Skip to main content

هندزفری بلوتوث مانستر مدل Monster XKT16

هندزفری بلوتوث مانستر مدل Monster XKT16

هندزفری بلوتوث مانستر مدل Monster XKT16 جز یکی از جدیدترین محصولات در حال حاضر می باشد که با سبک طراحی جالب و بی سابقه اش معرفی به بازار شده و دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند حالت های موسیقی و بازی و حذف فعال نویز را دارد.

کیفیت طراحی و ساخت Monster XKT16

Monster به خاطر طراحی جعبه‌اش معروف است و این بار هم تفاوتی ندارد، Airmars XKT16 دارای یک کیس شارژ متمایز است که حال و هوای وسایل الکترونیکی قدیمی را به وجود می‌آورد، آن را در سه رنگ سبز، سفید و بژ ارائه می‌کند که در انتخاب با بودجه بسیار مناسب است. هدفون کم است و داشتن آن خوب است. کیف شارژ با یک دستگیره راحت، ساخته شده از پلاستیک ABS است که به کاهش هزینه آن کمک می کند و در عین حال محکم و مقاوم در برابر خطرات است، الگوهای روی کیس خنک هستند اما به راحتی محو می شوند که باعث می شود به سرعت قدیمی به نظر برسد. ، اما می توانید انتظار داشته باشید که به لطف کیفیت ساخت خوب، عمر طولانی داشته




ضدآب

به نظر می رسد که XKT16 در تبلیغات ضد آب است، که یک ویژگی اضافی فوق العاده است که به شما کمک می کند تا از هدفون های خود به روش های همه کاره تر استفاده کنید، با ضد آب، می توانید هدفون را در باران استفاده کنید و حتی در حالی که از موسیقی مورد علاقه خود لذت می برید بدون نگرانی در مورد آن تمرین کنید. آن ها توسط قطرات آب آسیب می بینند، با توجه به آنچه گفته شد، هنوز اکیداً توصیه می شود که  آن ها را در تماس مستقیم با آب قرار ندهید، و آن ها را در آب نیندازید چون باعث از بین رفتن آن ها می شود.

کنترل ها و عملکرد را لمس کنید

پخش و مکث: روی هر یک از گوشی ها دوبار کلیک کنید
آهنگ بعدی را پخش کنید: روی گوشی سمت راست سه بار کلیک کنید
آهنگ قبلی را پخش کنید: روی گوشی سمت چپ سه بار کلیک کنید
افزایش صدا: روی گوشی سمت راست ضربه بزنید
کاهش صدا: یک ضربه روی گوشی سمت چپ
جابجایی بین حالت موسیقی و حالت بازی: گوشی سمت راست را برای 3 ثانیه فشار داده و نگه دارید
پاسخ به تماس: روی هر یک از گوشی ها دو ضربه سریع بزنید
افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
ستارخان، قبل از چهار راه خسرو ، بالا نمایندگی اسنوا،پ575 طبقه سوم

موقعیت