Skip to main content
| Super User

خدمات مجالس

20 مرداد, 1401

خدمات مجالس ، به موسساتی اطلاق می شود که با داشتن امکانات لازم، شرایط مناسبی را جهت برگزاری مراسم های نامزدی، عروسی، جشن تولید، مراسمات، همایش ها و سمینارها فراهم می کند.

خدمات مجالس شامل اجاره باغ، اجاره سالن اجتماعات، تزیین و دکوراسیون، تهیه غذا، گل آرایی مراسم، تهیه سفره عقد، کیک و شیرینی، میوه و آبمیوه، معرفی گروه های موسیقی یا سخنرانی، معرفی عکاس و فیلم بردار حرفه ای، ظروف و میز و صندلی راحت و مجلل، معرفی آرایشگاه و مزون لباس عروس، تزیین ماشین عروس و دسته گل عروس، نورپردازی سالن عروسی و موارد دیگر می باشد.


خدمات مجالس مهمانی


خدمات مجالس مهمانی شامل خدماتی است که جهت برگزاری میهمانی های مختلف از جمله خانوادگی، دوستانه، رسمی، تولد و موارد دیگر می باشد. یکی از مهمترین خدمات مجالس مهمانی ها، منو ارائه شده توسط موسسات است. غذا و خوراکی هایی که در منو مطرح می شود اغلب شامل برنج ها، خورشت ها، خوراک ها، کباب ها، غذاهای خانگی، سالادها، دسرها، نوشیدنی ها و خوراکی های دیگر می باشد. متقاضیان با توجه به سلیقه اعضای شرکت کننده در مجالس مهمانی، یکی از منوها را انتخاب کرده و از خدمات مجلاس مهمانی استفاده می کنند.


خدمات مجالس تولد


امروزه اغلب مجالس تولد به مراکز خدمات مجالس تولد سپرده می شود تا به صورت منظم، خدمات حرفه ای در زمینه برگزاری مراسم تولد ارائه نمایند. برگزاری جشن تولد کودکان با بزرگسالان متفاوت است. با توجه به سن و سال افراد، تزیین جشن و نوع پذیرایی نیز متفاوت می شود. از جمله خدمات مجالس تولد می توان به شمع کیک تولد، فشفشه، نقل و شیرینی، میوه، غذا، دسر، نوشیدنی های گرم و سرد، گل آرایی، شمع آرایی و خدمات دیگر اشاره نمود.


خدمات مجالس در منزل


خدمات مجالس در صورتی که در منزل انجام گیرد، شامل فعالیت هایی است که توسط تیم مجرب و حرفه ای انجام می گیرد. خدمات مجالس در منزل شامل برنامه ریزی، طراحی دکوراسیون منزل، تهیه غذا، پذیرایی از مهمان ها و خدمات گوناگون و متنوع است. خدمات مجالس با یکدیگر متفاوت است ولی به طور کلی می توان فعالیت های خدمات مجالس در منزل را شامل موارد زیر دانست: بازدید از فضای خانه، وعده های غذایی از جمله صبحانه، نهار و شام، پذیرایی از مهمان ها در منزل، موارد پذیرایی، نحوه پذیرایی، کیک مراسم، ظروف تشریفات مجالس در منزل، گل آرایی، شمع آرایی، بادکنک آرایی، نورپردازی مراسم، گروه فیلم برداری، گروه عکس برداری و گروه موسیقی اشاره نمود.


خدمات مجالس عروسی


خدمات مجالس عروسی با سایر مجالس ها متفاوت است. به این دلیل که علاوه بر ارائه خدمات عمومی مجالس، نیاز است خدمات تخصصی دیگری نیز مد نظر قرار گیرد. به طور کلی خدمات مجالس عروسی شامل ارائه غذاها، سالاد، شیرینی، نوشیدنی، گل آرایی مجالس شامل گل آرایی ورودی، سفره عقد، گل آرایی میزهای پذیرایی، دسته گل عروس، میزهای پذیرایی، سرویس کامل مبلمان و صندلی چوبی، کادر حرفه ای فیلمبرداری و عکاسی، مدل های متنوع سفره عقد، نورپردازی سالن و فضاهای باز، لباس عروس، گل ماشین و دسته گل عروس، آرایشگاه عروس و موارد دیگر می باشد.