Skip to main content

ساخت سردخانه در آمل

ساخت سردخانه در آمل ، همه ی ما برای نگهداری از میوه و سبزیجات و انواع مواد فاسد شدنی از یخچال استفاده می کنیم. در سطح گسترده، برای نگهداری از انواع محصولات کشاورزی، مواد غذایی، دارویی، شیمیایی، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، نظامی، پالایشگاهی و ... از سردخانه استفاده می شود. در واقع، سردخانه یک فضای بسته و محصور شده است که دما و رطوبت مشخصی دارد.


در این شرایط استاندارد می توان محصولات مختلف را نگهداری کرد بدون اینکه در کیفیت، رنگ و بوی آنها تغییری ایجاد شود. علاوه بر این، به کمک سردخانه، ماندگاری مواد بیشتر می شود. نگهداری از مواد غذایی و داروها در محیط گرم باعث رشد و فعالیت باکتری ها و فساد مواد غذایی و مسمومیت افراد می شود. بنابراین استفاده از سردخانه امری ضروری به نظر می رسد. با توجه به افزایش جمعیت و در کنار آن بالا رفتن سطح تولید مواد غذایی لازم است تا سردخانه هایی در تمام شهرها احداث شوند. یکی از این شهرها آمل است که در شمال کشور قرار دارد. ساخت سردخانه در آمل تاثیر مهمی در ماندگاری محصولات و جلوگیری از فساد آن ها دارد. سیستم سردخانه می تواند از طریق کاهش دمای داخلی سردخانه (سرد کردن) کیفیت کالاها را حفظ کند. 


ساخت سردخانه در آمل 


ساخت سردخانه در آمل بر اساس یک چرخه ی تبریدی صورت می گیرد. در هر سیستم برودتی از تجهیزات مختلفی استفاده می شود. از مهم ترین این تجهیزات می توان به کمپرسور (قلب تپنده سیستم)، کندانسور، اواپراتور و شیر انبساط اشاره کرد. عملکرد سردخانه به این صورت است که ابتدا مبرد بوسیله ی کمپرسور مکیده می شود. سپس تحت فشار قرار می گیرد و به این ترتیب دمای آن هم افزایش پیدا می کند. این مبرد، حاوی مقدار زیادی روغن است. هنگامی که از کمپرسور خارج می شود، روغن آن بوسیله ی سپراتور یا ایل سپراتور جدا می گردد. بعد از این فرایند، دوباره روغن به کمپرسور بازمی گردد تا مورد استفاده قرار بگیرد.

مبرد گازی که از کمپرسور خارج می شود به کندانسور می رود تا حرارت آن جذب شود. در این زمان به مایع تبدیل می شود و سپس در رسیور انباشته می گردد. بعد از اینکه به یک مقدار مشخص رسید، فلوتری که بر روی کندانسور نصب شده است باز می شود و مبرد مایع به شیر انبساط می رسد. در این مرحله، مبرد مایع بوسیله ی شیر انبساط به اواپراتور اسپری می گردد و شروع به جوشیدن و تبخیر می کند. چون نقطه جوش مبرد پایین است و فشار آن کاهش پیدا می کند. در زمان تبخیر، دمای فن های اواپراتور کاهش می یابد و سرد می شوند. سپس هوای سرد را به درون اتاقک سردخانه هدایت می کنند. مبردی که از اواپراتور خارج می شود، حالت دو فازی دارد و بعد از ورود به مایع شکن (آکومولاتور) تمام مبرد مایع تبخیر می گردد. به این ترتیب مایعی وارد کمپرسور نمی شود. با ادامه این چرخه، دمای دلخواه برای محیط سردخانه تامین می گردد. اگر قصد ساخت سردخانه در آمل را دارید با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. کارشناسان ما آمادگی دارند تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.


