Skip to main content
| author

محبوب ترین جراحی های زیبایی

29 شهریور, 1401

محبوب ترین جراحی های زیبایی ، آیا شما هم عمل جراحی زیبایی انجام داده اید؟ شاید در فکر انجام یک عمل زیبایی باشید. امروزه جراحی های مختلفی در زمینه زیبایی انجام می شوند که جراحی های سینه، بینی، پلک و شکم جزء محبوب ترین آنها می باشند.

بسیاری از مردان و زنان داوطلب انجام این نوع جراحی هستند. آنها معتقدند که با انجام عمل زیبایی، احساس بهتری خواهند داشت. یک ظاهر زیبا نقش مهمی در افزایش اعتماد به نفس افراد دارد. پزشکانی که این جراحی ها را انجام می دهند، در درجه ی اول به سلامت فرد می اندیشند. برخی از افراد هم برای رفع ایرادهای اندامی خود این اعمال را انجام می دهند. 

محبوب ترین جراحی های زیبایی


دکتر زیبایی

دکتر زیبایی، فردی متخصص است که دانش و مهارت زیادی در زمینه جوانسازی پوست، ایجاد تناسب اندام و ... دارد. اخلاق حرفه ای و وجدان کاری بالایی دارد و سلامت مراجع در اولویت کار او می باشد. بهترین دکتر زیبایی به نظرات مراجع خود توجه می کند و با صبر و حوصله پاسخ سوالات و ابهامات او را می دهد. در مورد نحوه عمل زیبایی با بیمار خود مشورت می کند و او را در جریان روند جراحی قرار می دهد. علاوه بر این، در مورد شرایط فعلی و تغییر و تحولات بعد از جراحی هم با بیمار صحبت می کند. بهترین دکتر زیبایی در حوزه ی جراحی زیبایی بسیار توانمند است و به خوبی می تواند انواع تئوری های موجود در این زمینه را اجرا نماید. 

بهترین دکتر زیبایی

محبوب ترین جراحی های زیبایی

جراحی های بینی، پروتز سینه و باسن، کاشت مو، لیفت صورت، جراحی شکم و پلک جزء محبوب ترین جراحی های زیبایی به شمار می روند. 

محبوب ترین جراحی های زیبایی
 

1-جراحی زیبایی بینی : 

یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی در جهان می باشد که در ایران بسیار پر طرفدار است. بسیاری از زنان و مردان برای داشتن یک بینی ایده آل، اقدام به جراحی می کنند. بهترین دکتر زیبایی با هدف بهبود ظاهر چهره ی افراد، درمان و رفع مشکلات تنفسی آنها این عمل را انجام می دهد. جراحی بینی، تلفیقی از هنر و پزشکی است. کسانی که این عمل را انجام می دهند، بعد از یک هفته می توانند به فعالیت های روزمره خود بازگردند. بینی، یک عضو موثر در زیبایی چهره ی افراد می باشد و از استخوان ها و غضروف های حساسی تشکیل شده است. افرادی که بینی خود را جراحی می کنند باید بعد از جراحی بینی حداقل تا 2ماه توصیه های پزشک خود را رعایت کنند.  

محبوب ترین جراحی های زیبایی

2- جراحی زیبایی سینه : 

این جراحی شامل جراحی های پروتز و کوچک کردن سینه می شود. 

- جراحی پروتز سینه :

بسیاری از بانوان برای داشتن سینه های برجسته و سفت اقدام به این عمل می کنند. معمولا افراد برای بزرگ کردن اندازه سینه خود، این عمل را انجام می دهند. البته پروتز سینه برای جایگزینی سینه های از دست رفته در اثر سرطان، لیفت سینه، افزایش سایز سینه در مورد سینه هایی که رشد کافی نداشته اند و ایجاد تعادل در سینه های نا متقارن هم انجام می شود.  

- جراحی زیبایی برای کوچک کردن سینه :

اندازه سینه برخی از بانوان بسیار بزرگ است. به همین علت دچار کمر درد مزمن و گردن درد می شوند. ضمن اینکه سنگینی سینه ها، تناسب اندام آنها را از بین می برد. جراحی کوچک کردن سینه علاوه بر زیبایی، جنبه درمانی هم دارد. 

