Skip to main content

ساخت سردخانه در کرج

ساخت سردخانه در کرج از فاسد شدن و کپک زدن انواع مواد غذایی جلوگیری می کند. سردخانه، یک فضای بسته است که دمای آن را با استفاده از تجهیزات برودتی در یک محدوده ی خاصی تنظیم می کند. دمای سرد و خنک سردخانه ها موجب می شود تا کیفیت محصولات و مواد غذایی حفظ شوند. علاوه بر این، سردخانه ها از نفوذ حشرات و موجودات ذره بینی به مواد غذایی جلوگیری می کنند. به همین علت در بسیاری از کارخانجات، کشتارگاه ها و ... اقدام به ساخت سردخانه می نمایند. ساخت سردخانه در تمام شهرها ضروری است. در این آگهی، اطلاعاتی درباره ی ساخت سردخانه در کرج به شما ارائه می دهیم. پس با ما همراه باشید.



ساخت سردخانه در کرج


ساخت سردخانه در کرج بیشتر با هدف نگهداری از مواد غذایی صورت می گیرد. کاهش دما در سردخانه موجب می شود تا فعالیت میکروارگانیسم ها به شدت کم شود. به همین علت، مواد غذایی برای مدت طولانی تری باقی می مانند. به طور کلی ، سردخانه ها نقش مهمی در نگهداری و انجماد مواد غذایی، دارویی، شیمیایی و ... ایفا می کنند. ضمن اینکه برای انبار کردن میوه و سبزیجات و نیز نگهداری اجساد هم به کار می روند. 
عملکرد سردخانه به این صورت است که گاز مبرد درون اواپراتور سردخانه، گرمای محصولات را می گیرد و دمای محصولات داخل سردخانه را کاهش می دهد. انتقال گرما به فضای بیرونی موجب سرد سازی فضای داخلی سردخانه می شود. این چرخه همچنان ادامه می یابد تا سردخانه به دمای موردنیاز برسد. اگر در فکر ساخت سردخانه در کرج هستید با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

 
ساخت سردخانه زیر صفر در کرج


ساخت سردخانه زیر صفر در کرج به منظور نگهداری از محصولاتی است که به دمایی پایین تر از نقطه ی انجمادشان نیاز دارند. یعنی هنگامی که برای نگهداری طولانی مدت از محصولات، نیاز به انجماد آنها باشد از این نوع سردخانه استفاده می کنند. به طور کلی سردخانه ها را از لحاظ میزان دمای کارکرد به سردخانه های زیر صفر، بالای صفر و دو مداره دسته بندی می کنند. اما بیشتر سردخانه ها از نوع زیر صفر یا بالای صفر هستند. محدوده ی دمایی در سردخانه های بالای صفر، بین 2 تا 10 درجه سانتی گراد می باشد. در حالی که طراحی سردخانه های زیر صفر به گونه ای است که بین دمای 1- تا 32- درجه سانتی گراد کار کنند. سردخانه های زیر صفر در هایپرها، مال ها، فروشگاه های کوچک مواد غذایی، کشتارگاه های گوشت و مرغ، رستوران ها و سالن های غذاخوری، کارخانجات بستنی سازی و ... مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این برای نگهداری از محصولات گلخانه ای و باغی هم به کار می روند. برای ساخت سردخانه زیر صفر در کرج با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 


ساخت سردخانه صنعتی در کرج


ساخت سردخانه صنعتی در کرج اهمیت بسزایی دارد. سردخانه های صنعتی ، مجموعه ای از تاسیسات و ساختمان ها هستند که برای نگهداری از مواد غذایی و محصولات فاسد شدنی کاربرد دارند. این مواد را در دما و رطوبت مناسب قرار می دهند تا ماندگاری آنها افزایش یابد. دمای سردخانه های صنعتی با توجه به نوع کالاهایی که در آنجا نگهداری می شوند، بالاتر یا پایین تر از صفر درجه سانتی گراد می باشد. ساخت سردخانه صنعتی در کرج دارای چند مرحله است. در ابتدا محل احداث سردخانه را مشخص می کنند. سپس اقدام به محوطه سازی می نمایند. یعنی شرایط لازم برای آماده سازی سردخانه را مهیا کرده و فرایندهای دیوارکشی، تسطیح زمین، جدول بندی و ... را انجام می دهند. مرحله ی پایانی که اهمیت زیادی دارد، ساخت سوله سردخانه است. عملیات مربوط به فونداسیون، دیوارکشی سوله، اجرای سازه ی فلزی، تاسیسات و کف سازی در این مرحله انجام می شوند. اگر قصد ساخت سردخانه صنعتی در کرج دارید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 


ساخت سردخانه مدرن در کرج


ساخت سردخانه مدرن در کرج ، یکی از انواع سردخانه ها از نظر میزان دمای کارکرد، سردخانه های دو مداره می باشند. این سردخانه ها را با نام سردخانه های دو منظوره هم می شناسند. در این سردخانه ها، امکان تنظیم دمای بالای صفر و زیر صفر وجود دارد. موتور و عایق بندی سردخانه دو مداره به گونه ای است که می توان در هر زمانی، دمای سردخانه را زیر صفر یا بالای صفر تنظیم نمود. سردخانه های زیر صفر برای نگهداری از میوه ها و سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرند. در این حالت، بافت میوه یخ نمی زند و کیفیت و طعم خود را حفظ می کند. علاوه بر این، میوه فاسد نمی شود. سردخانه های زیر صفر برای نگهداری از مواد غذایی فاسد شدنی مانند گوشت، لبنیات، سوسیس، همبرگر، کالباس و ... به کار می روند. 
سردخانه های بالای صفر، دمای بین 0 تا 5+ درجه سانتی گراد را تامین می کنند. سردخانه های دو مداره ، گزینه ی مناسبی برای افرادی هستند که صاحب سردخانه های عمومی و بزرگ می باشند. علاوه بر این، کسانی که در زمینه ی عرضه و یا مصرف انواع میوه و سبزیجات در تالار، رستوران، هتل یا فروشگاه فعالیت می کنند، می توانند از سردخانه های دو مداره استفاده کنند. برای ساخت سردخانه مدرن در کرج با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 


بهترین سازنده سردخانه در کرج


بهترین سازنده سردخانه در کرج توانایی ساخت انواع سردخانه را دارد. به طور کلی، سردخانه ها را به دو دسته ی سردخانه های انجماد و فریز و سردخانه های نگهداری (سردخانه های زیر صفر و بالای صفر) تقسیم بندی می کنند. برای راه اندازی و ساخت سردخانه، نیاز به دانش و مهارت های ویژه ای می باشد. اگر احداث سردخانه توسط افراد متخصص انجام نشود، موجب هدر رفت زمان و هزینه می گردد. ضمن اینکه صاحب کار به علت عدم کارکرد صحیح سردخانه، همواره نگران خرابی و از بین رفتن مواد می باشد. بهترین سازنده سردخانه در کرج تمام اصول استاندارد را رعایت می کند و در فرایند احداث سردخانه از تجهیزات پیشرفته بهره می برد. از مهم ترین تجهیزاتی که برای راه اندازی سردخانه ها موردنیاز است می توان به کندانسور، کمپرسور، تابلوی برق، بدنه ی پلی اورتان و درب کشویی اشاره کرد. برای ساخت انواع سردخانه می توانید با بهترین سازنده سردخانه در کرج تماس بگیرید. 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

کرج
نشانی

موقعیت