Skip to main content

فروش سگ توی پودل در تهران

فروش سگ توی پودل در تهران ، آیا شما هم علاقمند هستید تا در منزل خود از یک سگ نگهداری کنید؟ کدام نژاد سگ را می پسندید؟ پودل، یکی از نژادهای سگ است که هوش و وقار زیادی دارد. این سگِ بازیگوش در مدت کوتاهی، آموزش های شما را یاد می گیرد. برخی معتقدند که اصلیت سگِ پودل به آلمان بازمی گردد اما به عقیده ی فدراسیون بین المللی سینولوژیک، اصلیت سگِ پودل، فرانسوی است. یکی از گونه های سگِ پودل، توی پودل (toy poodle) یا پودل عروسکی می باشد که مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است. برای آشنایی بیشتر با سگ پودل ادامه آگهی را مطالعه نمایید. در این آگهی اطلاعاتی درباره ی فروش سگ پودل در تهران به شما ارائه می دهیم.


فروش سگ توی پودل در تهران

فروش سگ توی پودل در تهران ، سگ های پودل حیوانات وفادار و هوشیاری هستند که در مدت کوتاهی دستورات شما را یاد می گیرند. مهربانی سگ پودل به اندازه ای است که به سرعت با اعضای خانواده ارتباط برقرار می کند. پودل ها در هنگام مواجهه با افراد غریبه، خجالتی هستند و به ندرت حالت تهاجمی به خود می گیرند. توله سگ پودل، بسیار حساس است. به همین علت همواره باید با آنها آرام صحبت کرد. سگ پودل یکی از سگ های بسیار فعال است که نحوه ی محبت به کودکان را بلد است. اگر شما هم علاقمند هستید تا یک توله سگ پودل یا سگ بالغ پودل داشته باشید با بخش فروش سگ توی پودل در تهران تماس بگیرید. شماره های موجود در آگهی متعلق به فروش سگ توی پودل در تهران می باشند. 

فروش سگ توی پودل در تهران

قیمت سگ پودل در تهران

قیمت سگ پودل در تهران ، یکی از مهم ترین نکاتی است که خریداران به آن توجه می کنند. به طور کلی، عوامل مختلفی بر روی قیمت سگ پودل در تهران تاثیر می گذارند که از آن جمله می توان به نوع و رنگ سگ پودل اشاره کرد. سه نوع سگ پودل وجود دارد که شامل سگ های پودل استاندارد، عروسکی و مینیاتوری می شوند. 
سگ پودل استاندارد : به عنوان قدیمی ترین نوع سگ پودل شناخته می شود و ارتفاع شانه های آن به بیش از 38 سانتی متر می رسد. این نوع از سگ های پودل نسبت به دو نوع دیگر، بزرگتر هستند و قدرت بیشتری دارند. به همین علت به عنوان قهرمان همه جانبه خانواده محسوب می شوند.
سگ پودل عروسکی : این نوع از پودل را با نام توی پودل هم می شناسند. ارتفاع در شانه های این نوع بیش از 25 سانتی متر نمی باشد.
سگ پودل مینیاتوری : نوع سوم سگ های پودل هستند که ارتفاع شانه های آنها 38 سانتی متر یا کمتر می باشد. 
برای اطلاع از قیمت سگ پودل در تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

سگ توی پودل عروسکی در تهران

سگ توی پودل عروسکی در تهران ، طرفداران خاص خود را دارد. این نوع از سگ پودل، جثه ی کوچکی دارد و بسیار فعال است. به پیاده روی روزانه علاقمند است البته در محیط خانه هم به فعالیت و بازی می پردازد. به دلیل جثه ی کوچکی که دارد، تمرینات فیزیکی ساده ای را برای آن در نظر می گیرند. از ویژگی های ظاهری پودل های عروسکی یا همان توی پودل ها می توان به سرِ تقریبا گِرد، چشم های بیضی شکل تیره، گوش های آویزان، پوزه ی بلند و کشیده اشاره کرد. سگ پودل عروسکی یک دوست و همراه خوب است و معمولا 16-14 سال عمر می کند. به رنگ های زردآلویی، کرم، مشکی، سفید، نقره ای، نوک مدادی و ... دیده می شود. جهت خرید سگ توی پودل عروسکی در تهران با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

