Skip to main content

امداد خودرو در پردیس

خودروبرها یا خودرو سوار نوع جدیدی از تجهیزات حمل و نقل خودرو به شمار می روند. این تجهیزات نوعی حمل نوپا به شمار می روند که در برابر جرثقیل های قدیمی دارای ضریب اطمینان و ایمنی بیشتری می باشند. این خودروبرها قابلیت تغییر کفی خودرو را بر اساس نیاز و شرایط موجود یعنی شرایط جاده ای را دارند. این قابلیت با بهره گیری از جک های هیدرولیکی و پنوماتیکی فراهم می شود.


خودروبر در پردیس


خودروبر در پردیس ، خودروبر در عین حال که ایمنی بیشتری را نسبت به سایر روش های حمل خودرو فراهم می کند دارای سرعت بیشتری نیز می باشند و بدین طریق می توان خدمات با کیفیت و با سرعت بیشتری ارائه نمود. با استفاده از خدمات خودروبر، خودروی شما با صرف کمترین زمان به تعمیرگاه و یا مقصد مورد نظر انتقال می یابد. خدمات خودروبرها در سطحی گسترده ارائه می شوند. مثلا در انتقال خودروهای خراب و جامانده در جاده ها به تعمیرگاهها و یا انتقال خودرو برای فک پلاک، انتقال خودروهای لوکس و لاکچری از کارخانه تا مقصد مورد نظر و همچنین انتقال خودرهای صفر کیلومتر، کاربرد دارند.


خودروبر سیار در پردیس


خودروبر سیار در پردیس ، از مزایای خودروبرها یا خودرو سوارها پایداری بالای آنها در برابر خودروبرهای معمولی می باشد. در ضمن کفی خودروبرها برای انواع خودرو، عاج کاری شده تا میزان اصطکاک لاستیک و سطح کفی به حداکثر برسد، به این دلیل خودروبر در هنگام حرکت، هیچ گونه حرکت اضافی نخواهد داشت. البته کادر فنی ما با داشتن تجربه و تخصص لازم توسط چرخ گیرهایی بر روی کفی خودروبر و نصب لانچر در زیر خودرو، اطمینان لازم را برای جابجایی خودروی شما فراهم خواهند آورد.


اعزام خودروبر در پردیس


اعزام خودروبر در پردیس ، خودروبرها در انواع مختلفی وجود دارند، خودروبر تکی و تریلی خودروبر. خودروبرهای تکی کامیونت هایی می باشند که توانایی حمل تنها یک خودرو را دارند و بیشتر در جابجایی های شهری مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع خودروبرها دارای وینچ هستند که در صورت نیاز، بارگیری را نیز انجام دهند. تریلی خودروبر به کامیون های بزرگی گفته می شوند که در مدل های دوتایی، شش تایی و هشت تایی برای انتقال بین شهری خودروها استفاده می شوند.


درخواست خودروبر در پردیس


درخواست خودروبر در پردیس ، چنانچه خودروی شما در جاده ای به طور ناگهانی دچار خرابی شده و یا بر اثر تصادف قادر به حرکت نیست، و دسترسی به تعمیرگاه ندارید، در این صورت می توانید، تنها با یک تماس با مرکز امداد خودرو و یا خودروبر، از خدمات مرکز امداد خودروبر غفاریان بهره مند شوید. کادر فنی ما در اسرع وقت و در حداقل زمان، به محل اعزام شده و اگر امکان تعمیر در محل وجود داشته باشد آن را تعمیر کرده ولی اگر نیاز به تعمیرگاه داشته باشد خودروی شما را به تعمیرگاه می رسانند.


کفی خودروبر در پردیس


کفی خودروبر در پردیس ، امروزه با توجه به افزایش روز افزون خودروها و گسترش شبکه ای جاده ها، نیاز به تجهیزات حمل و نقل مانند کفی خودرو که قادر است خودرو را برای سوار شدن بر روی کامیونت انتقال دهد، افزایش یافته است. کفی خودروبر یکی از بهترین و مطمعن ترین راههای حمل خودرو و پیشگیری از آسیب به خودرو در هنگام جابجایی می باشد. کفی های خودروبر در ابعاد مختلفی و با قیمت و کیفیت های متفاوتی وجود دارند. خدمات ما به صورت شبانه روزی در تمامی ایام هفته توسط پرسنل مجرب ارائه خواهد شد.


هزینه کفی خودروبر در پردیس


هزینه کفی خودروبر در پردیس ، چنانچه خودروی شما از نوع سنگین بوده و نیاز به یدک کش داشتید پس از تماس با مرکز امداد خودرو، نوع خودروی خود را قید کنید تا یدک کش مناسب خودروی شما، به محل اعزام شود. حمل خودروهای صفر کیلومتر، از حسایست بیشتری برخوردار هستند و این موضوع یکی از دغدغه های تولید کنندگان خودرو به شمار می رود، در این هنگام الزامیست به منظور جابجایی و انتقال خودرو از خودروبر مناسب استفاده نمایید تا امنیت خودروهای صفر و یا لوکس به طور کامل فراهم شود.


