Skip to main content

کلینیک زیبایی در محمودیه

کلینیک زیبایی در محمودیه، امروزه بسیاری از خانم ها برای حفظ زیبایی و آراستگی خود به دنبال یک کلینیک زیبایی معتبر و در عین حال بروز هستند. کلینیک های زیبایی باید علاوه بر ارائه خدمات، از یک سری اصول و قواعد پزشکی نیز پیروی کنند. کلینیک زیبایی در محمودیه یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در تهران است که از دستگاه های مجهز و بروز استفاده می‌کند. در ادامه خدمات و ویژگی های این کلینیک را به شما معرفی خواهیم کرد.


کلینیک زیبایی در محمودیه

کلینیک زیبایی در محمودیه، سلامت و زیبایی برای تمامی افراد دارای اهمیت است. امروزه افراد به زیبایی خود بسیار اهمیت می‌دهند و این به یکی از موضوعات مهم زندگی آن‌ها تبدیل شده است. به دنبال اهمیت این موضوع و نیازهای جدید افراد در زمینه زیبایی پوست، مو و اندام، کلینیک‌های زیبایی تأسیس شده‌اند. 
کلینیک زیبایی می‌تواند قسمتی از یک بیمارستان یا مرکز بهداشتی و درمانی باشد که از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز دریافت کرده است. به واسطه این مجوز این کلینیک‌ها می‌توانند به زیبا جویان، خدمات زیبایی ارائه کنند. برای اینکه بیشتر با خدمات و ویژگی‌های یک کلینیک زیبایی در محمودیه آشنا شوید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کلینیک زیبایی در محمودیه، دارای مجوز بهداشت و پروانه تخصصی می‌باشد. در این کلینیک علاوه بر ارائه خدمات زیبایی در زمینه پوست و مو، پزشکانی با تخصص‌های جراحی پلاستیک، گوش و حلق و بینی و متخصص زنان در حوزه زیبایی نیز فعالیت دارند. در هر کلینیک زیبایی، مشکلات پوستی و بیماری‌های پوستی تشخیص داده می‌شود و برای آن درمان‌هایی مبتنی بر تجهیزات پزشکی، جراحی و تزریقات ارائه می‌شود. 
خدمات کلینیک‌های زیبایی بسته به نوع مجوز و نوع تجهیزات متفاوت است. یکی از مهم‌ترین مواردی که در کلینیک‌ها باید رعایت شود، بحث مشاوره دادن به مراجعه کنندگان است. مشاوره متخصص زیبایی در کلینیک زیبایی در محمودیه باید به گونه‌ای باشد که از مشکلات دیگر تا حد امکان جلوگیری کند و مشکلات و بیماری‌ها را به حداقل برساند.

کلینیک زیبایی در محمودیه

بهترین کلینیک زیبایی در محمودیه

بهترین کلینیک زیبایی در محمودیه، می‌بایست با در نظر گرفتن نکات بهداشتی و بهره‌مندی از بهترین و به‌روزترین امکانات، بهترین خدمات را به زیبا جویان ارائه کند. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های کلینیک زیبایی شامل موارد زیر است: استفاده از خدمات متخصصان و پزشکان با تجربه و دارای مدرک پزشکی معتبر، انجام خدمات با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته با فناوری روز، ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب به زیبا جویان، ارائه خدمات مشاوره پیش از انجام اعمال زیبایی، استفاده از تجهیزات یکبار مصرف برای هر بیمار و رعایت بهداشت و...
یکی از خدماتی که در بهترین کلینیک زیبایی در محمودیه ارائه می‌شود، خدمات جوان‌سازی پوست است. انواع خدمات جوان‌سازی پوست عبارت است از: هایفوتراپی، بوتاکس و میکرونیدلینگ. در روش هایفوتراپی پزشکان با استفاده از یک دستگاه حرفه‌ای امواج فراصوت را به پوست منتقل می‌کنند. این امواج وارد لایه زیرین پوست می‌شوند و با تحریک سلول‌های آن به کلاژن سازی می‌پردازند. این روش را می‌توان بی‌خطرترین روش جوان‌سازی پوست دانست؛ زیرا بدون هیچ گونه بخیه و زخمی به رفع مشکلات پوستی می‌پردازد. اگر شما هم به دنبال بهترین کلینیک زیبایی در محمودیه هستید با شماره داخل آگهی تماس بگیرید.

