Skip to main content

متخصص ارتوپدی در شهرک نفت

متخصص ارتوپدی در شهرک نفت، شاخه‌ای از علم پزشکی را که مربوط به سیستم ماهیچه‌ها و استخوان‌های بدن است، مطالعه کرده استو در آن تخصص دارد. به سیستم ماهیچه‌ها و استخوان‌های بدن، سیستم اسکلتی عضلانی نیز می‌گویند. این سیستم شامل رباط‌ها، مفاصل و تاندون‌ها می‌شود.
متخصص ارتوپدی در شهرک نفت، معمولاً در تعامل با بیماران خود از تصاویر پزشکی همانند MRI استفاده نموده تا قادر باشد علت دقیق بیماری‌های اسکلتی عضلانی را تشخیص داده و برای درمان آن‌ها برنامه درمانی مناسبی را برای هر بیمار تنظیم کند.


متخصص ارتوپدی در شهرک نفت

متخصص ارتوپدی در شهرک نفت، علاوه بر جراحی، از روش‌های جسمانی، تجویز دارو و توان‌بخشی نیز استفاده می‌کند. وی در تمام جنبه‌های مراقبت بهداشتی که به سیستم اسکلتی عضلانی مربوط می‌شود، نقش دارد. این رشته از تخصص به طرز باورنکردنی وسیع و متنوع است. اما اگر بخواهید بدانید کار اصلی متخصص ارتوپد چیست باید بگوییم ایشان مشکلات و بیماری‌های مربوط به ماهیچه، مفاصل، رباط‌ها، استخوان و تاندون‌ها را درمان می‌کند.
متخصص ارتوپدی در شهرک نفت، به بیماران در همه سنین، از نوزادان با کجی یا پیچیدگی پا تا ورزشکاران جوان که به جراحی آرتروسکوپی نیاز دارند، کمک و خدمات رسانی می‌کند. این متخصص همچنین به درمان شکستگی استخوان‌ها نیز می‌پردازد.

دکتر ارتوپدی در شهرک نفت

دکتر ارتوپدی در شهرک نفت، با روش‌های مختلفی اختلالات و مشکلات بیماران را تشخیص می‌دهد. وی با پرسیدن سؤالاتی درباره نشانه‌ها و علائم آزاردهنده جسمانی از بیمار، تلاش می‌کند تا هرچه سریع‌تر درباره شرایط جسمانی مراجعه کننده اطلاعات کافی به دست آورد. سپس با انجام معاینه جسمانی و تصویربرداری از نقاط مشکل دار بدن بیمار، به درمان او می‌پردازد.
دکتر ارتوپدی در شهرک نفت با بهره‌گیری از ام آر آی، سی تی اسکن، سونوگرافی، اسکن استخوان و آزمایش خون، به تشخیص راحت‌تر بیماری می‌پردازد. روند تشخیص و درمان بیماری‌های ارتوپدی و اختلالات مربوط به عضلات و استخوان اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل، لازم است که هر شخص به یک دکتر ارتوپد متخصص، با تجربه و با مهارت مراجعه کند. در انتخاب پزشک خود دقیق باشید و در این زمینه وقت کافی صرف کنید.

جراح ارتوپد در شهرک نفت

جراح ارتوپد در شهرک نفت با انجام جراحی ترمیم شکستگی، جراحی پیوند استخوان، جراحی آرتروسکوپی، عمل تعویض مفصل و فیوژن ستون فقرات به بیمارانی که بدون جراحی درمان نمی‌شوند، کمک می‌کند. یکی از مهم‌ترین جراحی‌ها، جراحی تعویض مفصل است. زمانی که شدت آسیب وارد شده به مفصل بسیار زیاد باشد و با روش‌های درمانی غیر جراحی، آسیب برطرف نشود، جراح ارتوپد عمل تعویض مفصل را برای درمان آن بیمار توصیه می‌کند.
جراح ارتوپد در شهرک نفت با انجام عمل تعویض مفصل، قسمتی یا همه محل آسیب دیده مفصل را با پروتز جایگزین می‌کند. این عمل، درد مفاصل آسیب دیده را کاهش داده و باعث بهبود توانایی حرکت مراجعه کننده می‌شود. به طور کلی، عمل تعویض مفصل، موجب بهبود کیفیت زندگی افراد می‌شود.