خودروبر ارزان در پردیس


خودروبر ارزان در پردیس ، تیم ما متشکل از افراد حرفه ای بوده که با قیمت مناسب و ارزان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان بوده و هستیم. تمامی رانندگان آشنا به شرایط جاده ای بوده و با اخلاق مشتری مدار و صبر و حوصله شما را یاری خواهند کرد. عوامل متعددی در هزینه خودروبرها تاثیر دارد. چنانچه یدک کش کفی دار و یا بدون کفی باشد دارای هزینه های متفاوتی می باشد، وجود چرخگیر و یا عدم چرخگیر نیز قیمت متفاوتی خواهد داشت. مقدار کیلومتر، نوع ماشین سبک و سنگین، بیمه نامه، نوع ماشین خودروبر عواملی هستند که در قیمت خودروبرها موثرند.


حمل خودرو با خودروبر در پردیس


حمل خودرو با خودروبر در پردیس ، انواع خودروبرهای موجود در این مرکز که با توجه به نیاز مشتری ممکن است تفاوت داشته باشد، برای انتقال ماشین های سبک وانت نیسان، وانت پراید و برای ماشین های نیمه سنگین از خاور، کامیون، کامیونت، هیوندا و برای ماشین های سنگین از تریلی، کفی، کمپرسی، ترانزیت، تریلی تانکر فاو و ... استفاده می شود. به منظور حمل خودرو با خودروبر در پردیس با شماره های مندرج در آگهی تماس حاصل فرمایید.


یدک کش در پردیس


یدک کش در پردیس ، تریلی های دارای کفی با قدرت مقاومت بالا در برابر باد و ضریب اطمینان بالا و تعادل بیشتر، عموما گزینه خوبی برای یدک کش خودرو به شمار می روند. تمامی یدک کش ها در این مرکز قبل از اعزام به محل از لحاظ فنی مانند ترمزها، فشار باد لاستیک ها و سایر موارد بررسی خواهند شد. خودروبرهای مکانیزه با قابلیت انتقال سریع و همچنین بستن چرخ های خودرو، بیشترین ایمنی را برای خودرو فراهم می آورند.


یدک کش ارزان در پردیس


یدک کش ارزان در پردیس ، یدک کش توسط سیم بکسل، خودروی شما را به سمت مقصد با خود می کشد. اگر این یدک کش ها دارای چرخگیر باشند چرخ های ماشین درون چرخگیرها قرار می گیرند و خودرو را حمل می کنند. خودروبر مکانیزه نوعی ید کش است که ماشین بر روی آن سوار شده و به مقصر رسانده می شود. امدادخودروغفاریان باکادرمجرب وحرفه ای وسرعت بالای ارائه خدمات در خدمت شما عزیزان میباشد. این مرکز با ۲۴مکانیک سیار، ۱۰نیسان یدک کش چرخگیر تمام هیدرولیک، ۶دستگاه خودروبر و خودروسوار و وقرارداد با 25 تعمیرگاه مجاز و زیرنظرشرکت، حمل وانتقال انواع خودروایرانی وخارجی با بروزترین خودروبرها ونیسان های چرخگیر بدون کوچکترین آسیب به خودروشما را برعهده دارد، در ضمن ارائه تعمیرات صفرتاصد انواع اتومبیل های ایرانی وخارجی هیوندا، کیا، بی ام و، بنز و همچنین دارای تعمیرگاه اختصاصی اتومبیل های خارجی درتهران می باشد.


درخواست یدک کش در پردیس


درخواست یدک کش در پردیس ، کامیون های یدک کش دارای یک سطح شیب دار در قسمت پشتی خود می باشند که توسط آن خودرو به یدک کش انتقال داده می شود، البته این مدل یدک کش ها برای خودروهایی که توانایی حرکت دارند استفاده می شوند. این نوع یدک کش از ایمن ترین راههای حمل خودرو به شمار می رود، به همین جهت مناسب خودروهای صفر از کارخانه تا مقصد مورد نظر می باشد. به منظور درخواست یدک کش در پردیس با شماره های ما در تماس باشید.


یدک کش سیار در پردیس


یدک کش سیار در پردیس ، از جمله خدمات قابل ارائه توسط این مرکز سرویس شبانه روزی و 24 ساعته، سرعت در ارائه خدمات، سرویس در محل، تعمیرات سیار و تخصصی انواع اتومبیل خارجی و ایرانی، حمل و نقل و انتقال انواع خودروی ایرانی و خارجی با به روزترین خودروبرها و نیسان های چرخگیر، مکانیک سیار، برق رسانی به خودرو، سوخت رسانی به خودرو و تعمیر در محل شما می باشد. در ضمن شرکت امدادخودروغفاریان به صورت شبانه روزی وکمترین قیمت با صدور بیمه نامه معتبرشرکت با ارائه خدمات درون شهری وبرون شهری با بیش از۳۰ سال سابقه آماده خدمت رسانی وآماده باش ۲۴ ساعته می باشد.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت