Skip to main content

وکیل طلاق توافقی در کرج | طلاق توافقی در کرج

وکیل طلاق توافقی در کرج ، آیا تا به حال درباره ی قوانین و انواع طلاق چیزی شنیده اید؟ اگر تمایل دارید راجع به طلاق توافقی در کرج و مراحل آن اطلاعات کسب کنید می توانید تا پایان آگهی همراه ما باشید. ما امروز در این آگهی وکیل طلاق توافقی را به شما معرفی خواهیم کرد. وکیل طلاق توافقی می تواند به شما کمک کرده و مراحل قانونی طلاق توافقی را در کمترین زمان ممکن طی کند.


وکیل طلاق توافقی در کرج :


وکیل طلاق توافقی در کرج ، وکلا در پرونده های مختلف فعالیت می کنند. پرونده های حقوقی معمولا انواع مختلفی دارند و شامل وکیل طلاق توافقی، وکیل خانواده، وکیل حقوقی، وکیل مهریه و... می باشند. وکیل طلاق توافقی در کرج فردی است که با توجه به سوابق خود می تواند پرونده های وکیل طلاق توافقی را در کوتاه ترین زمان حل کند. همانطور که در مطالب بالا گفته شد طلاق توافقی توسط وکیل طلاق توافقی بسیار سریع تر انجام می شود. اگر قصد دارید از همسر خود جدا شوید و به دنبال وکیل طلاق توافقی در کرج هستید می توانید به وکیل طلاق توافقی در کرج مراجعه کنید.

وکیل طلاق توافقی در کرج
طلاق توافقی در کرج :


طلاق توافقی در کرج ، طلاق چیست؟ از نظر لغوی طلاق به معنای رها شدن و آزادی می باشد ولی از نظر قانونی طلاق به معنای تمام شدن ازدواج (زندگی زناشویی) می باشد. طلاق فقط مخصوص ازدواج دائم می باشد و ازدواج موقت (صیغه) برای انحلال نیاز به جاری شدن خطبه طلاق ندارد. ازدواج موقت با بخشش مدت زمان باقی مانده صیغه توسط مرد یا به پایان رسیدن مدت صیغه صورت می گیرد. از نظر اسلام و در بین مردم جامعه طلاق کار نادرستی می باشد اما ادامه ی زندگی نیز برای افرادی که تمایلی به زندگی زناشویی ندارند اشتباه و مخرب می باشد، در این موارد طلاق بهترین راه است. امروزه بسیاری از زوج های جوان با ایجاد کوچکترین مشکل تصمیم به جدایی می گیرند و این کار کاملا اشتباه می باشد. قبل از طلاق باید راه هایی مثل مراجعه به مشاور و وکیل طلاق توافقی را امتحان کنیم، ممکن است بتوانیم مشکل را حل کرده و به زندگی با همسر خود ادامه دهیم. اگر ساکن کرج هستید و قصد دارید طلاق بگیرید می توانید به طلاق توافقی در کرج مراجعه کرده و از وکیل طلاق توافقی در کرج کمک بگیرید.


سایت طلاق توافقی در کرج :


سایت طلاق توافقی در کرج ، امروزه بسیاری از زوجین به دلایل مختلفی مثل: اعتیاد، خیانت، بیماری روحی و روانی یکی از زوجین، دخالت بی جای اطرافیان، مشکلات مالی و... تصمیم به جدایی می گیرند. طلاق انواع مختلفی دارد که هر یک از آنها شرایط متفاوتی دارند و زوجین باید با توجه به موقعیت خود یکی از راه ها را انتخاب کنند. یکی از انواع طلاق، طلاق توافقی می باشد که در ادامه راجع به آن صحبت خواهیم کرد و مراحل و شرایط آن را شرح خواهیم داد. اگر قصد جدایی دارید می توانید به سایت طلاق توافقی در کرج مراجعه کرده و از وکیل طلاق توافقی در کرج، مشاوره دریافت کنید.


مهریه در طلاق توافقی در کرج :


مهریه در طلاق توافقی در کرج ، همه ی ما درباره ی مهریه چیزهایی شنیده ایم. مهریه از گذشته تاکنون در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر رایج بوده است. قوانین مهریه در کشورهای مختلف متفاوت می باشد. مهریه چیست؟ مهریه مبلغی (مالی) است که با ازدواج به زن تعلق می گیرد، زمانی که خطبه عقد خوانده می شود زن مالک مهریه می باشد و در زمان دلخواه نیز می تواند مهریه را دریافت کند. مهریه به دو دسته مهریه عند المطالبه و مهریه عند الاستطاعه تقسیم می شود که پرداخت هر کدام از آن ها متفاوت می باشد. امروزه با توجه به افزایش روز افزون مراجعه زوجین برای طلاق به دادگاه های خانواده قانون گذار شرایط و قوانین جدیدی برای دریافت مهریه در نظر گرفته است. برای اطلاع از این شرایط می توانید به سایت طلاق توافقی در کرج مراجعه کرده و سوالات خود راجع به مهریه در طلاق توافقی در کرج را از وکیل طلاق توافقی در کرج بپرسید. وکیل طلاق توافقی در کرج به همه ی شرایط و قوانین مربوط به مهریه تسلط دارد و می تواند به خوبی شما را راهنمایی کند.