بهترین متخصص ارتوپدی در شهرک نفت

بهترین متخصص ارتوپدی در شهرک نفت، کسی است که آشنایی کاملی با سیستم اسکلتی عضلانی بیماران داشته باشد و بتواند تمام مشکلات مربوط به مفاصل، تاندون‌ها، استخوان‌ها، لیگامان‌ها و اعصاب داخلی را به خوبی تشخیص دهد. وی می‌تواند هر مسئله مهمی را در زمینه سیستم اسکلتی بدن، سریعاً تشخیص داده و آن را درمان کند.
بهترین متخصص ارتوپدی در شهرک نفت با مشاهده حالات بیمار، ام آر آی و عکس استخوان‌ها، به وجود مشکل در سیستم اسکلتی پی برده و با توجه به شرایط بیمار، بهترین نوع درمان را برای او انتخاب کند. متخصص ارتوپد ابتدا بیمار را ویزیت کرده و سپس با بررسی دقیق و با استفاده از آزمایش و عکس برداری، مشکل مراجعه کننده را پیدا می‌کند.

بهترین دکتر ارتوپدی در شهرک نفت

بهترین دکتر ارتوپدی در شهرک نفت، از تجربه بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. او کسی است که بیمارانش بیشترین میزان رضایت را از نوع تشخیص و درمان او دارند و تمام افراد مراجعه کننده توانسته‌اند از معالجه او به بهبودی و سلامت کامل برسند.
بهترین دکتر ارتوپدی در شهرک نفت، کسی است که تمام روش‌ها، راهکارها و مراقبت‌های لازم برای درمان بخش‌های مهم سیستم عضلانی اسکلتی از جمله استخوان‌ها، رباط‌ها، مفاصل‌، تاندون‌ها، عضله‌ها و عصب‌ها را می‌داند. وی به بیماران کمک می‌کند تا سریع‌تر سلامتی خود را به دست آورده و احساس بهتری داشته باشند.

کلینیک ارتوپدی در شهرک نفت

کلینیک ارتوپدی در شهرک نفت، با تکیه بر تخصص پزشکان و داشتن سابقه درخشان در زمینه ارتوپدی، جدیدترین علوم پزشکی و با ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی ارتوپدی گامی بزرگ در درمان بیماری‌های ارتوپدی و ارائه درمان‌های نوین برداشته است. 
ماساژ درمانی یا ماساژ تراپی یکی از خدماتی است که در کلینیک ارتوپدی در شهرک نفت به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود. ماساژ درمانی یک روش درمانی کم تهاجم است که با فشار، مالش و دست‌کاری پوست، عضلات، رباط‌ها و تاندون‌ها تأثیر قابل توجهی در بهبود درد و استرس ایجاد می‌کند. در واقع بدن پس از ماساژ به صورت طبیعی، سروتونین تولید می‌کند؛ ماده‌ای شیمیایی که ضد درد است و به آرام‌شدن درد در نقاط مختلفی از بدن از جمله کمر و گردن کمک می‌کند.
از دیگر اثرات ماساژ درمانی، بهبود کیفیت خواب است. متأسفانه کمبود خواب و نداشتن خواب عمیق، تأثیر قابل توجهی در تشدید درد خواهد داشت که با کمک این روش درمان و تجربه خوابی عمیق، شاهد کاهش درد خواهید بود. به طور کلی، این روش درمانی کلینیک ارتوپدی در شهرک نفت، با کاهش سرعت سیستم عصبی، به رهایی از استرس و تنش عضلانی، تسکین درد، افزایش آرامش، التیام جراحات و بهبود سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند.

دکتر ارتوپد خوب در شهرک نفت

دکتر ارتوپد خوب در شهرک نفت با تشخیص سریع و دقیق مشکلات و ناراحتی‌های بیمار، کمک می‌کند تا آن فرد، زودتر به بهبودی و سلامت خود برسد. زمان فاکتور مهمی در درمان و تشخیص بیماری‌ها است. با انتخاب دکتر ارتوپد خوب، شما می‌توانید در زمان کمتر به سلامتی کامل برسید.
دکتر ارتوپد خوب در شهرک نفت با حضور در کنگره‌ها و انجمن‌های بین‌المللی پزشکی قادر است اطلاعات خود را به روز کرده و با جدیدترین متدهای درمانی آشنا شود. وی همچنین باید از اخلاق کاری مناسبی برخوردار باشد. صمیمیت و رفتار درست با بیمار نقش بسیار مهمی در انتخاب شدن توسط مراجعه کنندگان دارد.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

شهرک نفت
نشانی

موقعیت