Skip to main content

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان ، کلینیک درمانی و مرکز تخصصی روانشناسی کودک و نوجوان در شهر شیراز می باشد .


که با حضور متخصصین و روانشناسان مجرب ، در حوزه درمان بیماری ها واختلالات کودکان و نوجوانان فعالیت کرده و با ارائه خدمات مشاوره به کودکان و نوجوانان و والدین ، جهت ارتقاء سطح یادگیری و فعالیت های مختلف کودکان و نوجوانان کمک های شایانی به خانواده ها ارائه می نماید .


مرکز مشاوره کودک و نوجوان در شیراز :


مرکز مشاوره کودک و نوجوان در شیراز ، با نگرش ارتقای سطح سلامت روانی اجتماعی کودکان و نوجوانان و خانواده های آنان در زمینه مشاوره و راهنمایی فعالیت می نماید . از فعالیت های اصلی مرکز مشاوره کودک و نوجوان می توان به انجام تحقیقات بنیادی و کاربردی ، تولید محصولات مرتبط با سلامت کودک و نوجوان ، ارائه مشاوره های فردی و گروهی کودک و نوجوان ، راهنمایی های لازم و تخصصی به والدین جهت ارتقاء روابط میان والدین و کودکان می باشد .


بهترین مرکز مشاوره کودک شیراز :


بهترین مرکز مشاوره کودک شیراز ، کلینیکی در زمینه مشاوره کودک و نوجوان می باشد که جهت افزایش سلامت روانی و موفقیت های اجتماعی  فعالیت می نماید . از عملکرد و فعالیت های تخصصی بهترین مرکز مشاوره کودک شیراز می توان به مشاوره فردی ، درمان اختلالات یادگیری ، بازی درمانی ، روان درمانی اختلالات بالینی ، گروه درمانی ، خانواده درمانی ، روانشناسی خواب ، روانشناسی زبان و خلاقیت اشاره نمود . بهترین مرکز مشاوره کودک شیراز در جهت حل مسائل و مشکلات کودکان شیراز فعالیت های تخصصی و روانشناسی ارائه می دهد .


بهترین مرکز مشاوره نوجوان شیراز :


بهترین مرکز مشاوره نوجوان شیراز ، کلینیک مشاوره و راهنمایی جهت روانشناسی نوجوانان و حل مسائل خاص مربوط به نوجوانان شیراز می باشد . در بهترین مرکز مشاوره نوجوان شیراز ، فعالیت هایی از جمله اضطراب و استرس ، روانشناسی خلاقیت ، روانشانسی یادگیری ، روانشناسی زبان ، روانشناسی رشد ، کار درمانی ، هنر درمانی ، روانسنجی و خانواده درمانی توسط مشاوران متخصص انجام می گیرد . در بهترین مرکز مشاوره نوجوان شیراز ، می توان به حل مسائل مربوط به نوجوانان با حضور روانشناسان متخصص مشاوره نوجوانان پرداخت .


مشاوره خوب کودک و نوجوان در شیراز :


مشاوره خوب کودک و نوجوان در شیراز ، ارائه راهنمایی و مشاوره به والدین ، کودکان و نوجوانان با توجه به نیاز هر یک از متقاضیان در شهر شیراز می باشد . مشاوران متخصص  در حوزه های مختلف روانشناسی کودک و نوجوان ، مسائل و مشکلات موجود را بررسی کرده و پس از اخذ تست های روانشناسی ، با مشاوره خوب کودک و نوجوان در شیراز ، راهکارهایی جهت بهبود کیفیت زندگی ارائه می دهد .


مرکز مشاوره کودک و نوجوان در فارس شیراز :


مرکز مشاوره کودک و نوجوان در فارس شیراز ، کلینیک مشاوره تخصصی می باشد که جهت ارائه خدمات روانپزشکی ، روانشناسی و روانسنجی ، از خدمات جمعی از روانشناسان متخصص بهره می برد . رویکرد مرکز مشاوره کودک و نوجوان در فارس شیراز ، شامل اختلالات یادگیری ، بیش فعالی ، مشکلات تحصیلی ، اضطراب و افسردگی کودک و نوجوان ، نافرمانی مقابله ای ، افزایش اعتماد به نفس ، خلاقیت و تمرکز ، استقلال و خودکفایی ، افزایش هوش اجتماعی و فعالیت های دیگر می باشد .


مرکز مشاوره کودک در فارس شیراز :


مرکز مشاوره کودک در فارس شیراز ، مرکز مشاوره و درمانی در حوزه کودک در شهر شیراز می باشد . روانشناسان متخصص در زمینه مشکلاتی که در زندگی کودکان رخ می دهد سعی در رفع مسائل خاص کودکان می نمایند . از فعالیت های درمانی که در مرکز مشاوره کودک در فارس شیراز انجام می شود ، روان درمانی ، کار درمانی ، هنر درمانی ، بازی درمانی ، خانواده درمانی ، توانمندی شناختی و توانمندی ذهن کودک می باشد .


مرکز تخصصی مشاوره کودک در شیراز :


مرکز تخصصی مشاوره کودک در شیراز ، کلینیک تخصصی در شهر شیراز است که در حوزه شناخت و درمان مسائل و مشکلات کودکان شیراز فعالیت می کند . در مرکز تخصصی مشاوره کودک در شیراز ، فعالیت های تخصصی در زمینه رفتار کودک ، اختلالات روانی ، رفتارهای پرخطر کودکی ، اختلالات یادگیری و مشاوره های تخصصی صورت می گیرد .


