Skip to main content
| author

راز خوشتیپ بودن خانم ها

20 مرداد, 1401

راز خوشتیپ بودن خانم ها، خانم هایی که می خواهند خوشتیپ به نظر برسند، لازم است که لباس های تمیز و مرتب به تن بپوشند و آرایشی به اندازه داشته باشند. در ادامه این مقاله می خواهیم شما را با برخی از راز های خوش تیپ بودن خانم ها آشنا کنیم.

راز خوشتیپ بودن خانم ها

رعایت تمیزی

رعایت بهداشت و تمیزی یکی از اصلی ترین راز هایی است که برای خوشتیپ بودن باید به آن دقت کرد. با پوشیدن لباس های برند اما رعایت نکردن تمیزی و مرتب بودن هرگز نمی‌توان خوشتیپ به نظر رسید. بنابراین لازم است که برای تمیزی ارزش زیادی قائل شد. در مواقع لزوم باید دوش گرفت و موها را شانه زد و همواره آنها را تمیز نگه داشت. دندان ها را باید با مسواک کردن همیشه تمیز نگه داری کرد. با استفاده از دئودورانت می ‌توان همیشه بوی تازگی و طراوت داشت.


مرتب بودن


یکی از موارد مهمی که موجب خوش تیپ به نظر رسیدن خانم ها می‌ شود، مرتب بودن است. پیش از بیرون رفتن باید موهای خود را شانه کرده و ناخن ها را به اندازه متعادل کوتاه و زیر آن ها را تمیز کرد. همچنین برای مرتب بودن یکی از دیگر از کارهایی که باید انجام داد، اصلاح کردن موهای زائد از بدن می باشد.


تمیز نگه داشتن ابروها و صورت


برای اینکه بتوان در نظر دیگران خوشتیپ و مرتب جلوه کرد، باید مهمترین اقدامات آرایشی که همان اصلاح موهای زائد صورت و تمیز کردن ابروها است را انجام داد. در صورتی که شما نمی خواهید صورت خود را آرایش کنید، لازم است که ابروها و صورت خود را همیشه تمیز نگه دارید.


آرایش نکردن بیش از حد


خانم های خوش تیپ، زیبایی طبیعی چهره خود را با آرایش زیاد خراب نمی کنند. بلکه ان ها با آرایش کافی سعی در جذاب دیده تر شدن خود می کنند. می توان از کرم پودر یا کانسیلر برای یکدست شدن پوست استفاده کرد. همچنین بهتر است ریمل و خط چشم را خیلی کم استفاده کرد و رنگ های ملایم برای رژ لب و یا سایه چشم انتخاب شود.


دقت کردن به طریقه ایستادن، نشستن و راه رفتن


درست ایستادن و نشستن تاثیر زیادی در با وقار به نظر رسیدن خانم ها دارد. خانم هایی که می خواهند در نظر دیگران خوش اندام و لاغر به نظر برسند، باید صاف و زیبا ایستاده و در زمان نشستن هرگز قوز نکنند. همچنین راه رفتن نیز روی خوش تیپ به نظر رسیدن تاثیر زیادی دارد. پس نباید شل، کج و یله راه رفت.


انتخاب رنگ لباس متناسب با فرم بدن


لباس هایی که خانم ها به تن می کنند، باید موجب افزایش اعتماد به نفس آنها شود. پس باید متناسب با اندام خود رنگ مناسبی برای لباس ها انتخاب کرد. در صورتی که خانم ها بخواهند لاغرتر به نظر برسند، رنگ های تیره گزینه مناسب تری برای آن ها هستند. ست کردن لباس ها با یکدیگر موجب می شود تا در نظر دیگران بتوان جذاب تر دیده شد. پس باید لباس های با رنگ های مرتبط با هم به تن کرد.


پوشیدن لباس متناسب با موقعیت ها


یکی دیگر از راز هایی که برای خوش تیپ بودن خانم ها می توان به آن اشاره کرد، پوشیدن لباس متناسب با موقعیت ها می باشد. به طوری که باید در موقعیت های مختلف لباس هایی که انتخاب می شوند، با هم فرق داشته باشند. به عنوان مثال در مهمانی های رسمی باید لباس‌های رسمی به تن کرد و در مهمانی‌های دوستانه می ‌توان تیپ های زیبا و غیر رسمی را انتخاب کرد.


خوشبو بودن


خوش بو بودن یکی دیگر از رازهای زیبایی برای خوشتیپ بودن خانم ها می باشد. در صورتی که خانم ها همیشه بوی خوب بدهند در تصور دیگران خاص و جذاب جلوه می کنند. عطرهایی که دارای بوی ملایم هستند، مثل عطر گل یاس، عنبر و رز بهترین انتخاب برای خانم های خوش تیپ می باشند.


تمیزی و براق بودن کفش ها


تمیزی و براق بودن کفش تاثیر زیادی روی خوش تیپ بودن خانم ها دارد. زیرا کفش ها قسمت مهمی از تیپ افراد هستند. نخستین قسمتی از ظاهر که بیننده متوجه آن خواهد شد، کفش ها می باشند. پس باید یک کفش خوب انتخاب کرد و کفش های خود را همیشه تمیز و براق نگه داشت.