Skip to main content
| author

کتاب نقره ای

21 مرداد, 1401

کتاب نقره ای ، کسب اطلاعات و آگاهی در هر زمینه ای، پیش نیاز اصلی تصمیم گیری می باشد. غالبا افراد می دانند باید نسبت به موضوع مورد نیازشان آگاهی کسب کنند اما نمی دانند این  اطلاعات را از کجا و از چه طریقی کسب کنند. بانک جامع مشاغل کتاب نقره ای با هدف آگاه سازی افراد در این زمینه و به تبع آن تبلیغات و شناساندن انواع مشاغل و اصناف، ایجاد شده است. با رشد و پیشرفت روز افزون کابران سایت ها و اینترنت، غالب صاحبان مشاغل در سدد برآمده اند تا کسب و کار خود را باصرف کمترین هزینه و زمان، به همگان معرفی بنمایند.

هدف ما در این مجموعه جمع آوری اطلاعات موثق و درست انواع مشاغل که صاحبان آنها خود تمایل به ارائه اطلاعات در مورد کسب و کارشان را دارند، می باشد. این گردآوری و ثبت اطلاعات با رضایت کامل و صد درصد صاحبان مشاغل و با رعایت تمامی قوانین و مقررات وب سایت می باشد، که به طور یکسان و بدون هیچ امتیازدهی به هیچ گروهی، در اختیار همگان قرار می گیرد.

بانک جامع مشاغل کتاب نقره ای، با ثبت تمامی اطلاعات مشاغل اعم از شماره تماس ها، مکان ها  و ....تبلیغات گسترده ای را در این زمینه به انجام می رساند.

سخنی با صاحبان مشاغل

شما می توانید به منظور تبایغات حرفه یا به عبارتی دیجیتال مارکتینگ، که باعث افزایش درامد و فروش کسب و کارتان خواهد شد. تمامی اطلاعاعات شفلی خود را در بانک جامع مشاغل کتاب نقره ای به ثبت برسانید. کتاب نقره ای یا سیلور بوک تا به حال توانسته است نیاز تبلیغاتی هزاران واحد شغلی و صنفی را بدون برخورد با هیچ مشکلی، برآورده کند.

شما می توانید تنها با تماس با شماره تلفن مندرج در سایت،  با تیم ما ارتباط برقرار کنید گروه کتاب نقره ای در کمترین زمان ممکن نیاز شما را پاسخ خواهند گفت.

خوشحال خواهیم شد هرگونه پیشنهاد و انتقاد را با به منظور پیشبرد اهداف ما و ارائه خدمات بهتر و رشد بیشتر وب سایت، با ما درمیان بگدارید.