Skip to main content

فروش سگ پامرانین در تهران

فروش سگ پامرانین در تهران ، اگر در فکر خرید یک سگ کوچک، عروسکی، فعال و جمع و جور هستید، سگ پامرانین گزینه ی مناسبی است. این سگ کوچک که اصلیت آن به پومریانا (منطقه ای در اروپای مرکزی بین لهستان و آلمان) باز می گردد، چهره ای روباه گونه و خندان دارد و با شخصیت پر تحرک خود می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. پوشش این سگ کوچک از دو لایه تشکیل شده است. لایه زیرین از یک لایه موی متراکم و کوتاه می باشد که به وسیله یک لایه موی بیرونی بلندتر و ضخیم تر پوشش داده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سگ پامرانین، ادامه آگهی را مطالعه کنید. در این آگهی می خواهیم درباره ی فروش سگ پامرانین در تهران با شما صحبت کنیم. 


فروش سگ پامرانین در تهران

فروش سگ پامرانین در تهران ، دم سگ های پامرانین به شدت پرپشت است. این سگ ها بسیار باهوش و کنجکاو هستند. انواع مختلف سگ پامرانین شامل پامرانین خرسی، روباهی و عروسکی می شوند. نوع اول که محبوبیت زیادی در بین مردم دارند، پوزه ای کوتاه و موهایی پر پشت تر از انواع دیگر دارند. سگ پامرانین عروسکی هم جثه ای کوچک و ظاهری شبیه عروسک دارد. نژاد روباهی هم دارای چهره ای جدی و پوزه و گوش هایی کشیده می باشد. 
به طور کلی وزن سگ پامرانین بین 3.2-1.4 کیلوگرم و قد آن بین 30-18 سانتی متر است. سگ های پامرانین از نژاد اشپیتز هستند و به طور میانگین 16-12 سال عمر می کنند. از دیگر ویژگی های سگ های پامرانین می توان به تنوع رنگی آنها اشاره کرد. این سگ در رنگ های سفید، مشکی، نسکافه ای، قرمز، کرم و مشکی، نارنجی، قهوه ای و خاکستری بلک اند تکن وجود دارد. تنوع رنگی سگ پامرانین یکی از جذابیت های آن می باشد. شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود، رنگ دلخواه را انتخاب کنید. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره ی سگ پامرانین می توانید با بخش فروش سگ پامرانین در تهران تماس بگیرید. شماره های درج شده در آگهی متعلق به فروش سگ پامرانین در تهران می باشند. 

فروش سگ پامرانین در تهران
خرید سگ پامرانین در تهران

خرید سگ پامرانین در تهران ، به طور کلی قبل از اینکه حیوان خانگی را خریداری کنید، بهتر است اطلاعاتی در مورد نیازها، شرایط و علایق حیوان به دست آورید. با این کار می توانید انتخاب درست تری داشته باشید. سگ های پامرانین، حیوانات کوچک جذاب، بی باک و در عین حال جسوری هستند. معمولا شخصیتی دوستانه دارند اما در برخی مواقع لجباز می شوند. جثه ی کوچک آنها باعث نمی شود تا در مقابل سگ های بزرگتر، شخصیتی ترسو داشته باشند. بنابراین اگر مشاهده کردید که در چالش با سگ های بزرگتر از خود هستند اصلا تعجب نکنید. یکی از ویژگی های سگ پامرانین سر و صدای زیاد آن است. به همین علت گزینه مناسبی برای نگهداری در آپارتمان نمی باشد. سگ پامرانین یک سگ خانگی است و نباید از آن در فضای باز نگهداری کرد. به دلیل جثه کوچکی که دارد ممکن است توسط کودکان و حیوانات شکارچی آسیب ببیند. بعد از خرید سگ پامرانین در تهران نباید از این نکته غافل شوید که این سگ کوچک نسبت به گرما حساس است. پس سگ را در فضایی قرار دهید که تهویه خوبی دارد. برای خرید سگ پامرانین در تهران با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

خرید سگ پامرانین در تهران
قیمت سگ پامرانین خرسی در تهران

قیمت سگ پامرانین خرسی در تهران ، گران است. به طور کلی سگ های پامرانین در ایران جزء سگ های گران قیمت محسوب می شوند. قیمت سگ های پامرانین در بازار بین 45-25 میلیون تومان است. سگ پامرانین خرسی هم از این قضیه مستثنی نیست. میزان جذابیت توله سگ پامرانین، سن، کشور وارد کننده، جثه، وضعیت سلامت و ... بر روی قیمت سگ پامرانین خرسی در تهران موثر می باشند. نژاد سگ های پامرانین خرسی از نوع نوردیک یا اشپیتز می باشد و بسیاری از مردم این نژاد را با نام پوم یا پوم پوم می شناسند. پوزه ی سگ پامرانین خرسی نسبت به پامرانین روباهی و عروسکی کوتاه تر است. صورت آن نیز کوتاه تر، تپل تر و شادتر از گونه های دیگر می باشد. برای اطلاع از قیمت سگ پامرانین خرسی در تهران با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

قیمت سگ پامرانین خرسی در تهران
سگ پامرانین عروسکی ارزان در تهران

سگ پامرانین عروسکی ارزان در تهران ، همان طور که قبلا اشاره کردیم سگ های پامرانین جزء سگ های گران قیمت هستند. برخی از افراد به دنبال خرید سگ پامرانین عروسکی ارزان در تهران می باشند. اگر شما هم جزء این افراد هستید باید بدانید که قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان هم نسبت به سگ های دیگر گران تر است. قیمت توله سگ ها نسبت به سگ های بالغ بیشتر است. چون آموزش پذیری آنها راحت تر می باشد. سگ پامرانین عروسکی که با نام های سگ مینیاتوری، جیبی و فنجونی هم شناخته می شود، محبوبیت زیادی دارد. 
شکل ظاهری و ابعاد سگ پامرانین بر قیمت آن تاثیر می گذارد. قیمت توله سگ هایی که جثه ی کوچکتر، چهره ای بامزه تر و ظاهری تپل تر دارند، بالاتر است. به طور کلی عوامل مختلفی مانند سن، واکسیناسیون و سلامت، اصالت نژاد، شناسنامه، کشور محل تولید و ... بر روی قیمت سگ پامرانین عروسکی موثر هستند. اگر به دنبال سگ پامرانین عروسکی ارزان در تهران هستید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

فروش سگ پامرانین در تهران
سگ پامرانین خرسی سفید در تهران

سگ پامرانین خرسی سفید در تهران ، یکی از انواع بسیار دوست داشتنی سگ های پامرانین است که قیمت بالایی دارد. این سگ بازیگوش و باهوش از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. یکی از دلایل محبوبیت سگ پامرانین خرسی سفید در تهران، چهره ی خندان و دوست داشتنی این سگ کوچک است. معمولا سگ های پامرانین خرسی به رنگ های سیاه، کرم، نارنجی، سفید، قهوه ای یا ترکیبی از چند رنگ وجود دارند. در این میان، سگ های پامرانین خرسی سفید طرفداران زیادی دارند. اگر شما هم علاقمند هستید تا از یک سگ پامرانین خرسی سفید در تهران نگهداری کنید، با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

فروش سگ پامرانین در تهران
فروش سگ پامرانین اصیل در تهران 

فروش سگ پامرانین اصیل در تهران ، سگ های پامرانین از قرن 19 مورد توجه افراد قرار گرفتند و جزء اصیل ترین نژادهای سگ به شمار می روند. این سگ های کوچک با مزه در مدت کوتاهی توانستند با انسان و محیط اطراف خود وفق پیدا کنند. سگ های پامرانین از دسته نژادهای سگ سورتمه هستند و از نظر ظاهری شبیه سگ های برفی می باشند. یک سگ پامرانین اصیل، بسیار پر جنب و جوش است و در صورت بروز هر اتفاق عجیبی، فورا به صاحب خود هشدار می دهد. ویژگی های سگ پامرانین اصیل در کل دنیا شامل پوشش 2 لایه و پف دار رنگی، چشمان گرد و نزدیک به هم، گوش های مثلثی و برافراشته و دم برگشته ای با حالت خوابیده روی پشت حیوان می شود. اگر شما هم در فکر خرید یک سگ پامرانین اصیل هستید، می توانید با بخش فروش سگ پامرانین اصیل در تهران تماس بگیرید. 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

کرج
نشانی
کلاک پایین خیابان شهید محسن خلج فرعی افشار کوی یکم انتهای کوچه

موقعیت