مراحل طلاق توافقی در کرج :


مراحل طلاق توافقی در کرج ، طلاق توافقی چیست؟ همانطور که گفته شد طلاق توافقی یکی از انواع طلاق است که به صورت توافقی انجام می گیرد. برای مثال در این نوع طلاق زوجین در مورد مسائلی مثل مهریه، جهیزیه، نفقه، حضانت و ملاقات فرزندان و... توافق می کنند و با تفاهم از هم جدا می شوند. معمولا این توافق ها برای رسیدن به هدف (به کمک وکیل طلاق توافقی در کرج) انجام می شود. در برخی موارد زوجه در ازای جدایی مهریه خود را می بخشد یا به طور کامل آن را دریافت می کند. در زمان طلاق، دادگاه و وکیل طلاق توافقی در کرج می توانند به خواسته ی زوج و در صورت عدم توانایی پرداخت، مهریه را قسط بندی کند. در طلاق توافقی دادگاه قانونی برای مهریه و... ندارد و همه چیز با توجه به توافقات زوجین انجام می گیرد. در مورد مراحل طلاق توافقی در کرج و نقش وکیل طلاق توافقی در کرج در مطالب بعدی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

مراحل طلاق توافقی در کرج
طلاق توافقی در کرج چطوریه ؟


طلاق توافقی در کرج چطوریه ، چند نمونه از شرایط طلاق توافقی را در قسمت بالا بیان کردیم، در این قسمت نیز بیشتر راجع به آن صحبت خواهیم کرد. طلاق توافقی چطوریه؟ همانطور که گفته شد طلاق توافقی، با تفاهم و توافق دو طرف انجام می گیرد. زوجین در مورد همه ی مسائل به تفاهم می رسند و سپس برای ارائه دادخواست طلاق به دادگاه خانواده مراجعه می کنند. معمولا دادگاه خانواده زوجین را به مرکز مشاوره خانواده می فرستد، تعداد جلسات مشاوره بین 1 تا 5 جلسه می باشد. در صورتی که زوجین از تصمیم خود پشیمان نشدند و بعد از مشاوره نیز همچنان مایل به جدایی بودند درخواست آن ها در خدمات الکترونیک قضایی ثبت شده و به دادگاه ارائه می شود. دادگاه هم گواهی عدم سازگاری را صادر کرده و همه ی توافقات را در آن ذکر می کند. زوجین با به همراه داشتن گواهی عدم سازش در دفتر خانه های رسمی (محضر) از یکدیگر جدا می شوند.


طلاق توافقی در محضر در کرج :


طلاق توافقی در محضر در کرج ، بسیاری از افرادی که قصد جدایی دارند فکر می کنند همانطور که در محضر ازدواج کرده اند می توانند طلاق هم بگیرند. اما این تفکر کاملا اشتباه می باشد. طلاق توافقی در محضر و با کمک وکیل طلاق توافقی فقط با ارائه ی برگه ی گواهی عدم سازش از طرف دادگاه خانواده امکان پذیر می باشد. هیچ دفترخانه ای نمی تواند بدون اجازه ی دادگاه خانواده خطبه طلاق را جاری و طلاق را ثبت کند. این کار جرم است و در صورت مشاهده فرد مجرم شناخته شده و از فعالیت باز داشته می شود. به طور کلی طلاق توافقی توسط وکیل طلاق بین 10 تا 30 روز و طلاق بدون کمک وکیل ممکن است بین 3 تا 4 ماه طول بکشد. اگر قصد دارید به صورت توافقی جدا شوید می توانید با مراجعه به سایت طلاق توافقی در کرج از بهترین و با تجربه ترین وکیل طلاق توافقی کمک بگیرید.


طلاق توافقی در سال 1400 در کرج :


طلاق توافقی در سال 1400 در کرج ، در گذشته مراحل و قوانین طلاق آسان تر بوده است، اما امروزه با توجه به افزایش چشمگیر و روزافزون آمار طلاق شرایط طلاق توافقی در سال 1400 سختگیرانه تر از گذشته شده است. برای اطلاع از مراحل طلاق توافقی در سال 1400 در کرج به مرکز طلاق توافقی مراجعه کنید و از وکیل طلاق توافقی در کرج کمک بخواهید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

کرج
نشانی

موقعیت