Skip to main content
| author

جذاب ترین ترندهای رنگ مو

28 فروردين, 1402

جذاب ترین ترندهای رنگ مو ، حتما می دانید که رنگ مو تاثیر زیادی بر چهره و استایل فرد دارد. بنابراین، یکی از فاکتورهایی که برای به روز بودن و زیباتر شدن باید در نظر گرفت، رنگ مو می باشد.

این رنگ ها به قدری زیبا هستند که هر خانومی می تواند با توجه به سلیقه، رنگ پوست و چشم خود مناسب ترین گزینه را انتخاب کند. در ادامه جذاب ترین ترندهای رنگ مو را معرفی می کنیم. با ما همراه باشید. 


جذاب ترین ترندهای رنگ مو


1.    رنگ قهوه ای بدون دکلره :

این ترند و رنگ هرگز از مد خارج نمی شود. به رنگ قهوه ای می توان سایه و تناژهای مختلفی اضافه کرد تا جذابیت آن دو چندان شود.

 

جذاب ترین ترندهای رنگ مو | رنگ موی قهوه ای بدون دکلره


2.    قرمز مسی:

این رنگ موی گرم و جذاب ترکیبی از دو رنگ قرمز و زرد بوده و تناژ نارنجی خیره‌ کننده‌ ای دارد. رنگ موی مسی بهترین تناسب را با پوست روشن و خیلی روشن برقرار می ‌کند. البته افرادی با پوست متوسط (ته رنگ زرد یا زیتونی) هم می ‌توانند از رنگ مکی قرمز مسی جذاب استفاده کنند. از طرفی دیگر، قرمز مسی برای افرادی با پوست ‌های سبزه و تیره خیلی مناسب نیست.

 

جذاب ترین ترندهای رنگ مو | رنگ موی قرمز مسی


3.    صورتی و بنفش پاستلی:

موهای صورتی و بنفش یک تغییر جسورانه هستند که به شما این اجازه را می‌ دهند تا فصل بهار را کاملا احساس کنید. اگر دوست دارید می‌ توانید کل موهای خود را رنگ کنید یا این کار را به صورت هایلایت انجام دهید تا حس و حال شاداب‌ تری به صورت شما دهد.

 

جذاب ترین ترندهای رنگ مو | رنگ موی صورتی و بنفش پاستلی


4.    رنگ ‌مو با ریشه های تیره:

یکی از تم های اصلی برای بهار، مدل موهایی است که در عین ایجاد تغییر، نگهداری از آن ها راحت باشد. به همین دلیل ریشه های قوی و تیره یکی از ترندهای اصلی خواهتد بود. بنابراین اگر موهای خود را به تازگی رنگ کرده اید و حال ریشه های آن در حال بلند شدن هستند، اصلا جای نگرانی نیست. زیرا شما بدون انجام کار خاصی آن ها را به یک ترند مد تبدیل کرده اید. اگر برای اولین بار می‌ خواهید این مدل رنگ مو را امتحان کنید، حتما در نحوه‌ ی رنگ آن دقت نمایید تا کاملا طبیعی به نظر برسد. رنگ موهایتان نباید به گونه‌ ای باشد که یک مرز ناهموار بین ریشه و ساقه‌ ی موهای شما ایجاد شود.

 

جذاب ترین ترندهای رنگ مو | رنگ ‌مو با ریشه های تیره


5.    بالیاژ رینگ لایتی:

فریم قوی‌ تری برای صورت شما ایجاد می ‌کند. با این رنگ مو شما می‌ توانید به راحتی جلوه ‌های خیره‌ کننده‌ ای برای صورت خود ایجاد کنید، بدون این که به یک رینگ لایت در جلوی صورتتان نیاز داشته باشید. نکته ‌ای که در مورد این ترند رنگ مو وجود دارد، نباید هیچ گونه خط تیز و خشنی در آن ایجاد شود. موهای شما باید به تدریج وقتی به ساقه می ‌رسند روشن‌ تر و درخشان ‌تر شوند و در قسمت ریشه تیره‌ تر باشند. از آن جایی که در این مدل، همه‌ ی موهای شما دکلره شده نیستند، نگهداری از آن راحت ‌تر خواهد بود.

 

جذاب ترین ترندهای رنگ مو | رنگ موی بالیاژ رینگ لایتی


6.    بلوند شنی:

این ترند جزو هنرمندانه ترین و محبوب ترین رنگ موها به شمار می رود. بلوند شنی به تناژ خاصی محدود نشده و در تنالیته‌ های مختلفی مانند شنی ماسه‌ ای، شنی مدیترانه ‌ای، شنی نسکافه‌ ای، شنی صحرایی و … وجود دارد. اگر موهایی به رنگ قهوه ‌ای متوسط، قهوه ‌ای روشن و یا فندقی دارید، بلوند ماسه‌ ای یک رنگ عالی برای شما محسوب می‌ شود.

جذاب ترین ترندهای رنگ مو | رنگ موی بلوند شنی

7.    رنگ موی عسلی:

اگر موهای تیره‌ ای دارید و آمادگی کامل برای یک تغییر بزرگ را ندارید، رنگ موی عسلی پیشنهاد ما به شما خواهد بود. این رنگ مو در عین سادگی می ‌تواند حس و حال بهاری را برای شما ایجاد کند و جذابیت زیادی به چهره‌ ی شما دهد. 

 

جذاب ترین ترندهای رنگ مو | رنگ موی عسلی
8.    بلوند کره ای:

هایلایت‌ های گرم ظاهر طبیعی‌ تری نسبت به بلوندهای یخی به شما می دهند. البته به یاد داشته باشید که نگهداری از موهای بلوند کار راحتی نیست. بنابراین استفاده از مواد مراقبتی مو را فراموش نکنید.

جذاب ترین ترندهای رنگ مو | رنگ موی بلوند کره ای
9.    رنگ موی رزگلد:

این رنگ موی خاص و فانتزی ظاهر شما را حسابی متفاوت خواهد کرد. رزگلد در دسته رنگ موهای متالیک و بلوند قرار گرفته و طیف سردی دارد. اگر عاشق رنگ‌ های متالیک هستید و ته رنگ پوست شما سرد و روشن است، رنگ موی رزگلد را جایگزین رنگ ‌‌هایی مانند نقره‌ ای نمایید. این رنگ با طیف بلوند چه بلوند طبیعی و چه رنگ شده، هماهنگی خاصی را برقرار می‌ کند.

 

جذاب ترین ترندهای رنگ مو | رنگ موی رزگلد
10.    بلوند توت فرنگی:

این رنگ مو سایه‌ ای از بلوند و متمایل به رنگ قرمز بوده و در بین بازیگر های هالیوود طرفداران زیادی دارد. بلوند توت‌ فرنگی از تناژهای مختلفی برخوردار است.

 

جذاب ترین ترندهای رنگ مو | رنگ موی بلوند توت فرنگی
11.    مشکی براق:

رنگ مو مشکی جزو طبیعی‌ ترین نمادهای رنگ موی افراد شرقی و خاورمیانه محسوب می ‌شود. این رنگ اصیل سن و سال را کمتر نشان داده و برای خانم‌ های کم سن و سال بسیار مناسب است. هاله ‌های درخشان بر روی این رنگ مو، شادابی ملموسی را به چهره شما القا خواهند کرد.

 

جذاب ترین ترندهای رنگ مو | رنگ موی مشکی براق