Skip to main content

آموزش زبان خصوصی در گیشا

آموزش زبان خصوصی در گیشا ، امروزه بسیاری از افراد به دلیل ادامه تحصیل، مهاجرت، اشتغال و زندگی در یک کشور دیگر به سمت یادگیری زبان می‌روند. بعضی از والدین هم برای کمک به پیشرفت فرزندان خود، آنها را در آموزشگاه های زبان ثبت نام می‌کنند. فرقی نمی‌کند هدف شما از یادگیری زبان چیست، در هر صورت باید در یک آموزشگاه معتبر ثبت‌نام کنید.

علاوه‌براین لازم است تا روش آموزش خود را نیز انتخاب کنید. یعنی تمایل دارید تا در کلاس‌های خصوصی شرکت کنید یا آموزش زبان را در کلاس‌های گروهی تجربه کنید. تصمیم‌گیری در این مورد کار سختی است و به خود شما بستگی دارد. میزان یادگیری بعضی زبان‌آموزان در کلاس‌های خصوصی بیشتر است؛ در حالی که عده ای در کلاس‌های گروهی بهتر یاد می‌گیرند. اگر شما هم ترجیح می‌دهید به صورت خصوصی زبان را یاد بگیرید، با ادامه آگهی همراه ما باشید. در این آگهی درباره آموزش زبان خصوصی در گیشا با شما صحبت می‌کنیم. 


آموزش زبان خصوصی در گیشا

آموزش زبان خصوصی در گیشا فواید زیادی دارد. شما می‌توانید با توجه به هدف و نیازهای خود، از آموزش خصوصی زبان استفاده کنید. در این شرایط می‌توانید ساعات کلاس و مدرس را انتخاب کنید. یکی از مزایای آموزش زبان خصوصی در گیشا این است که روش و میزان آموزش با تمرکز روی فراگیر صورت می‌گیرد. سرعت پیشبرد مطالب در کلاس‌های خصوصی بیشتر از کلاس‌های گروهی می‌باشد. حجم مطالبی که در یک جلسه آموزش داده می شود، بسیار زیاد است. 

در کلاس‌های خصوصی زبان، شما به عنوان زبان‌آموز مباحث موردنیاز خود را مشخص می‌کنید. مدرس بر اساس نیاز شما، برنامه درسی خود را تنظیم می‌کند. مباحث درسی، مکالمه تا یادگیری ساختارهای سخت قواعد دستوری را شامل می‌شوند. هدف شما از یادگیری زبان می‌تواند مهاجرت، شرکت در کنکور، آمادگی برای آزمون آیلتس و... باشد. در هر صورت مدرس برنامه‌ریزی خود را بر اساس نیاز شما انجام می‌دهد. در این برنامه‌ریزی به سرعت یادگیری شما توجه می‌کند. یعنی زمان بیشتری را صرف مباحثی می‌کند که برای شما مشکل‌تر است.

از دیگر مزایای آموزش زبان خصوصی در گیشا این است که شما می‌توانید زمان و محل برگزاری کلاس را تعیین کنید. مدرس تمام تمرکز خود را روی یادگیری شما قرار می‌دهد. در کلاس‌های گروهی که چندین زبان‌آموز وجود دارند، توجه مدرس به همه است. به این ترتیب زمان کلاس بین چند نفر تقسیم می‌شود. با توجه به اینکه سطح زبان آموزان با هم تفاوت دارد، ممکن است فردی که ضعیف‌تر است اعتماد به نفس خود را از دست بدهد. مدرس باید فضای کلاس را طوری اداره کند که برای همه جذابیت داشته باشد. کلاس‌های خصوصی زبان انتخاب مناسبی برای افراد خجالتی و عصبی هستند. 

با انتخاب روش آموزش زبان خصوصی در گیشا امکان پرسیدن سوالات بیشتری برای شما فراهم می‌شود. همچنین می توانید ساعت و روز کلاس را با هماهنگی مدرس تغییر دهید. هزینه این کلاس‌ها به صورت توافقی و بر اساس مطالبی که یاد گرفته اید، تعیین می‌شود. اگر شما هم تمایل دارید تا از آموزش زبان خصوصی در گیشا استفاده کنید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

آموزشگاه زبان خصوصی در گیشا

آموزشگاه زبان خصوصی در گیشا ، دوره های آموزشی خود را به صورت استاندارد برگزار می‌کند. اساتید مجرب این آموزشگاه نقش مهمی در یادگیری بهتر و افزایش انگیزه زبان‌آموزان دارند. آنها سطح زبانی بالایی دارند و به عنوان یک راهنما می‌توانند به زبان آموز کمک کنند. مدرسان آموزشگاه زبان خصوصی در گیشا به علایق و نکات شخصیتی زبان آموزان توجه می‌کنند. 

