Skip to main content

مرکز مشاوره در شرق تهران - مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی بینا

مرکز مشاوره در شرق تهران - مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی بینا ، مرکز مشاوره چیست؟ آیا تا به حال برای حل مشکلات خود به مرکز مشاوره در شرق تهران مراجعه کرده اید؟ مشاوره یکی از بهترین راه ها برای پیدا کردن راه حل مناسب برای مشکلات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به مرکز مشاوره در شرق تهران تا پایان آگهی همراه ما باشید.


مرکز مشاوره در شرق تهران :


مرکز مشاوره در شرق تهران ، مشاوره چیست؟ مشاوره فرآیندی پویا بین مراجع و مشاور می باشد. مشاوره به افراد مختلف کمک می کند رشد کنند و به اهداف مشخص خود برسند. مشاوره می تواند باعث خودشناسی افراد شود و خودشناسی نیز به تصمیم گیری درست و عقلانی در موقعیت های مختلف کمک می کند.


مشاور چه کسی است؟ مشاور فردی است که می تواند بهترین گوش شنوا برای شما باشد و برای حل مسائل مختلف به شما کمک کند. مشاوران به شما کمک می کنند بتوانید بهترین راه را برای حل مشکلات خود انتخاب کنید. مشاورین در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند که در ادامه به چند نمونه از آن ها اشاره خواهیم کرد.


مشاوره خانواده : مشاوره خانواده یکی از مهم ترین زمینه های مشاوره می باشد که به بررسی و ارائه راه حل برای مشکلات خانوادگی، مشکلات زوجین، مشکلات فرزندان و والدین و... می پردازد. به طور کلی هدف مشاورین خانواده، افزایش تعداد خانواده های سالم و شاد در جامعه می باشد.


مشاوره ازدواج :همه ی افراد قبل از شروع زندگی مشترک باید اطلاعات بسیار زیادی راجع به ازدواج کسب کنند. ازدواج مسئله ای بسیار مهم است که آینده ی شما را تحت تاثیر قرار می دهد، به همین دلیل نباید به آسانی از کنار آن عبور کرد. مشاورین ازدواج اطلاعات بسیار زیادی در اختیار افراد قرار می دهند. این اطلاعات شامل : انگیزه ی فرد از ازدواج، نحوه ی انتخاب همسر،نحوه ی برخورد صحیح در دوران عقد و ازدواج و ... می باشد.


مشاوره کودک : یکی از مهم ترین مسائل مربوط به کودکان سلامت روحی، شناخت مشکلات، تربیت آن ها و... می باشد که با مراجعه به مرکز مشاوره در شرق تهران قابل حل می باشد.


مشاوره طلاق : امروزه بسیاری از زوج های جوان با بروز کوچک ترین مشکل تصمیم می گیرند طلاق بگیرند و به زندگی مشترک خود پایان بدهند. معمولا این زوج ها توانایی تصمیم گیری در موقعیت های مختلف را ندارند و بسیار عجولانه تصمیم می گیرند. مشاور طلاق در چنین شرایطی می تواند به آن ها کمک کند که بتوانند مشکلات خود را حل کنند و دوباره برای داشتن زندگی ایده آل تلاش کنند.


مشاوره افسردگی : یکی از بیماری های روحی که بسیاری از افراد درگیر آن می شوند، افسردگی می باشد. افسردگی یکی از بیماری هایی است که باعث می شود فرد کارهایی انجام دهد که جانش به خطر بیفتد. تشخیص علائم افسردگی، درمان افسردگی، تجویز دارو و... به عهده ی مشاور افسردگی می باشد. اگر برای حل مشکلات مختلف در زمینه تحصیلی، شغلی، خانوادگی و... نیاز به مشاوره دارید می توانید به مرکز مشاوره در شرق تهران مراجعه کنید. شماره های موجود در این آگهی متعلق به مرکز مشاوره در شرق تهران می باشد.


کلینیک مشاوره در شرق تهران :


کلینیک مشاوره در شرق تهران ، مشاوره به معنای نظر خواستن از دیگران برای انجام کارهای مختلف می باشد. همه ی افرادی که درگیر مشکلات عاطفی هستند نیز می توانند به کلینیک مشاوره در شرق تهران مراجعه کرده و مشاوره دریافت کنند.

مشاورین با توجه به تجربه و علمی که دارند همیشه بهترین راه ها را برای حل مشکلات مختلف به شما پیشنهاد می دهند. همه ی ما برای انجام کارهای مختلف از دیگران کمک می گیریم. همیشه مشورت کردن کار خوبی است اما اگر با فردی که بی تجربه است و اطلاعاتی در آن زمینه ندارد مشورت کنیم علاوه بر اینکه مشکل حل نمی شود ممکن است اوضاع بدتر شود.

