی خود بکار گیرد، تغییرات عمیقی در نگرش و رفتار او ایجاد خواهد شد.


افراد می‌توانند در زمینه‌های مشاوره خانواده، شغلی، تحصیلی، کودک، ازدواج و... به مشاور در مینی ستی مراجعه کنند. ما در این مطلب قصد داریم شما را با انواع مشاوره مانند مشاوره کودک، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج و... آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا بیشتر با تخصص‌ها و حیطه‌های فعالیت یک مشاور آشنا شوید.

مشاور در مینی سیتی

مشاور در مینی سیتی، کمک می‌کند تا فرد مراجعه کننده، احساسات خود را بشناسد و از شیوه‌های معقولی برای ارضای نیازها و حل مشکلاتش استفاده کند. در فرایند مشاوره اهدافی مانند حل مشکلات آنی مراجعه کننده، ایجاد اعتمادبه‌نفس، افزایش قدرت مبارزه با مشکلات و گسترش رشد فکری او مد نظر مشاور است. در واقع مشاوره رابطه‌ای یاری‌دهنده است که در آن، مراجعه کننده پس از شناخت خصوصیات خود، درنهایت، تصمیم‌گیری معقول و مناسب را یاد ‌می‌گیرد.
مشاور در مینی سیتی از روش‌های مختلفی برای درمان و رفع مشکلات مراجعه کنندگان خود استفاده می‌کند. یکی از روش‌هایی که مشاور در مینی سیتی از آن برای درمان بیماران خود استفاده می‌کند، روان درمانی گروهی است. در این روش یک متخصص حرفه‌ای تعدادی از اعضا را انتخاب کرده و گروهی را تشکیل داده و سازمان دهی می‌کند و اعضا را برای کار در جهت دستیابی به اهدافی کمک می‌کند. 

مشاور خانواده در مینی سیتی

مشاور خانواده در مینی سیتی، در جلساتی که با خانواده‌ها دارد به دنبال اهداف مهمی مانند افزایش تعاملات رو در روی خانوادگی و آموزش مهارت گفت‌وگو، راهنمایی برای کاهش تعارضات بین فردی، بالا بردن آگاهی اعضای خانواده برای حل مشکلات، تشخیص و درمان اختلالات روانی هر یک از اعضای خانواده، معتبر دانستن تمام نیازهای اعضای خانواده و توجه به آن‌ها، آموزش مهارت رویارویی با مشکلات و تروماهای خارج از خانواده، راهنمایی مؤثر برای گذر از بحران‌هایی مانند طلاق یا سوگ و... است.
برخی از افراد از صحبت کردن در مورد مشکلات و مشکلات زندگی با همسر خود هراس دارند و از آن فرار می‌کنند. برای نمونه، آنها می‌ترسند در مورد، رابطه جنسی، مسائل مالی و... با شوهران خود صحبت کنند. در طول مشاوره، مشاور خانواده در مینی سیتی به زوجین کمک می‌کند تا بتوانند در مورد مشکلات خود صحبت کنند و انتظارات خود را بیان کنند.

مشاور ازدواج در مینی سیتی

مشاور ازدواج در مینی سیتی، دختر و پسر را آماده یک رابطه مستحکم می‌کند و به آنها کمک می‌کند خودشان و طرف مقابل را بیشتر بشناسند. طبق تحقیقات انجام شده، عدم ارتباط مؤثر زن و مرد عامل اصلی طلاق و جدایی است. مشاور ازدواج در مینی سیتی به زوجین کمک می‌کند توانایی ارتباطی خود را تقویت کنند، روش‌های حل تعارضات و اختلافات را یاد بگیرند و انتظارات واقع‌بینانه نسبت به ازدواج پیدا کنند.
مشاور ازدواج در مینی سیتی، موارد مهمی را در جلسات مشاوره مطرح می‌کند میزان صمیمیت در جلسات مشاوره پیش از ازدواج، بررسی تعهد و وفاداری در جلسات مشاوره ازدواج، بررسی جذابیت جنسی در مشاوره پیش از ازدواج، شناخت اخلاقیات، دیدگاه‌ها و باورهای دو نفر در جلسات مشاوره ازدواج، بررسی تیپ‌های شخصیتی در جلسات مشاوره پیش از ازدواج، مشخص کردن نیازهای دو طرف در مشاوره ازدواج، مسائل احساسی و عاطفی دو طرف در جلسات مشاوره ازدواج و... برخی از موارد و موضوعاتی است که در جلسات مشاوره مطرح می‌شوند.

