Skip to main content

دندانپزشکی زیبایی در سعادت آباد دکتر مهدی کریمی

دندانپزشکی زیبایی در سعادت آباد ، آیا با مشکلاتی مانند تیرگی دندان ها، وجود فاصله در بین دندان ها، دندان های خرگوشی یا میخی شکل و به طور کلی، مشکلات ظاهری دندانی مواجه هستید؟ در این صورت حتما از شکل دندان های خود ناراضی هستید. اما اصلا نگران نباشید به راحتی می توانید با مراجعه به یک دندانپزشک زیبایی، مشکل خود را برطرف کنید. 


دندانپزشکی زیبایی چیست؟ به مجموعه اقداماتی که برای زیبایی دندان ها و بهبود طرح لبخند فرد صورت می گیرد، دندانپزشکی زیبایی می گویند. این خدمات شامل ایمپلنت، لمینت، اصلاح طرح لبخند، بلیچینگ، روکش، افزایش طول تاج دندان و ... می شوند. متخصص دندانپزشکی زیبایی برای زیباسازی دندان های بیماران از تجهیزات و تکنیک های خاصی استفاده می کند. اگر شما هم از شکل ظاهری دندان های خود ناراضی هستید می توانید به دندانپزشکی زیبایی در سعادت آباد مراجعه کنید. 

سعادت آباد محله ای است که در شمال غرب شهر تهران و در منطقه 2 شهرداری قرار دارد. این محله از شمال به کوی فراز، از جنوب به شهرک غرب، از شرق به بزرگراه چمران و از غرب به فرحزاد منتهی می شود. 

 

دندانپزشکی زیبایی در سعادت آباد


دندانپزشکی زیبایی در سعادت آباد خدمات متنوعی را به بیماران ارائه می دهد. یکی از این خدمات، لمینت دندان (Veneer) است. لمینت دندان چیست؟ پوسته ای نازک و همرنگ دندان است که آن را برای بهبود زیبایی لبخند افراد طراحی می کنند. دندانپزشکی زیبایی در سعادت آباد به کمک لمینت می تواند مشکلاتی که در رنگ، شکل یا اندازه ی دندان ها وجود دارد را برطرف کند. لمینت دندان را با نام ونیر هم می شناسند. این قطعات کوچک مزایای زیادی دارند. علاوه بر تاثیری که بر زیبایی دندان ها می گذارند، موجب افزایش مقاومت و قدرت آنها نیز می شوند.
لمینت دندان می تواند ناهمترازی و عیوب دیگر دندان را بپوشاند. این امر باعث می شود تا دندان های فرد مرتب و یکنواخت به نظر برسد. برای دندان های شکسته یا ترک خورده، دندان های نامرتب یا فاصله دار، دندان های ساییده شده و یا دندان هایی که به هر علت تغییر رنگ داده اند می توان از لمینت دندان استفاده کرد. به طور کلی دو نوع لمینت وجود دارد که شامل کامپوزیت ونیر و لمینت سرامیکی می شود. این مدل ها از نظر قیمت، ماندگاری، آسیب پذیری، طول درمان، برگشت پذیری، دامنه کاربرد، نیاز به آزمایشگاه و لکه پذیری با هم تفاوت دارند. اگر شما هم علاقمند هستید تا برای رفع مشکلات ظاهری دندان های خود از لمینت دندان استفاده کنید، با دندانپزشکی زیبایی در سعادت آباد تماس بگیرید. شماره های درج شده در آگهی متعلق به دندانپزشکی زیبایی در سعادت آباد می باشند. 