کلاس‌هایی که در این آموزشگاه برگزار می‌شوند، به صورت هدفمند برنامه ریزی شده‌اند. بر این اساس، یک برنامه مدون وجود دارد که مشخص می‌کند زبان‌آموز در انتهای دوره چه مطالبی را باید یاد گرفته باشد. کلاس‌های آموزشگاه زبان خصوصی در گیشا با تکیه بر فعالیت زبان آموز برگزار می‌شوند. برای ارتباط با آموزشگاه زبان خصوصی در گیشا با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

تدریس خصوصی زبان در گیشا

تدریس خصوصی زبان در گیشا ، در کلاس‌های یک یا دو نفره انجام می‌شود. در این شرایط زمان بیشتری صرف یادگیری و آموزش زبان‌آموز می‌شود. این کلاس‌ها گزینه مناسبی برای افرادی هستند که مشغله های کاری و تحصیلی زیادی دارند. ممکن است هدف شما از یادگیری زبان، شرکت در آزمون آیلتس باشد. در این صورت،  ابتدا سطح زبان شما با استفاده از آزمون تعیین می‌شود و سپس شما را در مسیر درستی برای رسیدن به موفقیت هدایت می‌کنند. 

کلاس‌های آموزش زبان به دو صورت خصوصی و گروهی برگزار می‌شوند. هر یک از این کلاس‌ها مزایای خاصی دارند. اگر از دوره تدریس خصوصی زبان در گیشا استفاده کنید، هرگز از کلاس عقب نمی‌افتید؛ چرا که تمرکز کلاس روی یادگیری شما است. مدرس با توجه به سطح زبان و سرعت یادگیری شما، تدریس می‌کند. زمانبندی کلاس انعطاف‌پذیر خواهد بود و شما با توجه به برنامه شخصی خود، زمان کلاس را تنظیم می‌کنید. در طول جلسات زبان می‌توانید علاوه بر آیلتس روی زبان عمومی، انگلیسی تجاری یا نوشتن دانشگاهی هم تمرکز داشته باشید. اگر قصد دارید تا در آزمون آیلتس شرکت کنید، می‌توانید از تدریس خصوصی زبان در گیشا استفاده کنید. 

بهترین آموزشگاه زبان در گیشا

بهترین آموزشگاه زبان در گیشا برای ارتقاء دانش عمومی زبان‌آموزان از روش‌های خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن استفاده می‌کند. این مرکز دوره های آموزشی مختلفی را برای تمامی رده های سنی برگزار می کند. بهترین آموزشگاه زبان در گیشا مکان مناسبی برای یادگیری زبان‌ انگلیسی است. این آموزشگاه، برای افرادی که زمان کافی برای یادگیری ندارند، دوره های فشرده مکالمه زبان را در نظر گرفته است.

بعد از برگزاری جلسات و در انتهای دوره، مدرک معتبر به زبان آموزان ارائه می‌دهد. جلسات آموزش زبان در این مرکز به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می‌شوند. اگر قصد مهاجرت دارید، می‌توانید برای یادگیری بهتر زبان موردنظر خود با بهترین آموزشگاه زبان در گیشا تماس بگیرید. 

خدمات مجموعه ما 

. تدریس خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی زبان انگلیسی به صورت آنلاین و حضوری 
.مشاوره و تعیین سطح رایگان
.کلاس های ویژه آمادگی IELTS و TOEFL
.برگزاری کارگاه های آموزشی
.برگزاری کلاس های بحث آزاد در جهت پیشرت مهارت های مکالمه، شنیدن و درک مطلب
. دوره های ویژه شاغلین ( جمعه ها و ایام تعطیل)
. کلاس های تخصصی مکالمه زبان انگلیسی 
‌. دوره های رفع اشکال writing مخصوص آزمون های IELTS و TOEFL
. تدریس دوره های گرامر و تقویت زبان
. آموزش بر اساس جدید ترین متدهای روز دنیا با تمرکز بر چهار مهارت اصلی زبان 
و کلام آخر تمرکز بر تعاملی بودن کلاس در جهت ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس در زبان آموزان و مستقل کردن آن ها در زمینه یادگیری و مطالعه زبان انگلیسی
همگی توسط کارشناس ارشد زبان و ادبیات انگلیسی، عضو استعداد درخشان دانشگاه با سابقه ۱۰ سال تدریس زبان و دریافت نمرات برتر توسط زبان آموزان در آزمون های بین المللی  IELTS و TOEFL ، سوپروایز موُسسه آموزش شهر وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

واتساپ 09981088933

تلگرام  09103479698

 اینستاگرام yazdanpanah_english  

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت