Skip to main content

فروش سگ شیواوا در تهران

فروش سگ شیواوا در تهران ، سگ های شیواوا یا چی واوا یا شی هوا شی هوا، سگ هایی بسیار کوچک هستند که عاشق بازی و دویدن می باشند. این سگ ها هوش زیادی دارند و همواره تلاش می کنند تا صاحب خود را راضی نگه دارند. آنها می دانند که سگ های جذابی هستند و روش پیش بردن کار خود را بلد هستند. اگر شما هم دوست دارید تا از یک سگ شیواوا در منزل خود نگهداری کنید با ما همراه باشید. در این آگهی می خواهیم اطلاعاتی درباره ی فروش سگ شیواوا در تهران به شما ارائه دهیم. 



فروش سگ شیواوا در تهران


فروش سگ شیواوا در تهران ، سگ های شیواوا بسیار کوچک و جمع و جور هستند و تحرک بالایی دارند. ظاهر آنها شاداب است و از نظر خصوصیات رفتاری شبیه سگ های نژاد تریر می باشند. شیواوا به شکل های مو بلند و موکوتاه وجود دارد که از نظر نیازهای مراقبتی، کمی با هم متفاوت هستند. چی واوا مو کوتاه، پوشش صافی از مو دارد که باید هر چند وقت یکبار آن را برس بکشید و به صورت منظم حمام ببرید. اما چی واوا مو بلند، دارای پوششی از موهای بلند است که باید حداقل هفته ای یکبار برس کشیده شود. اگر این کار را انجام ندهید، موهای بلند سگ در هم فرو می روند. فرقی نمی کند که سگ شی هوا هوا شما از کدام نوع است در هر صورت باید به کوتاهی ناخن ها، مسواک زدن مرتب دندان ها، بررسی گوش ها و مراجعه به دامپزشک اهمیت دهید. جهت خرید سگ شیواوا با بخش فروش سگ شیواوا در تهران تماس بگیرید. شماره های موجود در آگهی متعلق به فروش سگ شیواوا در تهران می باشند. 


فروش سگ شیواوا مینیاتوری در تهران


فروش سگ شیواوا مینیاتوری در تهران ، این سگ را با نام های مختلفی مانند سگ شیواوا فنجانی، جیبی و ... می شناسند. اندازه ی سگ شیواوا مینیاتوری کوچکتر از حالت استاندارد است. به همین دلیل در معرض بیماری های مختلفی قرار می گیرد. بر اساس استانداردها، وزن سگ شیواوا مینیاتوری به 2.7 کیلوگرم نمی رسد. جثه ی کوچک آنها موجب شده است تا بسیار آسیب پذیر باشند. بسیاری از افراد به دلیل ظاهر خوب و بامزه سگ های شیواوا مینیاتوری، اقدام به خرید آنها می کنند. اگر شما هم تمایل به خرید این نوع سگ دارید از طریق شماره های موجود در آگهی با بخش فروش سگ شیواوا مینیاتوری در تهران تماس بگیرید. 


قیمت سگ شیواوا در تهران


قیمت سگ شیواوا در تهران ، به عوامل مختلفی مانند اندازه، سن، وضعیت سلامتی و رنگ سگ بستگی دارد. البته اگر قصد خرید سگ شیواوا را دارید باید هزینه های نگهداری از آن را نیز در نظر بگیرید. سگ شیواوا بسیار حساس است و نیازهای تغذیه ای خاصی دارد. به طور کلی می توان گفت که قیمت سگ شیواوا در تهران ارزان نیست. اگر قصد خرید این نوع سگ را دارید حتما از یک مرکز معتبر خریداری کنید و سگ را جهت بررسی سلامت ژنتیکی آن نزد دامپزشک ببرید. به یاد داشته باشید که قیمت سگ شیواوا اصیل بیشتر از نژادهای کراس می باشد. اصالت سگ شیواوا به مکزیک باز می گردد. برای اطلاع از قیمت سگ شیواوا در تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 


سگ شیواوا در تهران


سگ شیواوا در تهران ، سگ ِ خیلی خوش اخلاقی نیست. حمله کردن و گاز گرفتن جزء علایق این سگ ها به شمار می روند. به همین علت بهتر است افرادی که بچه کوچک دارند از خرید سگ شیواوا صرفنظر کنند. سگ های چی واوا باهوش هستند و به محیط اطراف خود دقت می کنند. به همین علت گزینه مناسبی برای نگهبانی از منزل هستند. سگ شیواوا نسبت به صاحبِ خود مهربان است. این نژاد سگ، با وجود جثه ی کوچکی که دارد بسیار نترس می باشد. صاحبان این سگ در ابتدا به آنها یاد می دهند که خیلی پارس نکند یا در هنگامی که تنها می ماند پارس نکند. این افراد باید بدانند که اگر بخواهند برای آموزش سگ چی واوا از روش دعوا و تنبیه استفاده کنند، سگ خود را به یک سگ بد اخلاق و پرخاشگر تبدیل می کنند.  اگر شما هم قصد خرید یک سگ شیواوا را دارید بهتر است بدانید که این سگ استعداد خوبی دارد و به راحتی آموزش های شما را یاد می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سگ شیواوا در تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 