برای مثال زمانی که با همسر خود مشکل دارید اگر از اطرافیان خود کمک بگیرید ممکن است آن ها به دلیل بی تجربگی و درک نکردن موقعیت شما راه حل هایی پیشنهاد دهند که نه تنها مشکل را حل نمی کند بلکه باعث وخامت اوضاع نیز می شود. در زمان بروز مشکلات مختلف بهترین راه مراجعه مشاور می باشد.

خدمات تخصصی مثل : بررسی و درمان مشکلات فردی، برگزاری کلاس های مهارتی، مشاوره در زمینه های مختلف، ارزیابی و درمان مشکلات کودکان، پیشگیری از بروز بیماری های روحی و روانی مثل افسردگی، دارو درمانی، بازی و قصه درمانی و... چند نمونه از فعالیت های تخصصی است که در کلینیک مشاوره در شرق تهران به شما عزیزان ارائه می شود.

این روزها با توجه به مشکلات بسیار زیادی که وجود دارد تعداد کلینیک های مشاوره افزایش پیدا کرده است. پیدا کردن کلینیک مشاوره خوب کار نسبتا سختی است، اگر به دنبال کلینیک مشاوره در شرق تهران هستید می توانید به کلینیک مشاوره در شرق تهران مراجعه کنید. در کلینیک های مشاوره، مشاورین در مورد مسائل مختلفی مثل مسائل خانوادگی، شغلی، تحصیلی و... مشاوره می دهند و شما را برای حل مشکلات یاری می کنند. شماره های موجود در این آگهی متعلق به کلینیک مشاوره در شرق تهران و جهت ارتباط شما عزیزان با این مرکز می باشد.


مرکز مشاوره و روانشناسی در شرق تهران :


مرکز مشاوره و روانشناسی در شرق تهران ، روانشناسی کلمه ای بسیار آشنا برای همه ی ما می باشد. این رشته یکی از زیر شاخه های رشته انسانی است. روانشناسی رشته ای علمی و بسیار گسترده می باشد که سعی دارد از راه های مختلف به انسان ها کمک کند. روانشناسان به بررسی و مطالعه ی رفتارها و فرآیندهای مختلف روانی می پردازند. آن ها معتقدند مرکز همه ی رفتارهای انسان مغز می باشد.

روانشناسان به مطالعه و بررسی رفتارهای انسان، مطالعه ی اتفاقات روانی مثل احساسات، هیجانات و افکار، بررسی مغز و کارکردهای آن، بررسی مشکلات روانی، سلامت روانی، بهداشت روانی، تلاش برای بهبود عملکرد های مختلف انسان، مدیریت بحران ها و تصمیم گیری در زمان های مختلف و... می پردازند. ما در این آگهی مرکز مشاوره و روانشناسی در شرق تهران را به شما معرفی خواهیم کرد، شماره های موجود در این آگهی متعلق به مرکز مشاوره و روانشناسی در شرق تهران می باشد.


کلینیک روانشناسی در شرق تهران :


کلینیک روانشناسی در شرق تهران ، بسیاری از افراد فکر می کنند فقط کسانی که مشکلات روانی دارند یا به اصطلاح دیوانه هستند به روانشناس مراجعه می کنند، اما این طرز تفکر کاملا اشتباه می باشد. بسیاری از افراد بزرگ که در زندگی، شغل، تحصیل و... موفق هستند برای انجام فعالیت های مختلف خود به روانشناس مراجعه می کنند و در مورد مسائل مختلف مشاوره می گیرند.

اگر شما هم جز افرادی هستید که در موقعیت های مختلف نمی توانید به درستی تصمیم بگیرید و نیاز به مشورت دارید می توانید به کلینیک روانشناسی در شرق تهران مراجعه کنید. شماره های مندرج در آگهی متعلق به کلینیک روانشناسی در شرق تهران می باشد.


مرکز مشاوره خانواده در شرق تهران :


مرکز مشاوره خانواده در شرق تهران ، امروزه در بسیاری از خانواده ها مشکلاتی مثل: اعتیاد، خیانت، مشکلات روانی یکی از زوجین، دخالت اطرافیان، مشکلات اقتصادی و... وجود دارد. این مشکلات می تواند باعث به هم خوردن زندگی شود. اگر درگیر مشکلات خانوادگی هستید و تمایلی به ادامه ی زندگی با همسر خود ندارید می توانید به مرکز مشاوره خانواده در شرق تهران مراجعه کنید. خانواده یکی از ارکان اصلی جامعه می باشد که حفظ آن اهمیت زیادی دارد. مشکلات خانوادگی علاوه بر شما روی فرزندان شما نیز تاثیر می گذارد و می تواند آینده ی آن ها را نابود کند.