فروش سگ توی پودل در تهران

سگ توی پودل سفید در تهران

سگ توی پودل سفید در تهران ، محبوبیت زیادی دارد. همان طور که قبلا گفتیم سگ های پودل به رنگ های مختلفی وجود دارند. این تنوع رنگی باعث شده است تا افراد با هر سلیقه ای بتوانند سگ پودل موردنظر خود را خریداری کنند. با این حال، سگ توی پودل سفید در تهران نسبت به رنگ های دیگر محبوب تر است. پوشش موج دار و فرفری سفید رنگ این سگ که کت مجعد و ضخیم متمایز هم دارد، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. موهای نژاد پودل نمی ریزند بنابراین گزینه ی مناسبی برای افرادی است که دچار آلرژی هستند و علاقه دارند تا در منزل خود یک سگ داشته باشند. قبل از خرید سگ پودل باید اطلاعاتی در مورد نیازها و علایق این نژاد سگ به دست آورید. به یاد داشته باشید که سگ های پودل را باید هر 6-3 هفته یکبار به آرایشگاه حیوانات ببرید یا برای صرفه جویی در هزینه ها، خودتان یاد بگیرید تا این کار را انجام دهید. اگر به دنبال سگ توی پودل سفید در تهران هستید، فقط کافی است تا با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

سگ پودل استاندارد در تهران

سگ پودل استاندارد در تهران ، یکی از انواع سگ های پودل، نوع استاندارد آن است که به عنوان قدیمی ترین نوع سگ پودل شناخته می شود. از نکات مهم در رابطه با سگ پودل ، تغذیه آن است. یعنی شما باید بهترین غذای سگ را به آن بدهید. فرقی نمی کند که غذایی که تهیه کرده اید خانگی باشد یا تجاری، در هر صورت باید نوع و مقدار این غذا به تایید دامپزشک برسد. چون دامپزشک مقدار غذای سگ را با توجه به سن، جثه، نژاد و ... تعیین می کند. طبیعتا مقدار غذای یک توله سگ با یک سگ بالغ یکسان نیست. دقت داشته باشید که برخی از نژادهای سگ استعداد چاقی دارند یعنی دریافت کالری زیاد موجب اضافه وزن آنها می شود. برای جلوگیری از این مشکل، میزان کالری موردنیاز سگ و وزن آن را در نظر بگیرید. از خوراکی های تشویقی زیاد استفاده نکنید چون باعث اضافه وزن سگ شما می شوند. حتما در مورد نوع غذاها، برس کشیدن، کوتاه کردن ناخن ها، مسواک زدن و سایر نیازهای سگ پودل خود با دامپزشک مشورت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی سگ پودل استاندارد در تهران با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

سگ پودل مینیاتوری در تهران

سگ پودل مینیاتوری در تهران ، گونه ی دیگری از سگ های پودل است. اولین بار این نوع سگ را در آمریکا پرورش دادند. سگ پودل مینیاتوری از گونه ی استاندارد آن منشعب شده است. در گذشته برای پیدا کردن قارچ های ترافل از سگ پودل مینیاتوری استفاده می شد. حس بویایی قدرتمند این سگ ها باعث شده بود تا در کشورهای انگلستان، آلمان و اسپانیا برای این منظور مورد استفاده قرار بگیرند. سگ پودل مینیاتوری، سری نسبتا گرد و پوزه ای بلند و کشیده دارد. از نظر شکل و رنگ چشم ها شبیه گونه های دیگر پودل است. دم این حیوان، به دلیل جراحی های خاص، کوتاه و سربالا است. سگ های پودل مینیاتوری به صورت تک رنگ و در رنگ های متنوع دیده می شوند. سگ پودل مینیاتوری هوش زیادی دارد و در صورتی که به خوبی آموزش نبینند، لوس و پر توقع می شوند. بنابراین در صورت خرید سگ پودل مینیاتوری، زمان کافی را برای تربیت آن قرار دهید. برای خرید سگ پودل مینیاتوری در تهران با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

کرج
نشانی
کلاک پایین خیابان شهید محسن خلج فرعی افشار کوی یکم انتهای کوچه

موقعیت