مرکز آموزش خلاقیت کودک در شیراز :


مرکز آموزش خلاقیت کودک در شیراز ، موسسه خلاقیت و استعدادیابی در شهر شیراز می باشد که با اجرای فعالیت های خلاق ، موجب افزایش خلاقیت و بروز استعداد کودکان در شیراز می شود . برنامه ها و امکاناتی که در مرکز آموزش خلاقیت کودک در شیراز اجرا می شود ، شامل روش ها و متدهایی است که موجب افزایش هوش و خلاقیت درونی کودکان می شود . در مرکز آموزش خلاقیت کودک در شیراز ، تست های روانشناسی مشخصی از والدین و کودکان گرفته می شود و طبق گزارش های بدست آمده از تست های روانشناسی ، میزان هوش کودکان و استعدادهای پنهان کودک مشخص می شود .


مرکز درمان مشکلات کودک و نوجوان در شیراز :


مرکز درمان مشکلات کودک و نوجوان در شیراز ، کلینیک درمانی کودکان و نوجوانان در شهر شیراز می باشد . در این کلینیک روانشناسان و پزشکان متخصص کودک و نوجوان با در نظر گرفتن جدیدترین متدهای درمانی ، مشکلات و مسائلی خانواده ها را حل می نماید . بروز انواع مشکلات و اختلالات رفتاری کودک و نوجوان نیازمند مشاوره و درمان توسط متخصصین است که با مراجعه به مرکز درمان مشکلات کودک و نوجوان در شیراز ، می توان به درمان کودکان و نوجوانان شیراز کمک نمود .


مرکز درمان اختلالات کودک در شیراز :


مرکز درمان اختلالات کودک در شیراز ، مرکز درمانی و مشاوره کودکان در شیراز است که با حضور کادر متخصص درمانی مجرب ، مشکلات و اختلالات کودکان را شناسایی نموده و جهت درمان اختلالات ، فعالیت می نماید . اختلالات رفتاری مانند اوتیسم ، بیش فعالی ، کمبود توجه ، اختلال سلوک ، اختلال لجبازی و نافرمانی ، اختلالات تیک و فوبیا در مرکز درمان اختلالات کودک در شیراز توسط متخصصین و روانشناسان متخصص درمان می شود .


مرکز درمان اختلالات یادگیری کودک در شیراز :


مرکز درمان اختلالات یادگیری کودک در شیراز ، مرکز و کلینیک درمانی و روانشناسی در حوزه اختلالات یادگیری کودکان شیراز می باشد . در این مرکز ، اختلالاتی که مربوط به خواندن ، نوشتن ، یادگیری در ریاضیات ، یادگیری در مهارت های حرکتی ، یادگیری زبان ، پردازش دیداری ، هجی کردن ، هماهنگی دست و چشم ، چالاکی در انجام کار با دست ، دست خط بد ، استفاده از پول ، اشکال در املاء ، اشکال در درک زبان شفاهی ، مشکل در کار با نقشه و جداول و نمادها و عکس ها می باشد درمان می شود . در مرکز درمان اختلالات یادگیری کودک در شیراز ، متخصصین و روانشناسان مجرب ، با گرفتن تست های روانشناسی و بررسی عملکرد کودکان در انجام کارهای مختلف ، بیماری واختلالات کودکان را شناسایی نموده و جهت درمان مشکلات ، والدین را راهنمایی تخصصی می نمایند . با توجه به حساسیت سنی کودکان لازم است والدین جهت رشد مهارت های اجتماعی و احساسی کودکان تلاش نموده و جهت درمان اختلالات یادگیری کودک به مرکز درمان اختلالات یادگیری کودک در شیراز مراجعه نمایند .

تشکیل کارگاه دقت و تمرکز در شیراز :

بازی یکی از مهم ترین روش های یادگیری کودکان و از جمله راه های ارتباطی با آن ها است . در واقع بازی بهترین و خالصانه ترین فرصت برای بودن در کنار کودکان و خلق تجربه های موثر و ماندگار عاطفی و یادگیری برای آنها است . تشکیل کلاس های دقت و تمرکز ویژه سنین 4-6سال این فرصت را برای کودکان فراهم می کند که در یادگیری و بسیاری فعالیت های دیگر تمرکز داشته باشند .

کارگاه هوش شناختی (آی کیو) ویژه سنین3-8سال : 

امروزه برای سنجش هوش شناختی مقیاس های مختلفی وجود دارد که یکی از پرکاربرد ترین آن ها وکسلر می باشد . که هوشبرکلامی و غیرکلامی آن ها را می سنجد . تشکیل کلاس های هوش شناختی به طراحی بازی هایی پرداخته می شود که به افزایش توانمندی های کودکان در حیطه های اطلاعات عمومی حافظه دقت تمرکز توجه سرعت عمل مهارت های عددی و ریاضی آن ها می شود .

درمان اختلالات یادگیری در شیراز : 

همه بچه ها گاه در تکالیف مدرسه به مشکل برمی خورند . اما اگر  یادگیری کودکی به طور دائمی در حوزه به خصوصی با سختی همراه باشد به اختلالات یادگیری مشکوک می باشد . که این به معنای نقص هوش یا انگیزه نمی باشد . کلاس های اختلال یادگیری همراه با بازی درمانی و تکنیک های مختلف برگزار می گردد .

آموزش مهارت های زندگی ویژه سنین 7-12سال : 

از نظر روانشناسان آموزش مهارت های زندگی به کودکان پس از تامین نیازهای اولیه مهم ترین آموزش می باشد .

آموزش مهارت های هفتگانه : خود آگاهی ؛ کنترل خشم ؛ حل مساله و تصمیم گیری ؛ مقابله با استرس ؛ مهارت های اجتماعی ؛ مهارت تفکر خلاق ؛ و تفکر انتقادی

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

شیراز
نشانی
شیراز - خیابان زند

موقعیت