Skip to main content

مشاور در زعفرانیه

مشاور در زعفرانیه، پیش از آنکه بخواهیم به معرفی مشاور، تخصص‌ها و توانایی‌های او بپردازیم، بهتر است با مفهوم مشاوره آشنا شویم. مشاوره یعنی؛ مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی درباره‌ی یک موضوع که بین کمک‌گیرنده (مراجع) و متخصص (مشاور) انجام می‌گیرد. در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون از مشاوره استفاده می‌شود. در میان مردم مشاوره بیشتر جنبه‌ی روان‌شناختی دارد که هدف از آن بهبود وضعیت روحی - روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی است.


مشاوره روش‌های مختلفی دارد. مشاوره می‌تواند به صورت فردی یا جمعی، حضوری یا غیرحضوری (مشاوره آنلاین) برگزار شود. اگر فرایند مشاوره به شکل مطلوبی انجام شود، تغییرات عمیقی در نگرش و رفتار انسان‌ها ایجاد خواهد کرد. افراد می‌توانند در زمینه‌های مشاوره خانواده، شغلی، تحصیلی، کودک، ازدواج و... به مشاور در زعفرانیه مراجعه کنند. با ما همراه باشید تا بیشتر با تخصص‌ها و حیطه‌های فعالیت یک مشاور آشنا شوید.

مشاور در زعفرانیه

مشاور در زعفرانیه، به اصول مشاوره‌ای مسلط و آگاه است و با استفاده از تخصص خود، به مراجعه‌کننده کمک می‌کند تا بتواند بهتر تصمیم‌گیری کند. باید به این نکته توجه کنیم که مشاور تسهیل‌کننده است نه تصمیم‌گیرنده، یعنی او با استفاده از دانش و تخصص خود سعی می‌کند به مراجع کمک کند و او را در انتخاب بهترین مسیر راهنمایی دهد. 
مشاور در زعفرانیه به دل‌مشغولی‌ها و مشکلات افراد گوش می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا درک بهتری از شرایط و مشکلات خود داشته باشند و بتوانند بهتر و ساده‌تر با مشکلات خود مواجه شوند. یک مشاور خوب و تأثیرگذار باید از مهارت‌های ارتباطی فوق‌العاده‌ای برخوردار باشد. 
یک مشاور خوب باید ویژگی‌ها و توانایی‌هایی داشته باشد. برخی از ویژگی‌ها و توانایی‌های مشاور در زعفرانیه عبارتند از: مهارت‌های ارتباطی، پذیرش، همدلی، پژوهش‌محور بودن، شکیبایی، شنونده خوب بودن، قضاوت نکردن، دلسوزی، رازداری، مشوق بودن، انعطاف‌پذیری، خودآگاهی و...
مشاوره دارای شاخه‌ها و گرایش‌های مختلفی است. حیطه‌ها و شاخه‌هایی که یک مشاور در زعفرانیه می‌تواند به مراجعه‌کنندگان کمک کند عبارتند از: مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره سازشی یا شخصی، مشاوره اجتماعی و مشاوره‌های تخصصی نظیر مشاوره حقوقی و پزشکی، مشاوره و استعدادیابی کودک و نوجوان، مشاوره جنسی، مشاوره خانواده و زوج‌درمانی، مشاوره خیانت همسر و...

برای رزرو نوبت از مشاور در زعفرانیه با شماره داخل آگهی تماس بگیرید.

مشاور خانواده در زعفرانیه

مشاور خانواده در زعفرانیه، در زمینه خانواده درمانی فعالیت می‌کند. مشاوره خانواده شاخه‌ای از مشاوره روانشناسی است که به جای درمان فردی، بر همه افراد خانواده متمرکز است و تمامی این افراد در جریان روند درمان قرار دارند. این مشاوره می‌تواند به اعضای خانواده در بهبود ارتباط و رفع درگیری‌ها و تنش‌ها کمک کند. خانواده درمانی اغلب زمانی پیشنهاد می‌شود که اعضای خانواده درگیر مشکلات شدیدی باشند که تمام افراد خانواده را تحت تأثیر قرار می‌دهد، مانند اعتیاد، افسردگی مزمن و... 

اگر به دنبال مشاوره خانواده در زعفرانیه هستید با شماره داخل آگهی تماس بگیرید.

مشاور ازدواج در زعفرانیه

مشاور ازدواج در زعفرانیه، شما را آماده یک رابطه مستحکم می‌کند و به شما کمک می‌کند خودتان و طرف مقابل را بیشتر بشناسید. تحقیقات نشان داده است عامل اصلی طلاق و جدایی عدم ارتباط مؤثر زن و مرد است. مشاوران متخصص به زوجین کمک می‌کنند توانایی ارتباطی خود را تقویت کنند، انتظارات واقع‌بینانه نسبت به ازدواج پیدا کنند و روش‌های حل تعارضات و اختلافات را یاد بگیرند.


