Skip to main content

ایمپلنت در شمال تهران دکتر مهدی کریمی

ایمپلنت در شمال تهران ، آیا می دانید ایمپلنت چیست؟ تا به حال از ایمپلنت دندان استفاده کرده اید؟ با مزایای ایمپلنت در شمال تهران آشنا هستید؟ یا اینکه اطلاعاتی در مورد ایمپلنت یا کاشت دندان دارید؟

 ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان یک روش موثر برای جایگزینی دندان های از دست رفته است. در روش ایمپلنت، قطعات فلزی که شبیه پیچ هستند، جایگزین ریشه دندان می شوند. جراح ایمپلنت، این پیچ های کوچک فلزی را در جاهای خالی دندان ها یا محل دندان های آسیب دیده قرار می دهد. عملکرد ایمپلنت های دندانی مانند دندان های واقعی می باشد. ایمپلنت در شمال تهران یک انتخاب عالی برای دندان های مصنوعی است. البته از این روش درمانی می توان برای پل های دندانی که عملکرد خوبی ندارند هم استفاده کرد. یکی دیگر از کاربردهای ایمپلنت دندان برای شرایطی است که نمی توان ریشه دندان های طبیعی را با دندان های مصنوعی یا پل های دندان مصنوعی جایگزین نمود. 

هنگامی که جراح ایمپلنت در شمال تهران، قطعه پیچ مانند را در محل مناسب خود نصب کرد، استخوان های اطراف ایمپلنت به آرامی جوش می خورند و به این صورت محکم می شوند. ایمپلنت دندان از بخش های فیکسچر (پایه)، اباتمنت و تاج دندان (روکش) تشکیل شده است. زمانی که پروسه کاشت ایمپلنت به پایان می رسد، لبخند شما ظاهری طبیعی پیدا می کند. البته باید دقت داشته باشید که شرایط استخوان فک و نوع ایمپلنت نقش مهمی در موفقیت آن دارند. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد ایمپلنت در شمال تهران ادامه آگهی را مطالعه نمایید. 



ایمپلنت در شمال تهران


ایمپلنت در شمال تهران ، ایمپلنت ها انواع مختلفی دارند که با صلاحدید دندانپزشک از آنها استفاده می شود. متخصص بر اساس نوع و جنس دندان های بیمار بهترین نوع ایمپلنت را انتخاب می کند. 
یکی از انواع ایمپلنت، نوع فوری یا دیجیتال است. دندانپزشک با استفاده از فناوری مدل سازی سه بعدی کامپیوتری، وضعیت استخوان فک و موقعیت قرارگیری رشته های عصبی را ارزیابی می کند. سپس با توجه به این اطلاعات، می تواند با ایجاد یک شکاف کوچک، عملیات کاشت ایمپلنت را انجام دهد. در ایمپلنت فوری، جراح بلافاصله بعد از کشیدن دندان، پیچ تیتانیومی را در فک بیمار قرار می دهد. در این نوع ایمپلنت نیازی به بخیه زدن و استراحت 6-4 ماهه برای نصب تاج دندان نمی باشد. نوع دیگری از ایمپلنت با نام ایمپلنت سنتی یا استاندارد شناخته می شود. این ایمپلنت دارای دو مرحله با فاصله ی زمانی 6-3 ماه می باشد. این مدت بر اساس وضعیت سلامت بیمار و روند بهبود زخم ها متغیر است. 

نوع سوم ایمپلنت ها، آندو استیل نام دارند که بسیار پرکاربرد هستند. متخصص، ایمپلنت را درون استخوان فک قرار می دهد و سپس روکش یا دندان مصنوعی را بر روی آن نصب می کند. از ایمپلنت های آندو استیل برای جراحی های دو مرحله ای استفاده می کنند. این نوع ایمپلنت به شکل پیچ های ریزی است که معمولا از جنس تیتانیوم ساخته می شوند. در ساختار پایه ایمپلنت های آندو استیل منافذی وجود دارند. استئوبلاست و بافت های مرتبط با آن می توانند درون این منافذ رشد کنند و به این ترتیب اتصال محکمی بین ایمپلنت و استخوان فک بیمار ایجاد می شود.