ساخت سردخانه زیر صفر در آمل


ساخت سردخانه زیر صفر در آمل مزایای زیادی دارد. سردخانه زیر صفر یک نوع سردخانه است که با نام سردخانه انجماد هم شناخته می شود. در این سردخانه محصولاتی را نگه می دارند که به دمایی پایین تر از نقطه انجمادشان نیاز دارند. برای نگهداری طولانی مدت از این محصولات باید آنها را منجمد کرد. از مزایای ساخت سردخانه زیر صفر در آمل می توان به افزایش طول عمر و ماندگاری محصولات، امکان نگهداری از انواع مواد غذایی مانند گوشت، ماهی، مرغ، میگو و انجماد سریع مواد غذایی اشاره کرد. البته باید توجه داشت که نمی توان مواد غذایی را بیش از 2 هفته در این شرایط نگه داشت و باید بعد از این مدت آنها را با محصولات جدید جایگزین کرد. سردخانه های زیر صفر در داروخانه ها، بیمارستان ها، فروشگاه ها، کارخانجات تولید مواد غذایی، رستوران ها، گلخانه ها، شرکت های تولید و پخش دارو، کشتارگاه های گوشت و مرغ، شرکت های تولید و توزیع مواد شیمیایی و ... کاربرد دارند. برای دریافت مشاوره و ساخت سردخانه زیر صفر در آمل با ما تماس بگیرید. 


ساخت سردخانه صنعتی در آمل


ساخت سردخانه صنعتی در آمل ، در حال حاضر از سردخانه به صورت گسترده در صنایع مختلف استفاده می شود. همان طور که می دانید سیستم های برودتی از تجهیزات مختلفی تشکیل شده اند. 4 مورد از مهم ترین قطعات هر سردخانه شامل کمپرسور، اواپراتور، کندانسور و شیر انبساط می شوند. علاوه بر این موارد، اجزا و قطعات دیگری هم در سیستم برودتی سردخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند که جزء موارد فرعی به شمار می روند. یکی از آنها، رسیور است که مخزنی برای جمع آوری مبرد مایع خارج شده از کندانسور می باشد. شیر برقی هم وسیله ای است که مسئول قطع و وصل جریان مبرد می باشد و این کار را به کمک نیروی مغناطیسی انجام می دهد. یکی از دیگر قطعات فرعی، جدا کننده روغن (اویل سپراتور) است که کار جداسازی روغن از گاز خروجی کمپرسور را انجام می دهد. از دیگر تجهیزات فرعی مورد استفاده در سیستم سردخانه می توان لرزه گیر، شیر دستی، فیلترهای درایر و مکش، مایع شکن (آکومولاتور) و ... را نام برد. هر یک از این بخش ها با عملکرد صحیح خود باعث می شوند تا سردخانه، کارایی لازم را داشته باشد. 


ساخت سردخانه مدرن در آمل


ساخت سردخانه مدرن در آمل باعث می شود تا محصولات تازه تر باقی بمانند. در این نوع سردخانه، فرایند انجماد محصولات را به کمک فناوری های روز دنیا و با استفاده از روش های خلاقانه انجام می دهند. تجهیزات پیشرفته ای که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرند، بازدهی سردخانه را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند. علاوه بر این میزان مصرف انرژی را نیز کاهش می دهد. به این ترتیب می توان انواع محصولات و کالاهای فاسد شدنی را به کمک فناوری های نوین برای مدت طولانی تر نگهداری کرد. برای ساخت سردخانه مدرن در آمل با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.  


بهترین سازنده سردخانه در آمل 


بهترین سازنده سردخانه در آمل بعد از دریافت و بررسی سفارش مشتری اقدامات لازم را انجام می دهد. در ابتدا به بررسی محل موردنظر برای احداث سردخانه می پردازد. این کار برای تعیین ابعاد و ظرفیت سردخانه و رعایت استانداردهای لازم صورت می گیرد. به این ترتیب از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری می شود. سپس کارهای لازم برای محوطه سازی را انجام می دهد. این کارها شامل دیوارکشی، محوطه سازی، خیابان کشی، جدول بندی، صاف کردن زمین و ... می شوند. پس از اینکه محوطه آماده شد، عملیات ساخت سردخانه را آغاز می کند. این مرحله اهمیت زیادی دارد و شامل فونداسیون، دیوارکشی سوله، اجرای سازه فلزی، تاسیسات و کف سازی و... می شود. بهترین سازنده سردخانه در آمل علاوه بر ساخت سردخانه خدمات متنوع دیگری مانند مشاوره، فروش انواع تجهیزات برودتی و سرمایشی، اجرای تونل انجماد فوق سریع و سردخانه های فریونی و آمونیاکی، یخساز صنعتی قالبی و پولکی، ساندویچ پانل و تابلو برق، تعمیر کمپرسور فریونی و آمونیاکی را نیز ارائه می دهد. 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

مازندران
نشانی

موقعیت