سگ شیواوا جیبی در تهران


سگ شیواوا جیبی در تهران ، یک سگ با اندام ریز اما شخصیتی بزرگ است. اصالت این سگ به مکزیک باز می گردد و به عنوان سمبل ملی این کشور شناخته می شود. پیشینه ی سگ شیواوا به پادشاهی های باستانی قبل از کلمبیا مربوط می شود. سگ شیواوا جیبی، سری به شکل سیب دارد. از دیگر ویژگی های سگ شیواوا جیبی می توان به گوش های ایستاده ی بلند و چشمان درشت و درخشان آن اشاره کرد. پوشش سگ می تواند به صورت کوتاه یا بلند باشد. این نژاد از سگ ها، بسیار وفادار و جذاب هستند. اگر آموزش های لازم را به سگ ندهید، می تواند بر خانواده شما حاکم شود. اعتماد به نفس بالای سگ شیواوا موجب شده است تا گزینه ی مناسبی برای زندگی شهری باشد. اگر علاقمند به داشتن ِسگ شیواوا جیبی در تهران هستید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 


سگ شیواوا مو بلند در تهران


سگ شیواوا مو بلند در تهران ، جذابیت های خاص خود را دارد. موهای بلند این سگ باعث شده است تا طرفداران زیادی داشته باشد. البته صاحب او باید به صورت روزانه موهای سگ خود را شانه بزند وگرنه شاهد ریزش موهای سگِ خود خواهد بود. موهای بلند سگ شیواوا نیاز به مراقبت دارند. در صورت ِعدم رسیدگی به موهای سگ چی واوا، آنها به هم گره می خورند. موهای پاهای عقبی، ناحیه شکم و روی گوش های سگ شیواوا بسیار بلند هستند. موهای ِسگ شیواوا مو بلند در تهران کمی موج دارتر و بلندتر از موهای شیواوا مو کوتاه است. اگر شما هم علاقمند هستید تا یک سگ شیواوا مو بلند در تهران داشته باشید فقط کافی است تا با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 


سگ شیواوا اشپیتز در تهران


سگ شیواوا اشپیتز در تهران ، جزء نژادهای پر فروش به شمار می رود. این نژاد از تلفیق نژادهای شیواوا و اشپیتز به وجود می آید. یعنی 80% شیواوا و 20% اشپیتز است. یک سگ مینیاتوری که بسیار شبیه روباه می باشد. اخلاقیات این سگ، ترکیبی از اخلاقیات نژادهای شیواوا و اشپیتز است. سگ شیواوا اشپیتز در تهران، یک سگ بازیگوش و اجتماعی اما در عین حال مودب است. این سگ را می توانید در محیط آپارتمان نگه دارید. اگر به دنبال خرید سگ شیواوا اشپیتز در تهران هستید با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید.


خرید سگ شیواوا سفید در تهران 


خرید سگ شیواوا سفید در تهران ، سگ شیواوا در رنگ های متنوعی وجود دارد. از جمله این رنگ ها می توان به رنگ های سفید، مشکی، قهوه ای، قرمز، شنی، نقره ای و ... اشاره کرد. یکی از محبوب ترین رنگ های سگ شیواوا رنگ سفید است. سگ های شیواوا، دوست و همراه خوبی برای صاحب خود هستند. این سگ ها به عنوان کوچکترین نژاد سگ در دنیا شناخته می شوند. صاحبان این سگ ها می توانند بدون دردسر، سگ خود را به سفر ببرند. 
اگر شما هم قصد خرید سگ شیواوا سفید در تهران را دارید باید به یکسری نکات توجه کنید. باید سگ خود را از همان دوران تولگی اجتماعی کنید. سگ شیواوا را باید در منزل نگهداری کنید و از تنها گذاشتن آن در حیاط منزل خودداری نمایید. نکات مراقبتی مربوط به موها، ناخن ها، تغذیه، پیاده روی، استحمام و ... را رعایت کنید. برای خرید سگ شیواوا سفید در تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

کرج
نشانی
کلاک پایین خیابان شهید محسن خلج فرعی افشار کوی یکم انتهای کوچه

موقعیت