Skip to main content

ساخت سردخانه در چالوس

ساخت سردخانه در چالوس به شما کمک می کند تا بتوانید از مواد غذایی، دارویی، محصولات کشاورزی، کالاهای پزشکی و ... برای مدت طولانی تری نگهداری کنید. البته کاربرد سردخانه به این موارد محدود نمی شود بلکه از آن برای نگهداری از سیستم های نظامی، صنایع پتروشیمی، صنایع نیروگاهی و ... هم استفاده می کنند.


سردخانه یک محفظه یا سالن محصور شده است که دما و رطوبت آن به صورت مستمر کنترل می شود. در این فضا می توان انواع مواد فاسد شدنی را نگهداری کرد. عملکرد سیستم سردخانه به گونه ای است که می تواند دمای محفظه را نسبت به دمای محیط بیرون کاهش دهد. در این حالت، موادی که درون سردخانه قرار دارند، منجمد می شوند. اما کیفیت خود را حفظ می کنند و فاسد نمی شوند.

ساخت سردخانه در چالوس

ساخت سردخانه در چالوس با استفاده از تجهیزاتی مانند کمپرسور، کندانسور، اواپراتور، شیر انجماد و .... صورت می گیرد. مهم ترین و اساسی ترین بخش یک سردخانه، کمپرسور آن است که وظیفه اصلی آن، فشرده سازی گازهای مورد استفاده در سردخانه می باشد. این بخش به عنوان قلب تپنده سیستم برودتی و سردخانه محسوب می شود. نوع کمپرسور سردخانه به ظرفیت برودتی و رنج دمایی بستگی دارد.

انواع مختلف کمپرسور شامل کمپرسورهای اسکرال، اسکرو و سیلندر پیستونی می شوند. یکی دیگر از قسمت های مهم سردخانه، کندانسور است که مسئول دفع حرارت بالای مبرد و تقطیر آن است. هنگامی که طراحی کندانسور با دقت بالایی انجام می شود، تاثیر زیادی در عملکرد و طول عمر سردخانه می گذارد. کندانسورهایی که در سردخانه مورد استفاده قرار می گیرند، از نوع هوا خنک یا آب خنک می باشند. از دیگر اجزای مهم سردخانه می توان به اواپراتور اشاره کرد. این قسمت درون اتاقک سردخانه نصب می شود. اواپراتور یا دمنده به عنوان خنک کننده داخل اتاقک های سردخانه قرار می گیرد. برای ساخت سردخانه در چالوس از تجهیزات پیشرفته استفاده می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

 

ساخت سردخانه زیر صفر در چالوس

 

ساخت سردخانه زیر صفر در چالوس با هدف انجماد و نگهداری بلند مدت از انواع محصولات و مواد غذایی انجام می شود. معمولا دمای سردخانه های زیر صفر بین 18- تا 20- درجه سانتی گراد است. البته با استفاده از مبردهای خاص و کمپرسورهای دو مرحله ای می توان دمای آنها را تا حدود 40- درجه سانتی گراد پایین آورد. به طور کلی سردخانه زیر صفر از نظر دما، مبرد، درب، اندازه کندانسور و اواپراتور، قدرت کمپرسور، مدت زمان یخ زدایی (دیفراست)، اندازه شیر انبساط و درین اواپراتور با سردخانه بالای صفر تفاوت دارد. این سردخانه ها را از نظر ساختار به سردخانه های اتاقی (کوچک)، کانکسی (کانتینری) و سردخانه های زیر صفر صنعتی دسته بندی می کنند.

سردخانه های زیر صفر کوچک برای نگهداری و توزیع مواد غذایی و پروتئینی در آشپزخانه ها، فروشگاه ها و هایپرها مورد استفاده قرار می گیرند. البته سردخانه های کوچک برای نگهداری کوتاه مدت مواد مناسب هستند. از سردخانه های کانکسی در روی شناورها و سکوهای نفتی استفاده می شود. مواد غذایی را می توان در این نوع سردخانه برای مدت طولانی نگهداری کرد. سردخانه های زیر صفر صنعتی، ابعاد بزرگی دارند و معمولا برای نگهداری طولانی مدت از گوشت، ماهی، مرغ، برخی خشکبار و میوه ها به کار می روند. اگر برای نگهداری از مواد غذایی و جلوگیری از فساد آنها به سردخانه نیاز دارید، با شماره های درج شده در اگهی تماس بگیرید. این شماره های متعلق به مرکز ساخت سردخانه زیر صفر در چالوس می باشند.