دندانپزشکی زیبایی در سعادت آباد

دندانپزشک زیبایی در سعادت آباد


دندانپزشک زیبایی در سعادت آباد از ایمپلنت دندان برای پر کردن فضای خالی دندان های از دست رفته استفاده می کند. ایمپلنت دندان، یک جایگزین مصنوعی است که ظاهری پیچ مانند دارد. این میله ی کوچک پیچی شکل از جنس تیتانیوم است البته ایمپلنت دندان زیرکونیا هم وجود دارد. این مواد با ساختار بدن انسان سازگار هستند و بدن در مقابل آنها واکنشی نشان نمی دهد. 
درصد بالای موفقیت ایمپلنت دندان باعث شده است تا به عنوان یکی از موفق ترین درمان ها شناخته شود. دندانپزشک زیبایی در سعادت آباد ابتدا به بررسی وضعیت دهان و دندان بیمار می پردازد. برای این منظور از تصویربرداری استفاده می کند. اگر تشخیص دهد که پشتیبانی لازم برای ایمپلنت وجود دارد، یک برنامه ریزی دقیق درمانی انجام می دهد. سپس برای بیمار، نوبت جراحی در نظر می گیرد. قبل از جراحی، برای بیمار از بی حسی موضعی استفاده می شود یا اینکه او را بیهوش می کند. در صورت وجود دندان های آسیب دیده، آنها را به آرامی از دهان بیمار خارج می نماید. در این مرحله اگر نیازی به پیوند استخوان فک و لیفت سینوس نباشد، استخوان را سوراخ می کند. برای این منظور از دستگاه خاصی به نام دریل دندانپزشکی استفاده می کند.
دندانپزشک زیبایی در سعادت آباد بعد از سوراخ کردن استخوان، ایمپلنت را درون آن قرار می دهد و با پیچ درپوش روی آن را می بندد. در ادامه، لثه ها را بخیه می کند. اکنون بیمار باید 6-2 ماه صبر کند تا استخوان و ایمپلنت دندان به خوبی جوش بخورند. باید مراقب باشد تا فشاری به ایمپلنت وارد نشود. هنگامی که استخوان و ایمپلنت به هم جوش خوردند، پیچ درپوش باز می شود و اباتمنت بر روی پیچ قرار می گیرد. اباتمنت، قطعه ای است که در فاصله میان پیچ و روکش (تاج) ایمپلنت قرار دارد. در این مرحله، دندانپزشک زیبایی در سعادت آباد برای ساخت روکش قالب گیری و روکش آماده شده را به پایه وصل می کند. اگر شما هم تمایل دارید تا برای پر کردن فضای خالی دندان های از دست رفته ی خود از ایمپلنت استفاده کنید، فقط کافی است تا با دندانپزشک زیبایی در سعادت آباد تماس بگیرید. 


بهترین دندانپزشک زیبایی در سعادت آباد


بهترین دندانپزشک زیبایی در سعادت آباد جراحی افزایش طول تاج دندان را نیز انجام می دهد. این جراحی به عنوان یکی از درمان های عادی شناخته می شود. هنگامی از این روش درمانی استفاده می شود که فضایی برای نمایان کردن تاج در قسمت بیرونی دندان وجود نداشته باشد. 
بهترین دندانپزشک زیبایی در سعادت آباد ، قسمتی از بافت اضافه لثه را برمی دارد و استخوان زیر آن را به عقب می برد. این کار باعث می شود تا قسمت بیشتری از دندان فرد مشخص شود. هدف از انجام این جراحی ترمیمی و زیبایی، حفظ و سلامت دندان ها و لثه و اصلاح طرح لبخند می باشد. گاهی اوقات این جراحی برای سلامت دندان های پوسیده ی زیر لثه به کار می رود. در این صورت از لق شدگی دندان جلوگیری می کند و باعث خروج قسمت سالم دندان از زیر لثه می شود. 
پس از انجام معاینات و مشاوره های لازم، ناحیه جراحی را سر می کنند. بهترین دندانپزشک زیبایی در سعادت آباد برای این منظور از بی حسی های موضعی استفاده می کند. سپس شکافی را بر روی لثه ایجاد می کند و مقداری از لثه را برمی دارد. با این کار به استخوان اصلی دسترسی پیدا می کند. مقداری از لثه که برداشته می شود به هدف درمان بستگی دارد. یعنی میزان برداشت لثه در جراحی ترمیمی ، روکش یا زیبایی متفاوت است. در این مرحله، بهترین دندانپزشک زیبایی در سعادت آباد مقدار اولیه لثه را به جای خود بازمی گرداند و آن را بخیه می کند. در صورت نیاز داروهای آنتی بیوتیک تجویز می کند و از بیمار می خواهد تا برای ترمیم زودتر لثه از دهانشویه کلرهگزیدین استفاده نماید. زمانی که ناحیه موردنظر بهبود پیدا کرد، آماده ی روکش گذاری می شود. برای بهره مندی از خدمات بهترین دندانپزشک زیبایی در سعادت آباد با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

دندانپزشکی زیبایی در سعادت آباد | بهترین دندانپزشک زیبایی در سعادت آباد


متخصص دندانپزشکی زیبایی در سعادت آباد


متخصص دندانپزشکی زیبایی در سعادت آباد ، یکی از خدماتی که برای سفید کردن دندان ها ارائه می شود، بلیچینگ دندان می باشد. ممکن است شما هم از بد رنگی دندان های خود شکایت داشته باشید. عوامل مختلفی مانند غذاها، سیگار، قلیان، باکتری ها و ... باعث تغییر رنگ دندان ها می شوند. برای رفع این مشکل و سفید کردن دندان ها می توان از بلیچینگ استفاده کرد. به این ترتیب می توانید رنگدانه های غیر طبیعی روی دندان های خود را از بین ببرید. 
متخصص دندانپزشکی زیبایی در سعادت آباد برای بلیچینگ دندان از یک ماده اکسیدان سفید استفاده می کند. در سطح دندان، خلل و فرج های بسیار ریزی وجود دارند. ماده بلیچینگ از طریق این منافذ ریز جذب می شود. این امر موجب یکسری تغییرات شیمیایی و تغییر رنگ دندان می گردد. پر اکسید هیدروژن، ماده ی اصلی تشکیل دهنده ی مواد بلیچینگ می باشد. 

مراحل بلیچینگ دندان

- پوشاندن لثه ها به وسیله ی ژل مخصوص 
- استفاده از وسیله ای به نام دهان بازکن برای کنار زدن لب ها
- قرار دادن ژل مخصوص بلیچینگ روی دندان ها 
- استفاده چندین باره از دستگاه مخصوص بلیچینگ و تاباندن اشعه برای تاثیرگذاری بیشتر 
متخصص دندانپزشکی زیبایی در سعادت آباد به افرادی که برای سفید کردن دندان های خود از بلیچینگ دندان استفاده می کنند، توصیه می کند تا در مصرف نوشابه، قهوه، و چای زیاده روی نکنند. 
اگر شما هم علاقمند هستید تا لبخندی درخشان داشته باشید، با متخصص دندانپزشکی زیبایی در سعادت آباد تماس بگیرید. 


دکتر دندانپزشک زیبایی در سعادت آباد


دکتر دندانپزشک زیبایی در سعادت آباد ، یکی دیگر از روش هایی که برای پر کردن فضای خالی دندان ها به کار می رود، بریج دندان است. در این روش، دو دندان اطراف فضای خالی را می تراشند تا شرایط لازم برای حمایت از بریج دندان فراهم شود. معمولا از بریج های سرامیکی که زیبایی بیشتری دارند برای دندان های جلو استفاده می شود. دکتر دندانپزشک زیبایی در سعادت آباد با استفاده از بریج دندان (پل دندانی) می تواند شکاف موجود در بین دندان ها را تا حد امکان پر کند. این کار موجب زیبایی دندان و چهره ی فرد می شود. هزینه بریج دندان مناسبت تر از سایر روش ها است. جنس، برند، نوع بریج و تجربه و مهارت پزشک متخصص بر روی هزینه بریج تاثیر می گذارند. برای ارتباط با دکتر دندانپزشک زیبایی در سعادت آباد با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

دندانپزشکی زیبایی در سعادت اباد | دکتر دندانپزشک زیبایی در سعادت آباد

دکتر مهدی کریمی

جراح دندانپزشک به شماره نظام پزشکی ۱۲۷۹۳۸ می باشند ایشان بعد از فارغ التحصیلی در سال ۱۳۸۹ به منظور افزایش دانش و تخصص خود در اکثر دروه های زیبایی و ایمپلنت دندانی شرکت نموده اند.
ایشان دارای مدرک فلوشیپ زیبایی از دانشگاه Genova ایتالیا و عضو ITI(international team for implantology) می باشند  همچنین در حال حاضر دوره فلوشیپ لیزر (Laser) دندانپزشکی از دانشگاه Aachen آلمان را می گذرانند.

خدمات:
☆ایمپلنت دندان(اشترومن سوئیس) با روکش تمام سرامیک ( CAD-CAM)
☆طراحی لبخند (Smile design)
☆ لمینیت های (veneers) سرامیکی
☆ لمینیت های (veneers)کامپوزیتی
☆روکش های تمام سرامیک (زیرکونیا و Emax)
☆درمان زیبایی لثه(اصلاح تیرگی ها و فرم لثه)
☆ترمیم های سرامیکی ساخته شده با تکنولوژی CAD-CAM (اینله وآنله)
☆ ترمیم های کامپوزیتی(هم رنگ دندان)
☆دندانپزشکی پیشگیرانه

درمان های دندانپزشکی در محیط آرام و بدون درد و با رعایت اصول استریلیزاسیون انجام می شود.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
سعادت آباد- خ سرو غربی- خ بخشایش- پایین تر از بیمارستان عرفان- ساختمان پزشکان افتخار -پ56- ط4- واحد 402

موقعیت