مشاور کودک در مینی سیتی

مشاور کودک در مینی سیتی، بیشتر روی اختلالات کودک کار کرده و در این زمینه تخصص دارد. او در جلسات اول در حین بازی و ارتباط با کودک، همچنین گرفتن یک‌سری اطلاعات اولیه از والدین در مورد زندگینامه و گذشته کودک از بدو تولد تا کنون، مشکل کودک را تشخیص می‌دهد و جلسات روان درمانی کودک را برنامه ریزی کرده و فرایند مشاوره را شروع می‌کند. اگر شرایط کودک حاد باشد او را به روانپزشک معرفی خواهد کرد. 
والدین باید با داشتن اطلاعات و آگاهی‌های لازم از روش‌های آموزش و تربیت صحیح کودک، علاوه بر فراهم کردن شرایط و امکانات رفاهی مناسب و تأمین مالی کودک، در زمینه تربیت کودک نیز گام بردارند. گاهی والدین در مسیر تربیت و آموزش فرزند خود با مشکلات و مسائلی مواجه می‌شوند که به تنهایی قادر به حل آن‌ها نیستند. در جنین شرایطی نیاز به کمک‌های تخصصی مشاور کودک در مینی سیتی پیدا می‌کنند. در جلسات مشاوره کودک، مشاور به ریشه یابی مشکلات و رفع تنش‌ها با کمک والدین می‌پردازد و برای حل آن‌ها راهکارهایی را ارائه می‌دهد.

بهترین مشاور خانواده در مینی سیتی

بهترین مشاور خانواده در مینی سیتی، در رابطه با مواردی همچون بررسی مشکلات و اختلالات ارتباطی و هیجانی اعضای خانواده، ارتباط سالم و مؤثر با اعضای خانواده، آگاهی والدین از سبک‌های مختلف تربیت فرزند و... به اعضای خانواده کمک می‌کند و برای حل مشکلات به آنها راه حل‌های مختلفی پیشنهاد می‌دهد. حل تنش‌ها و استرس‌های خانوادگی و برقراری آرامش در فضای خانواده و درک نقش‌ها و مسئولیت‌های هر یک از اعضای خانواده، مشکلات دیگری است که توسط بهترین مشاور خانواده در مینی سیتی قابل حل و درمان است. 

بهترین مشاور ازدواج در مینی سیتی

بهترین مشاور ازدواج در مینی سیتی، به زوجین کمک می‌کند تا درک کنند چرا از یکدیگر فاصله می‌گیرند و آن‌ها را راهنمایی می‌کند تا مجدداً در سطح جنسی ایده آل قرار گیرند. رابطه جنسی بخش عظیمی از یک ازدواج سالم را تشکیل می‌دهد. این موضوع می‌تواند زوجین را به هم نزدیک کند، اعتماد به نفس را تقویت کند و استرس را تسکین دهد. همچنین وجود مشکل در رابطه جنسی، می‌تواند باعث ایجاد اضطراب در زوجین شود و اتاق خواب را به یک میدان نبرد تبدیل کند.


بهترین مشاور کودک در مینی سیتی

بهترین مشاور کودک در مینی سیتی، باید تمایل زیادی برای ارتباط منظم با والدین کودک داشته باشد. این تعامل و ارتباط می‌تواند در زمینه‌ی روش‌های صحیح پرورش و تربیت فرزند، پیشنهاد در مورد نحوه‌ی برخورد صحیح با کودک در شرایط مختلف خارج از محیط مرکز مشاوره و… باشد. مشاور باید مشتاق به شنیدن صحبت‌های والدین کودک باشد. والدین سؤالاتی از مشاور کودک دارند و می‌خواهند تغییرات رفتاری کودک در خانه را با او در میان بگذارند، در نتیجه مشاور باید با صبر و شکیبایی به صحبت‌ها و سؤالات آنها گوش دهد.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

مینی سیتی
نشانی

موقعیت