Skip to main content

متخصص پوست و مو در اسلامشهر دکتر سید میعاد مهدوی

متخصص پوست و مو در اسلامشهر ، همه خانم‌ها و آقایان دوست دارند تا یک پوست صاف و جوان داشته باشند. چون اولین چیزی که مردم به آن توجه می‌کنند، ظاهر فرد و پوست وی است. داشتن یک پوست صاف و شاداب تاثیر بسزایی در زیبایی فرد دارد. فردی که پوست و ظاهری جوان و زیبا دارد، با اعتماد به نفس بیشتری در جامعه حضور پیدا می‌کند.

اگر شما هم علاقمند هستید تا پوستی زیبا و چهره ای درخشان داشته باشید، این آگهی را مطالعه کنید. در این آگهی می‌خواهیم متخصص پوست و مو در اسلامشهر را به شما معرفی کنیم. 


متخصص پوست و مو در اسلامشهر 

متخصص پوست و مو در اسلامشهر ، علت بیماری‌های پوست، مو و ناخن را شناسایی می‌کند. او با استفاده از روش نمونه‌برداری، بیماری را تشخیص می‌دهد. در صورتی که نیاز باشد پوست بیمار را جراحی می‌کند. متخصص پوست و مو در اسلامشهر دوره های خاصی را در زمینه زیبایی پوست گذرانده است. به همین علت دانش و مهارت زیادی برای انجام عمل‌های جراحی زیبایی دارد.

تبحر متخصص پوست و مو در اسلامشهر باعث شده است تا نتایج موفقیت آمیزی در جراحی‌های زیبایی پوست داشته باشد. برای داشتن پوستی زیبا و شاداب فقط کافی است با متخصص پوست و مو در اسلامشهر تماس بگیرید. شماره های درج شده در آگهی متعلق به متخصص پوست و مو در اسلامشهر هستند. 

متخصص پوست و مو در اسلامشهر

کلینیک پوست و مو در اسلامشهر

کلینیک پوست و مو در اسلامشهر ، فضای بهداشتی و مناسبی دارد و برای خدمت‌رسانی بهتر به بیماران از دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا استفاده می‌کند. خدمات این مرکز شامل لیزر موهای زائد، لیفت با نخ، تزریق چربی، بوتاکس، پی آر پی، مزوتراپی و تزریق ژل می‌شوند. از دیگر خدمات این کلینیک می‌توان به خدمات جوانسازی صورت، کاشت مو، سابسیژن، برداشت خال و مادلینگ صورت اشاره کرد.

بیماران می‌توانند برای درمان جای جوش و لک‌های پوستی هم به این مرکز مراجعه کنند. یکی از ویژگی‌های بارز کلینیک پوست و مو در اسلامشهر، برگزاری جلسات مشاوره است. بیماران عزیز می‌توانند از این طریق پاسخ سوالات و ابهامات خود را دریافت کنند. این کلینیک بهداشت محیط را رعایت می‌کند و از مواد و داروهای اصل برای درمان استفاده می‌کند. کارکنان و متخصصین کلینیک پوست و مو در اسلامشهر برای وقت بیماران ارزش قائل هستند. آنها تلاش می‌کنند زمان ویزیت بیماران را طوری برنامه‌ریزی کنند که بیمار و همراه او مدت زیادی معطل نمانند. برای بهره مندی از خدمات متنوع کلینیک پوست و مو در اسلامشهر با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

متخصص پوست و مو در اسلامشهر

دکتر پوست و مو در اسلامشهر

دکتر پوست و مو در اسلامشهر ، برای درمان بیماران و دستیابی به نتیجه مطلوب از تجهیزات پیشرفته و مواد باکیفیت استفاده می‌کند. افزایش سن باعث تغییراتی در پوست انسان می‌شود. با گذشت زمان، پوست هم مانند سایر اعضای بدن تغییر می‌کند و شادابی و جوانی خود را از دست می‌دهد. پوست انسان یکی از مهم‌ترین اعضای بدن است و علاوه بر زیبایی، نقش مهمی در سیستم دفاعی بدن ایفا می‌کند. در واقع پوست شما، اولین خط دفاعی بدن در برابر بیماری‌ها است.

علاوه بر این وظیفه دارد تا از سایر قسمت‌ها محافظت کند. تنظیم دمای بدن و ارسال پیام‌های عصبی به مغز هم از طریق گیرنده های عصبی موجود در پوست صورت می‌گیرد. با گذشت زمان و افزایش سن، میزان کلاژن‌سازی در پوست کاهش پیدا می‌کند. در نتیجه روی پوست چین و چروک ایجاد می‌شود. این مسئله برای همه افراد ناراحت کننده است. برخی از افراد برای حفظ شادابی و جوانی پوست خود از ورزش، تغذیه سالم و روش‌های مختلف درمانی استفاده می‌کنند. 

دکتر پوست و مو در اسلامشهر برای جوانسازی پوست بیماران از روش‌هایی مانند هایفوتراپی، آر اف فرکشنال، کربوکسی تراپی، تزریق ژل، فیلر، بوتاکس و چربی و ... استفاده می‌کند. با این کار زیبایی پوست حفظ می‌شود و در نتیجه اعتماد به نفس فرد افزایش می‌یابد. اگر چین و چروکی روی پوست خود مشاهده کردید، برای رفع آن می‌توانید با دکتر پوست و مو در اسلامشهر تماس بگیرید. 

