Skip to main content

هندزفری گیمینگ بی سیم مانستر Monster XKT06 Gaming Earbuds Wireless

هندزفری بلوتوث گیمینگ مانستر مدل XKT06
شنیدن صداها به صورت واضح و تاخیر کم بین صدا و تصویر یکی از فاکتورهای اصلی در بازی است تا گیمر واکنشی سریع نسبت به عملکردهای حریف خود داشته باشد؛ و به همین دلیل یک گیمر نیاز دارد هندزفری مناسبی را برای انجام بازی‌هایش تهیه کند.

هندزفری گیمینگ بی سیم مانستر Monster XKT06 Gaming Earbuds Wireless می‌تواند گزینه خوبی برای این منظور باشد که فروشگاه اینترنتی جانبی آن را با قیمتی مناسب در اختیارتان قرار داده است.

طراحی فوق‌العاده شگفت‌انگیز
دو رنگ سفید و مشکی رنگ‌هایی هستند که در رنگ‌بندی این هندزفری گیمینگ به چشم می‌خورند و شما با توجه به سلیقه‌تان می‌توانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. بدنه‌ای بسیار زیبا و مقاوم از جنس پلاستیک ABS دارد. گوشی‌ها و کیس با چراغ‌های نشانگر LED بسیار جذابی تزئین شده‌اند و استایلی بسیار زیبا به شما می‌بخشند.

این گوشی‌ها از نوع درون گوش بوده و با داشتن کلاهک‌های سیلیکونی بسیار نرم و لطیف‌اند و به خوبی درون گوش قرار می‌گیرند؛ طراحی ارگونومی و لطافتی که گوشی‌ها دارند مناسب استفاده طولانی مدت بوده و احساس درد یا خستگی در گوش نخواهید کرد.

علاوه بر سری‌های سیلیکونی، راحتی استفاده از آن را وزن بسیار ناچیز 3.9 گرمی هر کدام از ایربادها تضمین می‌کند. کیس هم وزنی معادل 35 گرم دارد.

از استاندارد ضدآب IPX-5 برخوردار بوده اما این استاندارد از نفوذ آب به درون هندفری مخصوص بازی مانستر به طور کامل جلوگیری نمی‌کند و فقط مقاومتی در حد اسپری آب دارد. در برابر ورود گرد‌وغبار هم جلوگیری نکرده و در مکان‌هایی که گرد و غبار زیادی وجود دارد بهتر است استفاده نشود.

با سیستم‌عامل‌های iOS و Android کاملا سازگار است.
افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
ستارخان، قبل از چهار راه خسرو ، بالا نمایندگی اسنوا،پ575 طبقه سوم

موقعیت