Skip to main content

متخصص مامایی در مینی سیتی

متخصص مامایی در مینی سیتی، یکی از دلایل مهم خانم‌ها برای مراجعه به متخصص مامایی و زنان، بارداری و زایمان است که تحت مراقبت قرار گرفتن در دوران بارداری برای خانم‌ها و سلامت جنین بسیار حائز اهمیت است. هم چنین برای زایمان یک متخصص زنان خوب می‌تواند به بهترین شکل ممکن و با حداقل میزان درد و ناراحتی زایمان را به روش طبیعی یا سزارین انجام دهد.



عده‌ای دیگر از خانم‌ها برای انجام اعمال جراحی زیبایی اندام تناسلی مانند: پرینورافی، تنگ کردن واژن، لابیاپلاستی و هر اقدام دیگری که به جوان سازی پوست ناحیه تناسلی خانم‌ها می‌انجامد، به متخصص زنان، زایمان و جراح زیبایی زنان مراجعه می‌کنند. در این مقاله ما شما را با انواع خدماتی که یک متخصص مامایی و متخصص زنان به شما ارائه می‌دهد آشنا خواهیم کرد. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

متخصص مامایی در مینی سیتی

متخصص مامایی در مینی سیتی، نکات مهم قبل از بارداری را به شما می‌گوید. متخصص ماما وضعیت جسمانی را بررسی می‌کند و به شما می‌گوید که آیا شرایط شما برای باردار شدن مناسب است یا بهتر است فعلاً اقدام به بارداری نکنید. در صورت بروز مشکلات و یا ضعف‌های جسمی نکات مراقبتی لازم را به شما می‌گوید تا آمادگی باردار شدن را پیدا کنید. در صورتی که مشکلات حاد باشد شما را به دکتر زنان ارجاع می‌دهد تا به صورت دقیق‌تر وضعیت شما بررسی شود و اقدامات درمانی انجام شود.
بعد از باردار شدن نکات بهداشتی و سلامتی زیادی برای مادر وجود دارد که برای سالم ماندن جنین تا زمان زایمان ضروری است. این مراقبت‌ها شامل مراقبت‌های پزشکی، بهداشتی، سلامت مادر و مراقب‌های احساسی و عاطفی مادر در طول بارداری است. در طول دوران بارداری متخصص مامایی در مینی سیتی، با مادر در ارتباط است و در هر شرایط و مشکلی به کمک مادر می‌آید و نکاتی را به مادر می‌گوید تا زمان به دنیا آوردن فرزند مشکلی از لحاظ جسمی و روحی برای مادر و فرزند وجود نداشته باشد.

متخصص زنان در مینی سیتی

متخصص زنان در مینی سیتی، در درمان افتادگی رحم (Uterine Prolapse) می‌تواند به مراجعه کنندگان کمک کند. افتادگی رحم زمانی اتفاق می‌افتد که عضله‌های کف لگن کش می‌آیند و ضعیف می‌شوند و دیگر توانایی تحمل وزن رحم را ندارند. اتفاقی که ممکن است منجر به پایین آمدن رحم از دهانه‌ی واژن شود. این اتفاق در هر سنی می‌تواند برای خانم‌ها اتفاق بیفتد و مسئولیت درمان آن با متخصص زنان در مینی سیتی است.

بهترین متخصص زنان در مینی سیتی

بهترین متخصص زنان در مینی سیتی، با تجویز دارو و ارائه توصیه‌هایی به مادران و زنان، به افراد کمک می‌کند تا بتوانند سلامت خود را حفظ کنند. به دلیل خونریزی‌های دوران پریود یا خونریزی رحمی، کم‌ خونی از بیماری‌های رایج در زنان است. این موضوع از نظر علمی ثابت شده است که با افزایش میزان خون‌ریزی در دوران پریود، میزان کم‌ خونی فرد هم افزایش پیدا می‌کند. کم‌ خونی و فقر آهن ناشی از آن می‌تواند منجر به بی‌حالی، کسالت، کاهش انرژی و شادابی خانم‌ها شود. بهترین متخصص زنان در مینی سیتی در این موارد به کمک خانم‌ها می‌آید و با تجویز دارو یا توصیه‌هایی در جهت بهبود رژیم غذایی به سلامت خانم‌ها کمک می‌کند.

دکتر متخصص زنان در مینی سیتی

دکتر متخصص زنان در مینی سیتی، عفونت‌ها و بیماری‌های جنسی که در اثر رابطه‌ی جنسی حفاظت نشده ایجاد می‌شوند را شناسایی و درمان می‌کند. البته فعالیت جنسی زیاد و داشتن پارتنرهای متعدد می‌تواند احتمال چنین بیماری‌هایی را افزایش دهد. در صورت ابتلا به بیماری‌ها و عفونت‌های جنسی (STIs / STDs) می‌توانید از دکتر متخصص زنان در مینی سیتی کمک بگیرید. دکتر زنان می‌تواند در زمینه بیماری‌های منتقله از راه رابطه جنسی، پیشگیری‌ها و محافظت‌ها به شما مشاوره دهد.

دکتر زنان در مینی سیتی

دکتر زنان در مینی سیتی، برای این تعلیم دیده است تا از شما و جنین درون رحمتان مراقبت کند. دکتر زنان با انجام مرتب تست‌های اولتراسوند (Ultrasound)، اندازه‌گیری‌ها و آزمایش‌های خاص از سلامت شما و جنینتان مطمئن می‌شود. دکتر زنان در مینی سیتی درباره‌ی بیماری‌های احتمالی شما که می‌توانند سلامت جنین را تحت تأثیر قرار دهند (فشار خون بالا، دیابت، عفونت و اختلالات ژنتیکی) به شما هشدار می‌دهد. همچنین دکتر زنان می‌تواند در همکاری با پرستارها، ماماها و دستیاران پزشکی در هنگام زایمان به شما کمک کند.

بهترین دکتر زنان در مینی سیتی

بهترین دکتر زنان در مینی سیتی، خدمات مختلفی را به مادران و زنان ارائه می‌دهد. مشاوره قبل، در حین و بعد از بارداری، یکی از خدماتی است که بهترین دکتر زنان در مینی سیتی به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد. این مورد بیشتر به دکترهای زنان و زایمان با گرایش زایمان مربوط می‌شود. دکتر زنان بدن بیمار را از جهات مختلف برای بارداری بررسی می‌کند و درباره بارداری یا عدم بارداری، توصیه‌هایی را به وی ارائه می‌دهد. بخشی از این توصیه‌ها مربوط به بعد از وضع حمل و شیردهی به نوزاد هستند.

سونوگرافی در مینی سیتی

سونوگرافی در مینی سیتی، یا اولتراسوند استفاده از اشعه ایکس به منظور رویت برخی از اجزا بدن می‌باشد. شما اگر تا امروز حتی خودتان به آن نیاز پیدا نکرده باشید احتمالاً به هنگام بارداری یکی از دوستان یا بستگانتان با اسم و شیوه انجام آن آشنایی پیدا کرده‌اید. سونوگرافی علاوه بر تشخیص حاملگی، تعیین جنسیت جنین و سایر علائم حیاتی مادر و جنین در دوران بارداری، در تشخیص بسیاری از بیماری‌های مرتبط با واژن و رحم که تنها مختص به خانم‌ها می‌باشند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
انتخاب یک مرکز سونوگرافی در مینی سیتی، برای بررسی سلامتی بسیار مهم است. اگر پزشک بخواهد نگاه دقیق‌تری به آنچه در داخل بدن شما اتفاق می‌افتد (به خصوص در بافت‌ها، اندام‌ها یا ماهیچه‌ها) داشته باشد، ممکن است برای شما اسکن آلتراسوند یا همان سونوگرافی تجویز کند. البته، زنان نیز در دوران بارداری به سونوگرافی نیاز دارند. به همین دلیل بسیار مهم است مرکزی که می‌خواهیم در آن خدمات سونوگرافی انجام دهیم با دقت زیادی انتخاب کنیم.

مرکز سونوگرافی در مینی سیتی

مرکز سونوگرافی در مینی سیتی، از بهترین مراکز انجام سونوگرافی خانم در تهران می‌باشد که به منظور آسودگی خیال بانوان مراجعه کننده به این مرکز در راستای انجام سونوگرافی‌های ویژه بیماری‌های خانم‌ها، از پزشکان رادیولوژیست خانم متخصص و فوق تخصص استفاده می‌نماید. کلیه خدمات مانیتورینگ این مرکز با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصویربرداری پزشکی، تحت پوشش انواع بیمه نامه‌های پایه و تکمیلی به مراجعه کنندگان گرامی علی‌الخصوص بانوان گرامی ارائه می‌گردد. 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

مینی سیتی
نشانی

موقعیت