یکی دیگر از انواع ایمپلنت در شمال تهران، اوردنچر است. ساختار این نوع ایمپلنت شبیه ایمپلنت سنتی می باشد اما پروتز دندانی روی پایه ایمپلنت قرار می گیرد. در حالی که در ایمپلنت سنتی بر روی لثه نصب می شد. نوع 5 ایمپلنت، زیگوماتیک نام دارد. از این نوع ایمپلنت برای بیمارانی استفاده می شود که استخوان فک بالای آنها به شدت تحلیل رفته است. جراح اقدام به کاشت پایه ایمپلنت در استخوان گونه می کند. 

یکی دیگر از انواع ایمپلنت، مینی ایمپلنت یا ایمپلنت یک روزه است. در ساختار این نوع ایمپلنت یک پایه تیتانیومی، یک گوی کوچک و یک سوکت همراه با یک حلقه پلاستیکی وجود دارند. عملیات کاشت مینی ایمپلنت در یک جلسه انجام می شود. ایمپلنت ساب پریوستئال هم نوع دیگری از ایمپلنت ها است که برای افرادی که نمی توانند از ایمپلنت اندوستیال استفاده کنند، مناسب می باشد. بیمارانی که دچار تحلیل شدید استخوانی هستند یا اینکه استخوان فک آنها سالم و مقاوم نیست، از این نوع ایمپلنت استفاده می کنند. معمولا این نوع ایمپلنت برای فک پایین کاربرد دارد. ایمپلنت ساب پریوستئال روی استخوان و زیر بافت لثه نصب می شود. به طوری که بخشی از آن برای نگه داشتن دندان، بیرون از بافت لثه باقی می ماند. برای بهره مندی از ایمپلنت در شمال تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

ایمپلنت در شمال تهران

 

بهترین ایمپلنت در شمال تهران

 

بهترین ایمپلنت در شمال تهران ، ماندگاری بالایی دارد. تیتانیوم به کار رفته در ساختار ایمپلنت های دندانی و نحوه ی اتصال ایمپلنت به استخوان ها باعث می شوند تا ایمپلنت طول عمر بالایی داشته باشد. نتایج حاصل از تحقیقات کلینیکی نشان می دهند که 94% ایمپلنت ها به مدت 10 سال و 91% آنها به مدت 15 سال ماندگاری دارند. محققین، به کمک این نتایج و با استفاده از فناوری ها و روش های نوین می توانند ایمپلنت های ماندگارتری را تولید کنند.
یکی از نکاتی که برای افزایش طول عمر ایمپلنت باید به آن توجه کنید، بهداشت دندان و مراجعه ی منظم به دندانپزشک است. شاید تصور کنید که پس از ایمپلنت دیگر نیازی به مسواک زدن و نخ دندان کشیدن وجود ندارد. در حالی که اصلا این طور نیست. بعد از کاشت دندان باید بیشتر از دندان های خود مراقبت کنید. در این صورت، ایمپلنت دندان می تواند تا 25 سال دوام بیاورد. برای بهره مندی از بهترین ایمپلنت در شمال تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران


بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران ، عمل کاشت ایمپلنت دندان را با دقت و ظرافت خاصی انجام می دهد. ایمپلنت دندان یک درمان سرپایی محسوب می گردد و با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود. بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران در مرحله ی اول، وضعیت دهان و دندان های بیمار را مورد بررسی قرار می دهد. علاوه بر این، کیفیت و حجم استخوان و میزان پشتیبانی استخوان از ایمپلنت را ارزیابی می کند. سپس برنامه ریزی دقیقی برای درمان انجام می دهد و نوبت های بیمار را مشخص می نماید.

بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران ابتدا از بی حسی موضعی یا بیهوشی استفاده می کند. در صورت نیاز، آرام بخش هم تجویز می نماید. اگر دندان های آسیب دیده ای وجود داشته باشند، ابتدا به نرمی آنها را خارج می کند. در صورت نیاز به پیوند استخوان فک، این کار انجام می شود.  دندانپزشک، مواد پیوندی را درون استخوان حفره خالی دندان قرار می دهد. 6-2 ماه زمان لازم است تا استخوان بهبود یابد و آماده جراحی شود. معمولا ایمپلنت در فک بالا و در قسمت عقب دهان قرار می گیرد. البته در مواقعی که ارتفاع استخوان فک در این ناحیه کم باشد یا اینکه احتمال سوراخ شدن سینوس وجود داشته باشد، عمل لیفت سینوس انجام می شود.
اگر نیازی به این عمل نباشد، بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران با استفاده از دریل دندانپزشکی یک حفره ی کوچک در استخوان فک بیمار ایجاد می کند.

سپس ایمپلنت را در آن قرار می دهد و به وسیله ی پیچ درپوش، روی آن را می بندد. در ادامه، لثه را بخیه می کند. اکنون بیمار باید به مدت 6-2 ماه منتظر بماند تا استخوان رشد کند و با ایمپلنت پیوند بخورد. این مدت به شرایط و کیفیت استخوان فک بیمار بستگی دارد. بعد از اینکه اتصال خوبی بین ایمپلنت و استخوان فک ایجاد شد، نوبت به قرار دادن اباتمنت می رسد. بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران بعد از باز کردن پیچ درپوش ایمپلنت، اباتمنت را بر روی ایمپلنت قرار می دهد. این پایه، مانند یک دندان تراشیده است که باید روکش بر روی آن نصب شود. در ادامه قالب گیری انجام می شود و بعد از اینکه روکش آماده شد، روی ایمپلنت نصب می گردد. برای اتصال روکش از پیچ یا چسب مخصوص استفاده می شود. اگر تمایل دارید تا ایمپلنت دندان شما توسط بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران انجام شود، با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 


مرکز تخصصی ایمپلنت در شمال تهران


مرکز تخصصی ایمپلنت در شمال تهران از انواع ایمپلنت استفاده می کند. ایمپلنت ها از نظر طول، اندازه و انواع با هم فرق دارند. دندانپزشک بعد از بررسی موقعیت دندان های بیمار و ارزیابی وضعیت آنها، ایمپلنت مناسب برای بیمار را تشخیص می دهد. مرکز تخصصی ایمپلنت در شمال تهران برای ایمپلنت دندان از روش یک مرحله ای یا دو مرحله ای استفاده می کند. در روش تک مرحله ای، ایمپلنت و اباتمنت در یک مرحله نصب می شوند. این روش باید با دقت زیادی انجام شود. چرا که احتمال آسیب دیدگی زیاد است. رایج ترین روش برای ایمپلنت دندان، روش دو مرحله ای است که در آن، ایمپلنت را درون استخوان فک و زیر بافت لثه قرار می دهند. سپس به کمک بخیه، روی ایمپلنت را می پوشانند تا از فشار و آسیب در امان بماند. پس از بهبود زخم ها، مرحله دوم جراحی انجام می شود و تاج دندان و ایمپلنت متصل می شوند. برای ارتباط با مرکز تخصصی ایمپلنت در شمال تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.  

