Skip to main content
| Super User

کاشت ناخن

20 مرداد, 1401

کاشت ناخن ، امروزه در دنیای مد کاشتن ناخن در بین ناخن ها بسیار رواج پیدا کرده است. انسان میل ذاتی به زیبایی دارد و همین مساله گاهی باعث می شود تا برای رسیدن به کمال ظاهری دست به هرکاری بزند و راه های زیادی را برای آراستن خود پیدا کند.

زمانی برای تزئین ناخن از لاک های رنگی استفاده می شد، بعد ناخن های مصنوعی به بازار آمد، مدتی نگین های ناخن مد شد و امروز هم مشتریان کاشت ناخن پای ثابت آرایشگاه های زنانه هستند.

 

انواع کاشت ناخن جدید


کاشت ناخن چیست؟ به نوعی از طراحی و ایجاد ناخن در افرادی که دارای ناخن های زیبایی نیستند و یا از مشکلات ناخن رنج می برند گفته می شود که توسط انواع مختلفی از ژل و پودرها در سالن های زیبایی انجام می پذیرد. همانگونه که می دانید، ناخن تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهری خانم ها داشته و اصولا کاشت ناخن به کسانی توصیه می شود که به هر دلیلی قادر به داشتن ناخن های طبیعی نبوده و این امر در زندگی روزمره آن ها تاثیر منفی بگذارد. کاشت ناخن ها در مدل های متفاوتی و با روش های گوناگونی ابداع و پیاده سازی می شود که در ادامه می توانید با انواع روش های کاشت ناخن آشنا شوید:
• کاشت ناخن ژله ای: کاشت ناخن ژله ای یکی از دسته کاشت های بسیار زیبا و با دوام است که در مقایسه با روش های دیگر، می تواند جذابیت بسیار زیادی را برای ناخن ها ایجاد کند. در این نوع کاشت از ژل در سه مرحله با نام های بیلدینگ ژل (ژل زیر سازی)، فینیشینگ ژل (ژل استحکام دهنده) و تاپ شاین (ژل نهایی درخشان) استفاده می شود.
• کاشت ناخن پودری: در واقع از اولین روش های طراحی و کاشت ناخن به شمار می رود که هنوز هم از دسته روش های پرطرفدار در کاشت محسوب می گردد.
• کاشت ناخن با فرمر: فرمر یک وسیله از جنس کاغذی است که بر روی ناخن ها نصب می گردد و اجازه می دهد تا ناخن کار شما بتواند مواد را بر روی آن قرار داده و به ناخن شما شکل جدیدی دهد.
• کاشت ناخن گریم: کاشت گریم یکی از روش های جدیدی است که در واقع همان کاشت ناخن فرنچ نیز می توان آن را نامگذاری کرد. در این نوع از روش می توان صدف ناخن را طراحی کرده و زیبایی بیشتری را برای ناخن ها ایجاد کرد.
• کاشت ناخن با قالب: در این روش از یک قالب که یک ناخن مصنوعی است استفاده می گردد. دراین متد، ابتدا ناخن مصنوعی را با ابعاد ناخن های شما هماهنگ خواهند کرد.
• کاشت ناخن بیبی بومر: کاشت بیبی بومر از زیر شاخه های کاشت ناخن گریم است که در آن، تلاش برای رفع عیوب ظاهری ناخن و کوتیکول ها هدف اصلی محسوب می شود.


قیمت کاشت ناخن


یکی از راه های داشتن ناخن های زیبا، کاشتن ناخن می باشد که به دلیل مقاوم بودن و حساسیت کار، حتماً باید توسط افراد متخصص انجام گردد. هزینه انواع کاشت ناخن با توجه به مولفه های مشخصی از جمله مواد استفاده شده، طرح و کیفیت کاشت ناخت مشخص می شود. از انواع کاشت ناخن می توان به مانیکور، کاشت ناخن پودر، کاشت کروم، ژلیش دست، کاشت فرنچ، کاشت ناخن میکس و متدهای دیگر می باشد.