Skip to main content

ساخت سردخانه در زنجان 09121972409

ساخت سردخانه در زنجان برای حفظ و نگهداری از مواد مختلف و جلوگیری از فساد آنها انجام می شود. سردخانه یک محیط بسته است که دارای دما و رطوبت مشخصی می باشد. عایق بندی سردخانه نقش مهمی در کنترل دما و جلوگیری از هدر رفت انرژی دارد. به وسیله ی ساخت سردخانه در زنجان می توان محصولات را برای مدت زمان طولانی تری نگهداری کرد و از آنها در فصل های مختلف سال استفاده نمود. در گذشته هم از این سازه ی کاربردی استفاده می شده است و به مرور زمان، فناوری ساخت آن ارتقا پیدا کرده است. سردخانه یا Cold Storage انواع مختلفی دارد که هریک برای اهداف خاصی طراحی و ساخته می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت سردخانه در زنجان با ادامه آگهی همراه ما باشید. 



ساخت سردخانه در زنجان 


ساخت سردخانه در زنجان اهمیت زیادی دارد. سردخانه ها را بر اساس نوع مبرد مورد استفاده در آنها به دو دسته ی سردخانه های آمونیاکی و فریونی تقسیم بندی می کنند. خواص شیمیایی این دو ماده یکسان نیست. به همین علت سیستم های فریونی و آمونیاکی نیز با هم تفاوت دارند. تجهیزاتی که در سردخانه های آمونیاکی به کار می روند با تجهیزات سردخانه های فریونی متفاوت هستند. آمونیاک که به اصطلاح مبرد R-717 نامیده می شود، دارای خواص ترموفیزیکی مناسبی می باشد. به همین علت بیش از یک قرن است که به صورت تجاری در سیستم های سرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا برای ساخت سردخانه های صنعتی بسیار بزرگ از این ساختار استفاده می کنند. 
سردخانه فریونی نوع دیگری از سردخانه است که مبرد مورد استفاده در آن گاز فریون می باشد. معمولا در مواقعی که نیاز به ساخت سردخانه با ظرفیت پایین است، مبرد فریون یک گزینه ی مناسب است. غیر سمی و غیر قابل اشتعال بودن گاز فریون نکات مثبتی هستند که موجب برتری این گاز نسبت به گازهای دیگر شده اند. اگر برای ساخت سردخانه در زنجان نیاز به مشاوره دارید می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 


ساخت سردخانه زیر صفر در زنجان


ساخت سردخانه زیر صفر در زنجان ، به طور کلی سردخانه ها را با توجه به رنج دمایی به دو دسته ی سردخانه زیر صفر و سردخانه بالای صفر تقسیم بندی می کنند. بازه ی دمایی سردخانه زیر صفر از 18- تا 40- درجه سانتی گراد می باشد. از این نوع سردخانه برای نگهداری محصولات منجمد شده مانند گوشت، ماهی، مرغ، بستنی، مواد غذایی نیمه آماده استفاده می شود. سردخانه های زیر صفری انواع مختلفی دارند که شامل سردخانه های کوچک (اتاقی)، کانتینری (کانکسی) و سردخانه های صنعتی می شوند. معمولا از نوع اول برای نگهداری و توزیع مواد غذایی در فروشگاه ها و هایپرها و آشپزخانه ها استفاده می کنند. مواد غذایی را می توان به مدت محدود در  این سردخانه های کوچک نگهداری کرد و امکان ذخیره سازی مواد غذایی برای طولانی مدت وجود ندارد. سردخانه های کانکسی زیر صفری بر روی شناورها و سکوهای نفتی استفاده می شوند. به وسیله ی این سردخانه ها می توان مواد غذایی را برای مدت طولانی نگهداری کرد. سردخانه های صنعتی زیر صفری در ابعاد بزرگ طراحی و ساخته می شوند. در این نوع سردخانه می توان انواع محصولات غذایی مانند مرغ، ماهی، گوشت، برخی از خشکبار و میوه ها را برای مدت زیاد نگهداری کرد. برای ساخت سردخانه زیر صفر در زنجان با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.  


ساخت سردخانه صنعتی در زنجان


ساخت سردخانه صنعتی در زنجان ، سردخانه های صنعتی در یک فضای بزرگ ساخته می شوند. این نوع سردخانه از یک محیط سرمایشی تشکیل شده است که دما و رطوبت آن به صورت مستمر کنترل می شود. در این سردخانه از محصولات کشاورزی و مواد غذایی فاسد شدنی و محصولاتی که تاریخ مصرف دارند، نگهداری می کنند. اجزای مختلفی در سردخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند که از مهم ترین آنها می توان به کمپرسور، کندانسور، اواپراتور، تابلو برق و شیر انبساط اشاره کرد. یکی از نکات مهم در ساخت سردخانه صنعتی در زنجان، رعایت استانداردهای روز بهداشت جهانی است. این امر باعث حفظ کیفیت محصولات و افزایش طول عمر آنها می شود. نکته ی مهم دیگر ، قیمت سردخانه صنعتی است که تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند نوع و کیفیت تجهیزات، ظرفیت، ابعاد، تجهیزات اضافه و ... می باشد. اگر در فکر ساخت سردخانه صنعتی در زنجان هستید با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 


ساخت سردخانه مدرن در زنجان


ساخت سردخانه مدرن در زنجان ، با هدف افزایش بازدهی سردخانه صورت می گیرد. امروزه سازندگان سردخانه با استفاده از دانش و فناوری های روز دنیا ، سردخانه های مدرنی می سازند. عملکرد این سردخانه ها به گونه ای است که کارایی سردخانه را به اندازه قابل توجهی افزایش می دهد و از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند. در سیستم تبرید سردخانه های مدرن از گازهای مبرد، کمپرسورها و روغن های استاندارد استفاده می شود. کندانسور سردخانه های مدرن ساختار خاصی دارد که موجب ساده تر شدن سیستم تبریدی سردخانه می گردد. به طوری که امکان شخصی سازی آن نیز وجود دارد. برای ساخت سردخانه مدرن در زنجان با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید. 


بهترین سازنده سردخانه در زنجان 


بهترین سازنده سردخانه در زنجان برای طراحی سردخانه به موارد مختلفی مانند ابعاد محل احداث سردخانه، نوع سردخانه، شرایط آب و هوایی، نوع محصولی که در سردخانه نگهداری می شود و تجهیزات موردنیاز سردخانه توجه می کند. مراحل طراحی سردخانه شامل طراحی ساندویچ پانل و سیستم برودتی می شوند. در طراحی سردخانه برای جلوگیری از هدر رفت انرژی اقدام به عایق کاری دیواره ها، کف و سقف می کنند. نوع و ضخامت عایق به گونه ای انتخاب می شود که از خارج شدن سرما و ورود گرما به فضای سردخانه جلوگیری کند. بهترین سازنده سردخانه در زنجان محاسباتی انجام می دهد تا بتواند دمای داخل سردخانه را به میزان موردنظر برساند. سپس با توجه به نتایج این محاسبات، اجزای اصلی سردخانه را انتخاب می کند. 


برخی از خدمات بهترین سازنده سردخانه در زنجان 

- مشاوره
- فروش انواع تجهیزات سرمایشی و برودتی
- اجرای تونل انجماد سریع و سردخانه های فریونی و آمونیاکی
- ساخت یخساز قالبی و پولکی
- تعمیر کمپرسور فریونی و آمونیاکی
- اجرای ساندویچ پانل و تابلو برق اتوماسیون صنعتی و ...
 برای ارتباط با بهترین سازنده سردخانه در زنجان با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

نشانی
زنجان

موقعیت