بهترین کلینیک زیبایی در محمودیه

مرکز لیزر زیبایی در محمودیه

مرکز لیزر زیبایی در محمودیه، باید مجوزهای لازم را داشته باشد، زیرا استفاده از دستگاه‌های لیزر نیاز به تخصص و تبحر بالایی دارد. به همین جهت مجوز ارائه این دست خدمات تنها به پزشکان متخصص داده می‌شود که دوره‌های لازم را سپری و گواهی‌نامه‌ی لیزر درمانی را دریافت کرده باشند. 
در جلسه‌ی مشاوره پیش از لیزر درمانی در مرکز لیزر زیبایی در محمودیه، پزشک متخصص باید حضور داشته باشد و در ادامه، جلسات لیزر تحت نظارت او انجام شود. لیزر مانند تمامی روش‌های درمانی عوارضی نیز دارد. پزشک متخصص احتمال این عوارض جانبی را پیش‌بینی می‌کند و برای جلوگیری از آنها اقدامات لازم را انجام می‌دهد. 
یکی از خدماتی که در مرکز لیزر زیبایی در محمودیه ارائه می‌شود تشخیص و حذف ضایعات پیش سرطانی است. تقریباً تمام جراحان بر این باورند که زخم‌های سرطانی باید از طریق عمل جراحی با چاقو برداشته شود تا اثر آن واضح و کامل حذف شود. برای جلوگیری از رشد پیش سرطانی، مانند کراتوز فعال، می‌توان از لیزرها برای تشخیص و به عنوان یک اقدام پیشگیرانه استفاده نمود. لیزرهای Ablative ، مانند CO2 و اربیوم YAG، به طور کلی برای حذف این نوع ضایعات انتخاب می‌شوند.

کلینیک لیزر زیبایی در محمودیه

کلینیک لیزر زیبایی در محمودیه، از تجهیزات و دستگاه‌های به روز به منظور انجام خدمات زیبایی بهره می‌برد. قیمت خدمات لیزر در کلینیک‌های مختلف، متفاوت است. عوامل مختلفی بر قیمت خدمات لیزر تأثیرگذار هستند. برخی از آنها عبارتند از: تعمیرات و خدمات دوره‌ای دستگاه‌ها، اپراتورها و پزشکان ماهر، تعویض به موقع لوازم مصرفی و... 
کلینیک لیزر زیبایی در محمودیه، ضمن ارائه خدمات عالی و بهره‌مندی از جدیدترین دستگاه‌ها و تکنولوژی‌ها، قیمت منطقی و منصفانه دارد. در این کلینیک از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می‌شود. یکی از مزیت‌های این دستگاه از بین بردن موهای سفید و کرکی است. دیگر مزایای این دستگاه بدون درد (تضمینی)، سرعت بالا، بدون صرف وقت و کولینگ قوی می‌باشد و تفاوت آن با دستگاه‌های دیگر لیزر روشن‌کنندگی نواحی تیره بدن است. کلینیک لیزر زیبایی در محمودیه یکی از مجهزترین کلینیک‌های در تهران محسوب می‌شود. برای رزرو نوبت از این کلینیک با شماره داخل آگهی تماس بگیرید.

کلینیک لیزر زیبایی در محمودیه

لیزر موهای زائد در محمودیه

لیزر موهای زائد در محمودیه، برای از بین بردن موهای زائد صورت، ساق پا، چانه، پشت، بازو، زیر بغل، خط بیکینی و سایر نواحی بدن یا به عبارتی فول بادی، کاملاً کارا و عملی است. استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد بدن دارای مزایا و فوایدی است که می‌توان به تعدادی از آنها اشاره کرد: دقت بالا، سرعت عملکرد بالا، نتیجه‌بخشی و...
خدمات لیزر موهای زائد در محمودیه از مهم‌ترین بخش‌های کلینیک زیبایی است. بسیاری از خانم‌ها و آقایان امروزه دغدغه حذف موهای زائد بدن خود را دارند. لیزر فول بادی یکی از پرطرف‌دارترین خدمات در مراکز زیبایی است. لیزر فول بادی به معنی از بین بردن موهای زائد از کل نقاط بدن است. مدت زمان لیزر کل بدن با توجه به عوامل گوناگونی از جمله میزان و حجم موهای بدن، میزان هورمون‌های هر فرد، رنگ مو و پوست متفاوت است. به طور متوسط لیز موها در شش تا هشت جلسه‌ی ۴۵ دقیقه‌ای با فواصل تقریبی شش تا هشت هفته بین جلسات انجام می‌شود.

لیزر پوست در محمودیه

لیزر پوست در محمودیه، توسط اپراتورهای بسیار حرفه‌ای و زیر نظر مستقیم پزشک متخصص انجام شده و بعد هر نوبت استفاده دستگاه‌ها ضدعفونی می‌شوند. امروزه از لیزرهای پوست در جهات درمانی مختلفی استفاده می‌شود. به‌طورکلی کاربرد لیزرهای پوست را می‌توان به دسته‌های کلی رفع چین‌وچروک، لایه‌برداری سطحی و عمقی، لیفتینگ و جوان‌سازی پوست، رفع موهای زائد صورت و بدن، ازبین‌بردن لکه‌های پوستی، رفع کک‌ومک، ازبین‌بردن برخی از خال‌ها و جای زخم و... تقسیم بندی کرد.
به دلیل وجود مشکلات پوستی متنوع، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری‌های جدید، لیزرهای پوست مختلفی برای درمان مشکلات پوستی وجود دارد. دستگاه‌هایی که در لیزر پوست در محمودیه استفاده می‌شود عبارت‌اند از: لیزر کیوسوئیچ، لیزر اربیوم، لیزر آر اف فرکشنال، لیزر الکساندرایت و لیزر دایود.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

محمودیه
نشانی
قیطریه ، بلوار شهید اندرزگو جنب قنادی نیشکر ، ساختمان افتاب ، پلا‌ک ۷۰ طبقه اول واحد ۴

موقعیت