Skip to main content

کلینیک زیبایی در درکه

کلینیک زیبایی در درکه، کلینیک‌های زیبایی با حضور حداقل یک متخصص پوست و زیبایی تأسیس می‌شوند. این اماکن در جهت ارائه خدمات زیبایی به افراد فعالیت می‌کنند. خدمات زیبایی یک پروسه طولانی مدت است و گاهی پس از انجام عمل تا مدت‌ها ارائه خدمات تکمیلی پس از آن ادامه دارد. لازم به ذکر است که انجام این فعالیت‌ها بسیار حساس بوده و کادر پزشکی برای دست یابی به نتیجه بهتر باید تمام دقت و تمرکز خود را بکار گیرد.
برای آشنایی با انواع خدمات زیبایی در کلینیک زیبایی در درکه، با ما همراه باشید.


کلینیک زیبایی در درکه

کلینیک زیبایی در درکه، دارای مجوز رسمی از سوی سازمان بهداشت و درمان است. برای انتخاب یک کلینیک زیبایی باید به مجوز رسمی آن مرکز توجه کنید، در صورت نداشتن مدرک، از گرفتن هرگونه خدمات از آن مرکز خودداری کنید. 
در کلینیک زیبایی در درکه، انواع خدمات زیبایی از قبیل درمان ریزش موی سر، لاغری موضعی، تزریق فیلر، مزوتراپی مو و... به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود. همچنین خدماتی همچون درمان تعریق با بوتاکس، لیزر موهای زائد و تزریق ژل در این مرکز ارائه می‌شود.

بهترین کلینیک زیبایی در درکه

بهترین کلینیک زیبایی در درکه، تمام خدمات مربوط به انواع خدمات زیبایی توسط تیم حرفه‌ای و مدرن‌ترین تجهیزات روز دنیا انجام می‌شود. جوانسازی پوست، یکی از خدماتی است که در این کلینیک به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود. اگرچه هنوز روش قطعی و دائمی برای جلوگیری از پیر شدن کشف نشده، اما می‌توان با پیروی از توصیه‌هایی، بروز و نشانه‌های پیری را به تعویق انداخت. ورزش، تغذیه سالم و مراقبت‌های لازم سلامتی از جمله راه‌هایی هستند که بدن ما را تا سنین بالا سرحال و سالم نگه می‌دارند. همچنین روش‌های کلینیکال جوانسازی پوست نیز وجود دارد که با به‌کارگیری آنها علائم پیری پوست به تعویق می‌افتد یا برطرف می‌شود.

برای جوانسازی پوست در بهترین کلینیک زیبایی در درکه از روش‌هایی همچون هایفوتراپی، آر اف فرکشنال، کربوکسی تراپی و تزریق بوتاکس استفاده می‌شود. همچنین با استفاده از فیلرها یا پرکننده‌های پوستی برای افزایش حجم، فردم دهی و پرکردن بعضی از خطوط و چین و چروک‌ها در صورت و بدن، اقدام به جوانسازی پوست می‌کنند.

لیزر موهای زائد در درکه

لیزر موهای زائد در درکه، دارای مزایا و معایب زیادی است. مزایای لیزر موهای زائد عبارت است از: یکی از بهترین روش‌هایی است که سرعت رشد مو را بسیار کاهش می‌دهد، درد ناشی از لیزر بسیار کم است، لیزر موهای زائد برای تمام نقاط بدن قابل استفاده است و به راحتی می‌توان حتی نقاط غیر قابل دسترس را لیزر کرد.

مسلماً لیزر موهای زائد در درکه در کنار مزایای زیادی که دارد معایبی هم دارد. مهم‌ترین معایب لیزر موهای زائد به شرح زیر است: برای اینکه این روش بتواند نتیجه بخش باشد، باید روند کامل آن طی شود. یکی دیگر از معایب این روش هزینه زیاد آن در مقایسه با سایر روش‌های حذف موهای زائد است. لیزر معمولاً برای موهای تیره‌تر و پوست‌های روشن‌تر عملکرد بهتری دارد.

قدیمی‌ترین نوع دستگاه‌های لیزر که برای لیزر موهای زائد در درکه از آنها استفاده می‌شود لیزر روبی است. این لیزر از کوتاه‌ترین نوع طول موج استفاده می‌کند. این دستگاه لیزر مو برای انواع موهای روشن و ریز و پوست‌های نازک و حساس بسیار مفیدند و عملکرد آن‌ها بدون درد است.

اگر در انجام  لیزر، اقدامات احتیاطی و تنظیمات صحیح دستگاه استفاده شود، لیزر موهای زائد در درکه کمترین آسیب را نسبت به روش های دیگر رفع موهای زائد به پوست وارد می کند. در حالی که در روش های دیگر موها به صورت موقت حذف می شوند و استرس و فشار مکرری را به منطقه پوستی تحویل می دهند که ایده آل نمی باشد.