 

ساخت سردخانه صنعتی در چالوس

 

ساخت سردخانه صنعتی در چالوس یک ضرورت است. سردخانه های صنعتی را از نظر دما به سردخانه های بالای صفر و زیر صفر تقسیم بندی می کنند. دمای سردخانه های بالای صفر بین 1+ تا 4+ درجه سانتی گراد می باشد.

مدل های کوتاه مدت و بلند مدت سردخانه های بالای صفر در بازار وجود دارند. معمولا دمای سردخانه های کوتاه مدت از دمای انجماد بالاتر است. محصولات به مدت کوتاهی درون این سردخانه ها نگهداری و در نهایت بعد از 15 روز از سردخانه خارج می شوند. سردخانه های بلند مدت (عمومی) سردخانه هایی هستند که برای نگهداری از محصولاتی مانند میوه و سبزیجات، صیفی جات، لبنیات، دارو، گل و گیاه و ... به کار می روند. میانگین دمایی در سردخانه های زیر صفر بین 0 تا 18- درجه سانتی گراد است. در این سردخانه ها از گوشت، ماهی، مرغ یخ زده و ... نگهداری می شود. برای ساخت سردخانه صنعتی در چالوس با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

 

ساخت سردخانه مدرن در چالوس

 

ساخت سردخانه مدرن در چالوس علاوه بر تازه تر نگه داشتن محصولات موجب کاهش هزینه های انبارسازی نیز می شود. به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی، راهکارهای موثرتری برای عایق سازی بیشتر و افزایش بازده سردخانه ها طراحی می شوند. این تکنولوژی ها شرایطی را فراهم می کنند تا مصرف انرژی به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

روش های خلاقانه ای در طراحی و ساخت سردخانه های مدرن به کار می روند. کمپرسورها، گازهای مبرد و روغن های استانداردی که در سیستم تبریدی سردخانه های مدرن مورد استفاده قرار می گیرند، میزان بازدهی سردخانه را به شدت افزایش می دهند. ساختار متفاوت کندانسورها، سیستم تبریدی سردخانه را ساده تر می کند و امکان شخصی سازی آن را نیز فراهم می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ی ساخت سردخانه مدرن در چالوس با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

 

بهترین سازنده سردخانه در چالوس

 

بهترین سازنده سردخانه در چالوس برای طراحی و احداث سردخانه به مواردی مانند ابعاد سردخانه، نوع کاربری، محل احداث، نوع مبرد مورد استفاده، جنس عایق، میزان تلفات گرمایشی و مقدار محصول توجه می کند. یکی از نکات مهم در هنگام احداث سردخانه، نوع محصولی است که در آن نگهداری خواهد شد. علاوه بر این، دمای لازم برای نگهداری از محصول هم اهمیت دارد.

بهترین سازنده سردخانه در چالوس، نوع مبرد را با در نظر گرفتن هزینه ها، ابعاد سردخانه و استانداردهای موردنیاز تعیین می کند. جنس عایقی که برای کف، بدنه و لوله ها به کار می رود مطابق با خواست مشتری و میزان بودجه مشخص می شود. البته شرایط آب و هوایی محل هم در انتخاب جنس عایق موثر می باشد. تلفات گرمایشی که به توان الکتریکی تجهیزات برقی داخل سردخانه، تعداد نفرات و مدت زمان حضور آنها در سردخانه و نیز دفعات باز و بسته شدن درب مربوط می شود، در هنگام احداث سردخانه مورد محاسبه قرار می گیرند. برای ارتباط با بهترین سازنده سردخانه در چالوس با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

مازندران
نشانی
چالوس

موقعیت