مشاور ازدواج در زعفرانیه کمک می‌کند دو نفر با واقعیت‌ها و چالش‌های زندگی مشترک آشنا شوند و بدانند که چگونه با هم ارتباط بهتری داشته باشند. مشاوره ازدواج برای همه زوجین حتی کسانی که هیچ مشکلی با هم ندارند هم ضروری است. در جلسات مشاوره موضوعات مختلفی از جمله آشنایی با پیشینه خانوادگی دو نفر، آشنایی و پذیرش دیدگاه‌های مذهبی همدیگر و... مطرح می‌شود. امروزه بحث ازدواج به یکی از مهمترین موضوعات جوان‌های امروزی تبدیل شده است. برای گرفتن نوبت از مشاور ازدواج در زعفرانیه با شماره داخل آگهی تماس بگیرید.

مشاور کودک در زعفرانیه

مشاور کودک در زعفرانیه، بر درمان کودکان خردسال و نوجوانان با یک یا چند بیماری روانی تمرکز می‌کند. کودکان آسیب‌پذیرترین قشر هر جامعه‌ای هستند. در این دوران از زندگی، کوچک‌ترین حادثه یا واقعه‌ای تأثیر بسیار زیادی بر شخصیت افراد علی خواهد داشت. همین موضوع باعث می‌شود که سلامت روانی کودکان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد. سلامت روحی کودکان به راحتی و توسط افراد غیر متخصص قابل تشخیص نیست. به همین علت است که مشاوره کودک برای بسیاری از افراد این سنین لازم است. کودکان به خوبی قابلیت انتقال مشکلات درونی خود را ندارند و باید با روش ویژه خود مورد برسی قرار بگیرند.


برخی از متداول‌ترین موضوعاتی که مشاور کودک در زعفرانیه با آن برخورد می‌کند عبارتند از: غم و اندوه مرگ یک دوست، حیوان خانگی، یک از اعضا خانواده، تجربه یک رویداد تروما، شرایط بهداشت روان و پریشانی روانی (اضطراب و افسردگی)، قلدری، سوء استفاده جنسی، عاطفی و یا جسمی، سوء مصرف مواد یا اعتیاد در خانواده و...

اگر کودکتان نیاز به مشاوره دارد برای رزرو نوبت از مشاور کودک در زعفرانیه با شماره داخل آگهی تماس بگیرید.

مرکز روان درمانی در زعفرانیه

مرکز روان درمانی در زعفرانیه، درمانگران و متخصصانی را به کار گرفته که آموزش‌های لازم را دیده‌اند و توانایی ارزیابی و تشخیص دقیق مشکل را دارند. جلسات روان درمانی در مرکز مشاوره و مرکز روان درمانی می‌تواند کوتاه مدت (چند جلسه) برای رسیدگی به مسائل فوری یا بلند مدت (ماه‌ها یا سال‌ها) برای پرداختن به مسائل طولانی مدت و پیچیده باشد. اهداف درمان، مدت درمان و میزان جلسات درمانی توسط درمانگر و درمان‌جو برنامه‌ریزی می‌شود. مرکز روان درمانی در زعفرانیه یکی از مجهزترین مراکز در تهران محسوب می‌شود. برای گرفتن نوبت از این مرکز با شماره داخل آگهی تماس بگیرید.

بهترین مشاور خانواده در زعفرانیه

بهترین مشاور خانواده در زعفرانیه، در جلساتی که با خانواده‌ها دارد به دنبال اهداف مهمی است که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم: بالا بردن آگاهی اعضای خانواده برای حل مشکلات، افزایش تعاملات رو در روی خانوادگی و آموزش مهارت گفت‌وگو، معتبر دانستن تمام نیازهای اعضای خانواده و توجه به آن‌ها، آموزش مهارت رویارویی با مشکلات و تروماهای خارج از خانواده، تشخیص و درمان اختلالات روانی هر یک از اعضای خانواده، راهنمایی مؤثر برای گذر از بحران‌هایی مانند طلاق یا سوگ، راهنمایی برای کاهش تعارضات بین فردی و... .

بهترین مشاور کودک در زعفرانیه

بهترین مشاور کودک در زعفرانیه، به کودکانی که دچار تروما شده‌اند و یا در محیط خانه ناهنجار یا استرس‌زا زندگی می‌کنند کمک می‌کند. مشکلات کودکان به خوبی قابل ارزیابی نیست. در دوره کودکی تقلید، دیدن و آموزش‌های مختلف تأثیرات مختلفی بر روی سلامت کودک می‌گذارد که لازم است توسط متخصصان و مشاوران به دقت بررسی و ارزیابی شود. برای مشاوره از بهترین مشاور کودک در زعفرانیه با شماره داخل آگهی تماس بگیرید.

بهترین مشاور ازدواج در زعفرانیه

بهترین مشاور ازدواج در زعفرانیه، در جلسات مشاوره موارد مهمی را مطرح می‌کند که تعدادی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشد: میزان صمیمیت در جلسات مشاوره پیش از ازدواج، بررسی جذابیت جنسی در مشاوره پیش از ازدواج، بررسی تعهد و وفاداری در جلسات مشاوره ازدواج، بررسی تیپ‌های شخصیتی در جلسات مشاوره پیش از ازدواج، مشخص کردن نیازهای دو طرف در مشاوره ازدواج، مسائل احساسی و عاطفی دو طرف در جلسات مشاوره ازدواج، شناخت اخلاقیات، دیدگاه‌ها و باورهای دو نفر در جلسات مشاوره ازدواج و...

اگر به دنبال بهترین مشاور ازدواج در زعفرانیه هستید با شماره داخل آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

زعفرانیه
نشانی

موقعیت