یکی از خدماتی که امروزه توسط مراکز مشاوره به شما عزیزان ارائه می شود مشاوره تلفنی و آنلاین می باشد. همه ی افرادی که به دلایل مختلف نمی توانند به کلینیک مشاوره مراجعه کنند، می توانند در منزل خود به صورت آنلاین یا تلفنی با مشاور در ارتباط باشند و از آن ها مشاوره دریافت کنند. مشاوره آنلاین و تلفنی فواید بسیار زیادی دارد که در ادامه به چند نمونه از آن ها اشاره خواهیم کرد.


مزایای مشاوره تلفنی و آنلاین شامل: ارتباط با مشاورین متخصص و با تجربه، هزینه ی بسیار پایین، دسترسی آسان در هر ساعت از شبانه روز، قابلیت دریافت مشاوره از شهرهای دور و نزدیک، بدون نیاز به رزور وقت و... می باشد. مشاوران با توجه به علم و تجربه ای که دارند سعی می کنند بهترین راه ها را برای حل مشکلات مختلف به شما ارائه دهند. اگر در محدوده شرق تهران به دنبال مرکز مشاوره خانواده در شرق تهران هستید می توانید به مرکز مشاوره در شرق تهران مراجعه کنید.


مرکز مشاوره کودک در شرق تهران :


مرکز مشاوره کودک در شرق تهران ، یکی از مهم ترین تصمیمات افراد بعد از تصمیم به ازدواج، فرزند آوری می باشد. صاحب فرزند شدن تصمیم بسیار مهمی است که مسئولیت سنگینی را به عهده والدین می گذارد. تربیت و پرورش فرزندان مسئله ی بسیار مهمی می باشد که می تواند روی زندگی و آینده ی آن ها تاثیر بگذارد. اگر تمایل دارید برای تربیت صحیح فرزند خود از افراد با تجربه کمک بگیرید می توانید به مرکز مشاوره کودک در شرق تهران مراجعه کنید. روحیه ی کودکان بسیار حساس می باشد و عوامل مختلف می تواند تاثیر بسیار زیادی روی آن ها داشته باشد.

موارد بسیار زیادی که ممکن است برای والدین کاری معمولی باشد جز مشکلات روحی و روانی کودکان محسوب می شود. برای مثال: جویدن ناخن، مکیدن انگشت، شب ادراری، پرخاشگری، لجبازی، نق زدن و... چند نمونه از اختلالات کودکان می باشد که با مراجعه به مشاور قابل حل می باشد. اگر فرزند شما رفتارهای غیر عادی دارد و باعث نگرانی شما شده است می توانید به مرکز مشاوره کودک در شرق تهران مراجعه کنید و این مشکل را با مشاوران متخصص این مرکز درمیان بگذارید. شماره های درج شده در آگهی جهت رزرو وقت از مرکز مشاوره کودک در شرق تهران می باشد.


مرکز مشاوره نوجوان در شرق تهران :


مرکز مشاوره نوجوان در شرق تهران، یکی از حساس ترین دوره های زندگی هر فرد دوران نوجوانی او می باشد. نوجوانی بازه زمانی بین کودکی و جوانی می باشد. فرد در این سنین دچار تغییر فیزیولوژیکی و افزایش هورمون های جنسی می شود. نوجوانی انسان را از دوران کودکی جدا کرده و با دنیای جدید جوانی رو به رو می کند. به طور کلی دوره ی نوجوانی فرد را برای رو به رو شدن با چالش های مختلف زندگی آماده می کند.

افراد در این سنین به شناخت استعدادها، هویت های اجتماعی، علایق و... می پردازند. تفکر یک نوجوان با سایر افراد متفاوت می باشد و همین طرز تفکر ممکن است باعث بروز مشکلات مختلف شود. مشاور نوجوان با استفاده از جدیدترین روش ها می تواند شما را راهنمایی کرده و باعث بهبود رابطه ی شما و فرزندان نوجوانتان شود. همه ی اطلاعات موجود در این آگهی (شماره تماس و نشانی) متعلق به مرکز مشاوره نوجوان در شرق تهران می باشد.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
خیابان پیروزی، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی)، بالاتر از آزمایشگاه بقراط، مجتمع نسیم، طبقه اول، واحد 1

موقعیت