Skip to main content

هندزفری بلوتوثی مانستر مدل Monster XKT13

هندزفری بلوتوثی مانستر مدل Monster XKT13 یک ایرپاد متفاوت با طراحی بسیار منحصربفرد است. این هندزفری بلوتوثی گیمینگ دارای طراحی خلاقانه و جذابیست که آن را نسبت به باقی ایرپاد های گیمینگ بازار متمایز می‌کند. نوع طراحی کیس شارژ و بدنه‌ی شفافی که دارد نمایانگر نسل تازه ای از هندزفری های گیمینگ است که دیگر شکل و شمایل عادی ایرپاد های قدیمی را ندارند. این ایرپاد هندزفری گیمینگ بیسیم TWS ساخت کمپانی معتبر و پیشتاز مانستر Monster می‌باشد. این کمپانی همواره در تولید و عرضه هندزفری های متفاوت و با کیفیت گیمینگ پیشتاز بوده و سعی داشته تا دست از طراحی های کلیشه ای و معمولی بردارد و همیشه نوآوری داشته باشد.

هندزفری بلوتوثی مانستر مدل Monster XKT13 علاوه بر داشتن طراحی خاص و بی نظیرش، صدای HiFi بسیار با کیفیتی دارد. برای آگاهی از مشخصات کامل این هندزفری ایرپاد گیمینگ حرفه ای مانستر، حتما تا آخر همراه ما باشید.

هندزفری بلوتوثی مانستر مدل Monster XKT13، صدای با کیفیت HiFi و Surround
شما برای بازی های بتل رویال مثل پابجی موبایل PUBG، کالاف دیوتی موبایل Call Of Duty، اپکس لجندز موبایل Apex، وارزون موبایل Warzone Mobileو … به یک ایرپاد و هندزفری گیمینگ مناسب احتیاج دارید تا بتوانید بدون تأخیر تمامی صداهای بازی را به خوبی بشنوید. صدای پای انمی، صدای تیر، صدای هم تیمی ها و دیگر صداها بازی را می‌توانید با بیشترین جزییات و کمترین تأخیر با هندزفری بلوتوثی مانستر مدل Monster XKT13 اورجینال بشنوید. این هندزفری بلوتوثی گیمینگ حرفه ای صدای با کیفیتی دارد. صدای Surround و HiFi این ایرپاد گیمینگ موجب می‌شود تا بتوانید تمامی صدا های بازی را با بهترین کیفیت بشنوید.
افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تبریز
نشانی
ستارخان، قبل از چهار راه خسرو ، بالا نمایندگی اسنوا،پ575 طبقه سوم

موقعیت