متخصص پوست و مو در اسلامشهر  

دکتر متخصص پوست و مو در اسلامشهر

دکتر متخصص پوست و مو در اسلامشهر مهارت و تجربه بالایی دارد. به همین علت می‌تواند اقدامات موثری را برای درمان بیماری‌های مزمن ناشی از مشکلات سیستم ایمنی بدن انجام دهد. علاوه براین، می‌تواند واکنش‌های آلرژیک به مواد غذایی و عفونت‌های ناشی از ویروس، باکتری و... را شناسایی کند و اقدامات لازم برای درمان آنها را انجام دهد.

دکتر متخصص پوست و مو در اسلامشهر با استفاده از روش‌ها و تجهیزات پیشرفته برای رفع مشکلات پیرشدن و چروک پوست، آکنه، درمان زخم‌های قدیمی و... تلاش می‌کند. او خدماتی مانند جراحی پوست، جراحی ترمیمی، پیوند موی طبیعی، جراحی با لیزر و... را به بیماران ارائه می‌دهد. در صورتی که با هر یک از این مشکلات مواجه هستید، می‌توانید با دکتر متخصص پوست و مو در اسلامشهر تماس بگیرید. 

متخصص پوست و مو در اسلامشهر

بهترین دکتر پوست و مو در اسلامشهر

بهترین دکتر پوست و مو در اسلامشهر دانش، تخصص و مهارت کافی را در زمینه تشخیص و درمان انواع بیماری‌های پوست و مو دارد. او معاینه بیمار را به دقت انجام می‌دهد. در هنگام ویزیت بیمار به صحبت‌های او توجه می‌کند و تمام علائم و شرایط بیمار را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

بهترین دکتر پوست و مو در اسلامشهر بعد از شنیدن صحبت‌های بیمار و بررسی علائم می‌تواند علت بیماری را تشخیص دهد. در صورت لزوم از نمونه برداری و آزمایش هم استفاده می‌کند. سپس بهترین روش را برای درمان بیمار به کار می‌برد. دکتر پس از تشخیص مشکل با بیمار صحبت می‌کند و مشاوره های لازم را به او ارائه می‌دهد.

بهترین دکتر پوست و مو در اسلامشهر با تجهیزات و روش‌های مختلف درمان آشنا است. او هیچ دارویی را به اجبار برای بیمار تجویز نمی‌کند و در طول روند درمان، همواره پیگیر وضعیت بیمار می‌باشد. اگر شما هم از مشکل پوستی رنج می‌برید، می‌توانید با بهترین دکتر پوست و مو در اسلامشهر مشورت کنید و سپس برای درمان اقدام کنید. 

متخصص پوست و مو در اسلامشهر

دکتر پوست خوب در اسلامشهر 

دکتر پوست خوب در اسلامشهر برای از بین بردن جای زخم‌های تورفته و آکنه و رفع چروک‌های پوستی از سابسیژن استفاده می‌کند. این روش به عنوان یک عمل زیبایی سرپایی محسوب می‌شود. برای این منظور ابتدا پوست باید کاملا تمیز شود.

بعد از مشخص کردن جای زخم‌ها از یک بی‌حسی موضعی استفاده می‌کند. در این مرحله، دکتر وسایل موردنیاز را انتخاب و درمان را آغاز می‌کند. در انتهای کار، محل موردنظر پاک می‌شود. در صورت نیاز، برای بیمار داروی آنتی‌بیوتیک تجویز می‌گردد. دکتر پوست خوب در اسلامشهر برای انجام سابسیژن از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند. بعضی از این روش‌ها شامل سابسیژن با پرکننده یا فیلر، سابسیژن با PRP، سابسیژن با تکنیک تزریق خونی و سابسیژن با پیوند پوست می‌شوند.

سابسیژن مزایای زیادی دارد. دکتر پوست خوب در اسلامشهر به کمک این تکنیک می‌تواند طیف وسیعی از انواع جای زخم و آکنه را درمان کند. رنگدانه های پوست افرادی که از این روش استفاده می‌کنند، دچار تغییر رنگ نمی‌شوند. نتایج حاصل از این روش درمانی را در فاصله کوتاهی می‌توانید مشاهده کنید. برای ارتباط با دکتر پوست خوب در اسلامشهر با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

انواع خدمات دکتر سید میعاد مهدوی

متخصص پوست و مو در اسلامشهر دکتر سید میعاد مهدوی ، خدمات مختلفی به برای بیماران خود ارائه می‌دهد. این خدمات عبارتند از:

  • لیزر موهای زائد
  • لیفت با نخ
  • تزریق چربی
  • بوتاکس
  • پی آر پی
  • مزوتراپی
  • تزریق ژل
  • جوانسازی صورت
  • کاشت مو
  • سابسیژن
  • برداشت خال
  • مادلینگ صورت
  • درمان جای جوش و لک های پوستی

شما دوستان عزیز می‌توانید برای بهره‌گیری از خدمات بالا با شماره داخل آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
اسلامشهر واوان بلوار رجایی نبش خیابان ۴۰ شرقی ساختمان بهگر طبقه دوم

موقعیت