Skip to main content

ساخت سردخانه در گیلان 09121972409

ساخت سردخانه در گیلان به منظور نگهداری و جلوگیری از فساد مواد مختلف توسط افراد متخصص انجام می شود. سردخانه یک فضای بسته است که دما و رطوبت آن مشخص می باشد. عایق بندی این مکان نقش مهمی در کنترل دما و جلوگیری از هدر رفتن انرژی دارد. با ساخت سردخانه در گیلان می توان مواد مورد نظر را برای مدت زمان طولانی ای نگهداری نمود و از آن ها در فصل های مختلف استفاده کرد.


عملیات سرد کردن در سردخانه مانند یخچال می باشد. سیستمی که برای سرد نگه داشتن محفظه سردخانه به کار می رود، اجزای مختلفی مانند کمپرسور، عایق، اواپراتور، شیرآلات، موتور، کندانسور و شیر انبساط دارد. اگر ساکن گیلان هستید و می خواهید از فاسد شدن مواد مختلف جلوگیری کنید و از آن ها در فصل های مختلف سال استفاده نمایید، پیشنهاد ما به شما ساخت سردخانه در گیلان است‌.جهت کسب اطلاعات بیشتر از ساخت سردخانه در گیلان تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید. 


ساخت سردخانه در گیلان


ساخت سردخانه در گیلان از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند و مدت زمان طولانی ای مواد مختلف را حفظ و نگهداری می نماید. زیرا تمام دیوارها، سقف و کف سردخانه عایق می باشند. انتخاب نوع و ضخامت این عایق از اتلاف انرژی، ورود گرما و خروج سرما جلوگیری می کند. همچنین عمر سیستم برودتی را افزایش می دهد. یعنی هر چقدر کیفیت و ضخامت عایق ببشتر باشد، سیستم برودتی برای زمان طولانی تری ماندگار است و از فاسد شدن مواد جلوگیری می کند. ساخت سردخانه در گیلان با تجهیزات متنوع و درجه یک صورت می گیرد. سردخانه انواع مختلفی صنعتی، زیر صفر و بالای صفر را دارد که هر کدام برای هدف خاصی طراحی می شوند. اگر شما هم قصد ساخت سردخانه در گیلان را دارید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 


ساخت سردخانه زیر صفر در گیلان


ساخت سردخانه زیر صفر در گیلان اهمیت و مزایای بسیاری دارد. نام دیگر سردخانه زیر صفر، سردخانه انجماد می باشد و محدوده دمایی آن بین صفر تا ۱۸- درجه سانتی گراد و حداکثر نگهداری ۱۵ روز است. در این نوع سردخانه محصولاتی را نگه می دارند که به دمایی پایین تر از نقطه انجماد خود نیاز دارند. از مزایای ساخت سردخانه زیر صفر در گیلان می توان افزایش طول عمر و ماندگاری مواد مختلف، امکان نگهداری مواد غذایی مانند گوشت، مرغ، میگو، ماهی و انجماد سریع مواد غذایی را نام برد. این نوع سردخانه در داروخانه ها، کارخانه تولید مواد غذایی، رستوران ها، فروشگاه ها، بیمارستان ها، گلخانه ها، کشتارگاه های گوشت و مرغ، شرکت های تولید و توزیع مواد شیمیایی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. ساخت سردخانه زیر صفر در گیلان درانواع مختلف کوچک (اتاقی)، کانکسی (کانتینری) و صنعتی صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای ساخت سردخانه زیر صفر در گیلان با ما از طریق شماره های موجود در آگهی در ارتباط باشید‌.  


ساخت سردخانه صنعتی در گیلان


ساخت سردخانه صنعتی در گیلان توسط افراد متخصص و باتجربه انجام می شود. سردخانه صنعتی بزرگ است و می تواند حجم زیادی از محصولات و مواد را در خود جای دهد. این نوع سردخانه تعداد زیادی اتاقک با مساحت بالا دارد و دارای دما و رطوبت مشخصی می باشد. اما دمای همه ی اتاق ها یکسان نیست و متناسب با مواد موجود در آن تنظیم می شوند. در ساخت سردخانه صنعتی در گیلان از یک اتاق کنترل استفاده می گردد که وظیفه ی کنترل دما و رطوبت را بر عهده دارد. سردخانه ها از نظر حجم و ابعاد علاوه بر صنعتی به سردخانه های متحرک، اتاقی و کانکسی تقسیم می شوند. سردخانه متحرک گزینه ی مناسبی برای نصب در فضای کوچک و متوسط است. ویژگی بارز این سردخانه، قابلیت حمل و جابجایی آن می باشد. سردخانه اتاقی در رستوران ها، فروشگاه ها، هتل ها و ... کاربرد دارد. سردخانه کانکسی مناسب برای شناورها و سکوهای نفتی است و از مواد غذایی، مدت طولانی نگهداری می کند. ساخت سردخانه صنعتی در گیلان به صورت فریونی رک یا آمونیاکی با رنج دمایی زیر صفر و بالای صفر صورت می گیرد. برای ساخت سردخانه صنعتی در ‌گیلان با بهترین تجهیزات با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 


ساخت سردخانه مدرن در گیلان


ساخت سردخانه مدرن در گیلان از راهکارهایی است که بازدهی سردخانه را افزایش می دهد، باعث تازه تر باقی ماندن محصولات می شود و از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. ساخت سردخانه مدرن در گیلان به کمک فناوری های روز دنیا و با استفاده از روش های خلاقانه و تجهیزات پیشرفته انجام می شود. این کار موجب عملکرد بهتر سردخانه می گردد. برای ساخت سردخانه مدرن در گیلان با شماره های ثبت شده در آگهی در ارتباط باشید.


بهترین سازنده سردخانه در گیلان


بهترین سازنده سردخانه در گیلان در ابتدا محل احداث سردخانه را ارزیابی می کند. این کار به منظور تعیین ابعاد و ظرفیت سردخانه و رعایت استانداردهای لازم صورت می گیرد. به ابن ترتیب از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری می شود. سپس بر اساس نوع محصول، دما و رطوبت مورد نیاز، مدت زمان نگهداری محصول، روش و حجم بارگیری، مسیرهای تردد، دیوارها و ... طراحی سردخانه را انجام می دهد. بهترین سازنده سردخانه در گیلان با توجه به ظرفیت بارگیری، سردخانه را به صورت یک (بارگیری کمتر از ۵۰۰۰ تن) یا چند (بارگیری بیش از ۵۰۰۰ تن) طبقه می سازد. بهترین سازنده سردخانه در گیلان طول، عرض و ارتفاع سالن های سردخانه را به صورت استاندارد در نظر می گیرد. بهترین سازنده سردخانه در گیلان خدمات متنوعی مانند فروش انواع تجهیزات برودتی، تعمیر کمپرسور فربونی و آمونیاکی و ... را نیز ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ساخت سردخانه در گیلان توسط بهترین سازنده سردخانه در گیلان با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

گیلان
نشانی

موقعیت