Skip to main content

متخصص مامایی در سوهانک

متخصص مامایی در سوهانک، مامایی و متخصص زنان و زایمان از جمله شاخه‌های مهم پزشکی به شمار می‌روند که امروزه در راستای تشخیص بیماری‌های زنان یا انجام زایمان‌ها اهمیت بسیار بالایی دارند. همان گونه که می‌دانید در گذشته عموم مردم آگاهی چندانی با تشخیص انواع بیماری‌های زنان نداشتند و طی این مسیر با مشکلات متعددی مواجه بودند. 



امروزه به لطف رشد و پیشرفت‌هایی که در حیطه پزشکی صورت پذیرفته دیگر چنین شرایطی مشاهده نمی‌شود. شما می‌توانید با مطالعه در زمینه علم پزشکی زنان و زایمان اطلاعات مفیدی در زمینه تشخیص این نوع بیماری‌ها کسب کنید. با توجه به نیازمندی‌هایی که در حال حاضر در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های زنان و زایمان وجود دارد می‌توان گستردگی متخصصینی را شاهد بود که با عنوان متخصص مامایی یا دکتر زنان فعالیت دارند و قادر هستند تا خدمات منحصر به فردی را به بیماران خود ارائه دهند.
ما در این مطلب، قصد داریم شما را با حوزه‌های فعالیت یک متخصص زنان آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا بیشتر با وظایف متخصص مامایی و متخصص زنان در سوهانک آشنا شوید.

متخصص مامایی در سوهانک

متخصص مامایی در سوهانک، خدمات قابل توجه ای را به خانم‌های باردار و مادران ارائه می‌نماید. افرادی که در این زمینه به عنوان متخصص مامایی فعالیت دارند این وظیفه را بر عهده دارند که طی دوران بارداری خانم‌ها، حین زایمان و پس از زایمان تمام خدمات و مراقبت‌های موردنیاز را به این افراد ارائه نمایند و شرایط مطلوبی را برای مادران و نوزادان آن‌ها فراهم کنند.
اگر بخواهیم به بیانی ساده‌تر این دسته از تخصص‌های پزشکی را تشریح کنیم می‌توان گفت هدف اصلی این تخصص حفظ سلامت مادران و جنین‌های مادر است که اهمیت بسیار بالایی دارد. متخصص مامایی علاوه بر حفظ سلامت مادر و نوزاد، وظایف متعدد دیگری را نیز برعهده دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ارائه مشاوره‌های قبل از ازدواج، بهداشت نسل‌ها، بهداشت زنان، معاینات خانم‌ها و تشخیص دادن نوع بیماری اشاره نمود.

متخصص زنان در سوهانک

متخصص زنان در سوهانک، کسی است که در رشته پزشکی تحصیل کرده است و پس از گذراندن دوره ۷ ساله پزشک عمومی بنا به سلیقه، علاقه و نیاز جامعه در زمینه تخصص زنان، زایمان به ادامه تحصیل پرداخته و توانسته در این زمینه موقعیت خوبی کسب کند.او بعد از دریافت درجه تخصص در این زمینه می‌تواند برای دریافت مجوز مطب از سازمان نظام پزشکی اقدام کند و بعد از آن نیز می‌تواند با ادامه تحصیل و پشتکار و سابقه پژوهشی خوب، بعد از گذشت دوره‌ای به فوق تخصص جراح زیبایی زنان تبدیل شود.

بهترین متخصص زنان در سوهانک

بهترین متخصص زنان در سوهانک، می‌تواند گونه‌های مختلفی از بیماری‌های زنان مانند تنبلی تخمدان یا سندروم تخمدان پلی‌کیستیک، انواع کیست‌های تخمدانی و فیبروئیدهای رحمی، عمل هیسترکتومی و بستن لوله‌ها و... را درمان کند. یکی از بیماری‌هایی که به کمک دکتر زنان درمان می‌شود، کیست‌ها (Cysts) و فیبروئیدها (Fibroids) هستند. رشد بافت‌های ناخواسته‌ای از این دست درون دستگاه تولید مثل می‌تواند دردهای و مشکلات زیادی را برای خانم‌ها ایجاد کند. موارد دیگری از جمله پلیپ‌های رحمی و تخمدانی (Cervical and Vaginal Polyps) هم زیرگروه همین بیماری‌ها قرار می‌گیرند و توسط بهترین متخصص زنان در سوهانک معالجه می‌شوند.

دکتر متخصص زنان در سوهانک

دکتر متخصص زنان در سوهانک، وظیفه دارد از سلامت دستگاه تناسلی و تولید مثل زنان اطمینان حاصل کند و در صورت نیاز بیماری‌ها و مشکلات آن را تشخیص و درمان کند. البته کارهایی که دکتر متخصص زنان در سوهانک انجام می‌دهد، با یک شرط اولیه انجام می‌شود و آن این است که فرد مراجعه‌کننده از نظر جنسی فعال باشد یا احساس درد و ناراحتی داشته باشد. پس در صورتی که فرد از نظر جنسی فعال نباشد یا مشکل خاصی نداشته باشد، معمولاً کار دکتر متخصص زنان به یک معاینه‌ی ساده خلاصه می‌شود.

دکتر زنان در سوهانک

دکتر زنان در سوهانک، تست‌های لگنی (Pelvic Exams)، تست پاپ اسمیر (Pap Smear)، آزمایش سرطان، راهنمایی و مشاوره درباره سکس و حاملگی، درمان نازایی و در نهایت، بررسی و درمان انواع عفونت واژن مانند عفونت قارچی واژن را انجام می‌دهد. در تست‌های لگنی دکتر سعی می‌کند اندام‌های مربوط به تولید مثل زنان را به صورت تصویری و فیزیکی معاینه کند. در این معاینه‌ها واژن (Vagina)، دهانه رحم (Cervix)، لوله‌های فالوپ، فرج (Vulva)، تخمدان‌ها و رحم زنان بررسی می‌شوند.
دکتر زنان در سوهانک، نقش بسیار حیاتی در مراقبت از سلامت زنان، بارداری، زایمان و مراقبت‌های پس از زایمان دارد. او تخصص خاصی در زمینه مراقبت‌های پزشکی زنانه و زایمان دارد. بهترین دکتر زنان با دانش، مهارت و حساسیت خاصی نسبت به نیاز‌های بیماران، به ارائه مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی می‌پردازد. با این کار نقش مهمی در حفظ سلامتی مادران و نوزادان ایفا می‌کند.

بهترین دکتر زنان در سوهانک

بهترین دکتر زنان در سوهانک، سعی می‌کند اختلالات سیستم تولید مثل را شناسایی و درمان کند. مواردی مثل اندومتریوز (Endometriosis – رشد بافت‌های رحمی در خارج از رحم)، ناباروری (Infertility)، کیست‌های تخمدانی (Ovarian Cysts) و دردهای لگنی مواردی هستند که دکتر زنان می‌تواند برای درمان آنها کمکتان کند. تعداد بیماری‌هایی که زنان را به طور خاص درگیر می‌کند، زیاد است. همین موضوع باعث می‌شود تا نیاز به دکتر متخصص زنان در موارد بسیار زیادی احساس شود. 

سونوگرافی در سوهانک

سونوگرافی در سوهانک، در دوران حاملگی یکی از مهم‌ترین ابزارهای تشخیصی برای بررسی سلامت جنین و مادر است. انواع سونوگرافی در دوران حاملگی شامل سونوگرافی ترانس‌آبدومینال، سونوگرافی ترانس‌واژینال، سونوگرافی داپلر رنگی، سونوگرافی ۳ بعدی و سونوگرافی ۴ بعدی هستند. سونوگرافی ترانس‌آبدومینال با استفاده از یک سنسور صوتی بر روی شکم مادر انجام می‌شود و برای بررسی جنین، پلاکنتا، مقدار مایع آمنیوتیک و مشکلاتی مانند نارسایی رشد جنین و اختلالات ساختاری جنین استفاده می‌شود.

مرکز سونوگرافی در سوهانک

مرکز سونوگرافی در سوهانک، افتخار دارد به عنوان یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات سونوگرافی توسط پزشک خانم در تهران در صورت نیاز شما مراجعه کنندگان گرامی، بالاترین سطح از کیفیت خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، زیر نظر پزشکان فوق تخصص به کمک مدرن‌ترین دستگاه‌ها به شما عزیزان ارائه نماید.
سونوگرافی ۳ بعدی و ۴ بعدی یکی از خدماتی است که در مرکز سونوگرافی در سوهانک، برای بررسی ساختار جنین و تشخیص ناهنجاری‌های جنین استفاده می‌شود. سونوگرافی ۳ بعدی تصاویر سه بعدی از جنین را نشان می‌دهد و سونوگرافی ۴ بعدی تصاویر سه بعدی را به صورت متحرک نشان می‌دهد. 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

سوهانک
نشانی

موقعیت