3- جراحی زیبایی باسن :

بسیاری از بانوان برای کشیدن، سفت شدن و برجسته کردن باسن خود اقدام به پروتز باسن می کنند. این پروتز از جنس سیلیکون می باشد و انعطاف زیادی دارد. داوطلبان این جراحی کسانی هستند که به دلایل ژنتیکی، باسن کوچک و صافی دارند و یا افراد چاقی هستند که باسن آنها بزرگ و افتاده است. 
برای افراد چاق بیشتر از روش لیفت استفاده می کنند. در این روش، چربی های اضافی که زیر پوست باسن جمع شده اند را برمی دارند. این کار باعث خوش فرمی باسن می شود. برای جلوگیری از تجمع دوباره چربی، باید رژیم غذایی خود را رعایت کنند. 

4- کاشت مو : 

حتما شما هم زنان و مردانی را مشاهده کرده اید که دچار ریزش مو شده اند. بسیاری از آنها با افزایش سن دچار این مشکل می شوند. جراح برای کاشت مو، مقدار کوچکی از موهای نواحی مناسب را به منطقه ی طاس انتقال می دهد. ریزش مو، کچلی و کم پشتی موها عوامل نگران کننده ای برای زیبایی چهره افراد به شمار می روند. کسانی که دچار این مشکلات هستند، روش های مختلفی را برای رفع آن امتحان کرده اند. تنها روش موثر برای خلاصی از این مشکل، کاشت مو است. امروزه برای کاشت مو از روش های FUT، SUT، BHT، SUPER، FUE و ... استفاده می کنند. چند ماه بعد از کاشت، موهای فرد به صورت طبیعی رشد می کنند و حالت می گیرند. 


5- لیفت صورت : 

یکی از پرطرفدارترین انواع جراحی زیبایی است که موجب شادابی و جوانی صورت می گردد. دکتر زیبایی در این عمل، ابتدا پوست اضافی اطراف گوش را برمی دارد و سپس روی لایه های عمیق تر پوست کار می کند. با استفاده از این روش، چین و چروک های پوست صورت کاهش می یابند. در حال حاضر بسیاری از افراد برای رفع چین و چروک های پوست خود از لیزر و بوتاکس استفاده می کنند. 

6- جراحی زیبایی شکم : 

برای از بین بردن حالت شل شدگی و افتادگی پوست از این نوع جراحی استفاده می کنند. هنگامی که افراد چاق می شوند، پوست آنها در اثر تجمع چربی، کشیده می شود. با کاهش وزن، این چربی ها از بین می روند. در این زمان، پوست به حالت کشیده باقی می ماند. معمولا بانوان با این مشکل مواجه می شوند. افزایش سایز در ناحیه شکم به خصوص در خانم هایی که بارداری را تجربه کرده اند، مشاهده می شود. جراحی زیبایی شکم (ابدومینوپلاستی) باعث سفت و خوش فرم شدن این ناحیه می گردد. کسانی که این عمل زیبایی را انجام می دهند، بعد از 3-2 هفته می توانند فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرند. این افراد باید یک برنامه غذایی و ورزشی مناسب را دنبال کنند. 

 جراحی زیبایی شکم

7- جراحی زیبایی پلک : 

این عمل زیبایی طرفداران خاص خود را دارد و برای رفع حالت افتادگی پلک ها موثر است. هدف از انجام عمل جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)، از بین بردن افتادگی پلک بالا و پایین می باشد. عوامل مختلفی مانند افزایش سن، خشکی پوست اطراف چشم ها، مصرف مداوم سیگار، مشکلات آلرژیک پوستی و ... باعث شل شدن پوست و ایجاد چین و چروک می شود. یک پوست شل و چروک، محل خوبی برای جمع شدن چربی ها می باشد. گاهی اوقات تجمع شدید چربی در پلک بالایی، محدوده ی دید فرد را کاهش می دهد. 


سخن پایانی 

زیبایی، موضوع مهمی برای همه افراد می باشد. بسیاری از مردان و زنان برای زیبایی و جوانی ظاهر خود هزینه زیادی می کنند. با پیشرفت علم، روش ها و تجهیزات مختلفی برای دستیابی به این هدف ایجاد شده است. امروزه برای رفع مشکلات ظاهری و تناسب اندام روش های متعددی وجود دارند. اگر شما هم در فکر انجام عمل جراحی زیبایی هستید، حتما این کار را به متخصص آن بسپارید. بهترین دکتر زیبایی فردی است که می تواند با تکیه بر دانش، تخصص و مهارت خود، نتیجه ی مناسبی را رقم بزند.