ایمپلنت در شمال تهران | مرکز تخصصی ایمپلنت در شمال تهران


مرکز ایمپلنت در شمال تهران


مرکز ایمپلنت در شمال تهران به برخی از افراد توصیه می کند تا از ایمپلنت دندان استفاده نکنند. افراد دیابتی که قادر به کنترل میزان قند خون خود نیستند یا کسانی که دچار سکته قلبی شده اند بهتر است از ایمپلنت دندان خودداری کنند. البته کاشت ایمپلنت برای افرادی که در معرض خطر سکته هستند هم ممنوع می باشد. مرکز ایمپلنت در شمال تهران برای بیمارانی که شیمی درمانی می شوند، خانم های باردار، افراد معتاد، بیماران سرطانی که تحت رادیوتراپی قرار دارند هم ایمپلنت انجام نمی دهد. از دیگر افرادی که برای کاشت ایمپلنت مناسب نیستند می توان به افراد مبتلا به آریتمی قلبی، سیستم ایمنی ضعیف و پوکی شدید استخوان اشاره کرد. اگر به شدت سیگار می کشید و نمی توانید آن را کنار بگذارید، ایمپلنت دندان برای شما مناسب نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ایمپلنت در شمال تهران تماس بگیرید. 


متخصص ایمپلنت در شمال تهران

 

متخصص ایمپلنت در شمال تهران یک دوره ی 6 ساله دندانپزشکی عمومی را گذرانده است. علاوه بر این، به مدت 4-3 سال در دوره های تخصصی آموزش دیده است. در طول این دوره، برای تعداد زیادی از بیماران، ایمپلنت انجام داده است و در نتیجه مهارت زیادی دارد. متخصص ایمپلنت در شمال تهران توضیحاتی در مورد مزایا و معایب ایمپلنت دندان به مراجعین ارائه می دهد و به افزایش زیبایی، طول عمر بالا، لبخند زیبا، بهبود جویدن و افزایش اعتماد به نفس بیمار اشاره می کند. البته به او یادآوری می شود که باید حتما بهداشت دهان و دندان را رعایت نماید. 
متخصص ایمپلنت در شمال تهران در مورد سن مناسب برای ایمپلنت به 18 سالگی اشاره می کند. یعنی فرد بهتر است از سن 18 سالگی به بعد برای ایمپلنت دندان اقدام نماید. چرا که در این سن، اسکلت صورت ،کامل رشد کرده است. افرادی که می خواهند برای تک دندان ایمپلنت انجام دهند می توانند قبل از 18 سالگی اقدام کنند. اما باید پروتز ایمپلنت را بعد از 18 سالگی تعویض نمایند. این کار باعث می شود تا اندازه ایمپلنت با دندان های مجاور متناسب گردد. برای دریافت پاسخ سوالات خود می توانید با متخصص ایمپلنت در شمال تهران تماس بگیرید. 

 

ایمپلنت در شمال تهران | متخصص ایمپلنت در شمال تهران

دکتر مهدی کریمی

جراح دندانپزشک به شماره نظام پزشکی ۱۲۷۹۳۸ می باشند ایشان بعد از فارغ التحصیلی در سال ۱۳۸۹ به منظور افزایش دانش و تخصص خود در اکثر دروه های زیبایی و ایمپلنت دندانی شرکت نموده اند.
ایشان دارای مدرک فلوشیپ زیبایی از دانشگاه Genova ایتالیا و عضو ITI(international team for implantology) می باشند  همچنین در حال حاضر دوره فلوشیپ لیزر (Laser) دندانپزشکی از دانشگاه Aachen آلمان را می گذرانند.

 
خدمات:
☆ایمپلنت دندان(اشترومن سوئیس) با روکش تمام سرامیک ( CAD-CAM)
☆طراحی لبخند (Smile design)
☆ لمینیت های (veneers) سرامیکی
☆ لمینیت های (veneers)کامپوزیتی
☆روکش های تمام سرامیک (زیرکونیا و Emax)
☆درمان زیبایی لثه(اصلاح تیرگی ها و فرم لثه)
☆ترمیم های سرامیکی ساخته شده با تکنولوژی CAD-CAM (اینله وآنله)
☆ ترمیم های کامپوزیتی(هم رنگ دندان)
☆دندانپزشکی پیشگیرانه

درمان های دندانپزشکی در محیط آرام و بدون درد و با رعایت اصول استریلیزاسیون انجام می شود.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
سعادت آباد-خ سرو غربی-خ بخشایش-پایین تر از بیمارستان عرفان-ساختمان پزشکان افتخار-پ56-ط4-واحد402

موقعیت