لیزر پوست در درکه

لیزر پوست در درکه، قابلیت کاربرد در نقاط مختلف صورت و بدن را دارد. از لیزر پوست می‌توان برای درمان آسیب‌های پوستی ناشی از آفتاب، درمان ناهنجاری‌های عروقی، درمان قارچ ناخن و درمان کک و مک استفاده کرد. استفاده از لیزر پوست در درکه مشکلات پوستی اعم از ترک و چین و چروک پوست را بدون ایجاد زخم و نیاز به دوره‌ی نقاهت و استراحت طولانی درمان می‌کند. همچنین نتایج درمان با لیزر در مقایسه با محصولات مراقبت پوست مانند کرم‌ها و سرم‌ها بازدهی بیشتری دارد. 

لیزر پوست در درکه

استفاده از لیزر پوست در درکه، باعث می‌شود فرد پوستی یک دست و یکنواخت داشته باشد. همچنین ظاهر پوست با طراوت و شاداب می‌شود، به‌طوری‌که حداقل فرد ۱۰ سال جوان‌تر به نظر برسد. اما همانند سایر روش‌های درمان، استفاده از لیزر نیز معایبی می‌تواند داشته باشد. چنانچه تکنسین دستگاه صلاحیت و مهارت لازم را نداشته باشد، ممکن است عوارض جدی برای پوست ایجاد شود.

جوانسازی پوست با لیزر پوست در درکه یک روش اثبات‌شده برای کاهش چین‌وچروک‌ها، لکه‌های ناشی از افزایش سن، جای جوش و زخم‌ها، انواع لکه‌های پوستی و همچنین سفت کردن پوست است. لیزرها انواع مختلفی دارند که هرکدام از آن‌ها می‌توانند برای یک یا چند مشکل پوستی مختلف استفاده شوند. عملکرد این لیزرها روی پوست‌های مختلف می‌تواند تاثیرات متفاوتی داشته باشد.

بهترین کلینیک لیزر در درکه

در بهترین کلینیک لیزر در درکه، لیزر موهای زائد توسط تکنسین‌های با تجربه و ماهر انجام می‌شود. یکی از مهم‌ترین نکاتی که درباره لیزر موهای زائد باید به آن توجه کرد کلینیک مورد نظر است. اگر این کار در کلینیک‌های غیر معتبر و توسط تکنسین‌های بی تجربه صورت گیرد می‌تواند منجر به مشکلات پوستی و یا ایجاد زخم روی پوست شود.
در بهترین کلینیک لیزر در درکه می‌توانید در زمانی محدود و بدون عوارض، به رفع موهای زائد خود بپردازید. این کلینیک به پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها مجهز است و کادر درمانی باتجربه و متخصص دارد. در این کلینیک از لیزرهای سرد نیز برای رفع موهای زائد استفاده می‌شود. لیزر سرد برای از بین بردن موهای زائد در تمام نواحی مختلف بدن مناسب است و با توجه به دمای متفاوت هر دستگاه انواع مختلفی دارد. دستگاه DEKA و دستگاه سینوزور، دو نمونه از لیزرهای سرد می‌باشند.

مرکز لیزر در درکه

مرکز لیزر در درکه، از دستگاه‌های لیزر متخلفی برای از بین بردن موهای زائد بهره می‌برد. در لیزر موهای زائد بدن، از انرژی لیزر قوی به منظور جلوگیری از رشد موهای زائد بدن استفاده می‌شود. لیزر با گسیل نور، بدون آنکه به پوست بدن آسیبی برساند، فولیکول مو را مورد هدف قرار داده و با گرم شدن و آسیب رساندن به آن، موجب جلوگیری از رویش مو می‌شود.

تزریق ژل بوتاکس در درکه

تزریق ژل بوتاکس در درکه، پرطرف‌دارترین روش جوانسازی پوست است. در این روش سمی به نام بوتولینم به زیر پوست تزریق شده و باعث فلج شدن عضلات صورت می‌شود. بوتاکس بیشتر عاملی پیشگیرانه برای ایجاد خطوط و چین و چروک‌های ماندگار پوست است. این درمان زمانی مؤثر است که چین و چروک‌های صورت هنوز دائمی نشده باشند. لایه برداری شیمیایی، لیزر درمانی، جوانسازی نوری، مزوتراپی، پی آر پی و... نمونه‌هایی دیگر از روش‌های جوانسازی پوست است که در کلینیک‌های زیبایی از آنها استفاده می‌شود.

تزریق ژل بوتاکس در درکه

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

درکه
نشانی
قیطریه ، بلوار شهید اندرزگو جنب قنادی نیشکر ، ساختمان افتاب ، پلا‌ک ۷۰ طبقه اول واحد ۴

موقعیت