Skip to main content
| Super User

اکستنشن

20 مرداد, 1401

اکستنشن ، داشتن موهای پرپشت و بلند، آرزوی خیلی ها به ویژه خیلی از آن هایی که ظاهر چهره شان برایشان اهمیت فوق العاده ای دارد. اکستنشن های مو، موهای اضافه کردنی خاصی هستند که با هدف افزایش حجم و عمق موهای طبیعی به آن ها اضافه می شوند و انواع مختلفی دارند. از اکستنشن مو برای پنهان کردن بسیاری از مشکلات مانند نازکی موها، ریزش مو و حتی طاسی سر استفاده کرد.

به طور کلی اکستنشن های مو به دو نوع تقسیم می شوند؛ طبیعی و مصنوعی. انواع طبیعی از موهای واقعی انسان ها ساخته می شوند، درحالی که انواع مصنوعی در کارخانه ها تولید می شوند. به این صورت هردو نوع آن دارای جنبه های مثبت و منفی مختص خودشان هستند.


بهترین روش اکستنشن مو


موهای طبیعی انسان بیشتر مورد توجه افراد متقاضی اکستنشن قرار می گیرد، گرچه این موها نسبتا گران تر هستند اما پس از استفاده از آن ها متوجه می شوید که کیفیت بالای آن به هر قیمتی می ارزد. یکی از مهمترین ویژگی های یک اکستنشن کار حرفه ای و یک آرایشگاه حرفه ای اکستنشن مو نوع انجام اکستنشن مو است طوری که موها چنانچه توسط متخصصین اکستنشن، لا به لای موهای طبیعی اضافه شوند غیر قابل تشخیص باشند. روش های متعددی برای اتصال این موها وجود دارد. در متن زیر به انواع اکستنشن مو می پردازیم:
• اکستنشن مو به روش لیزری
• روش لاینی اکستنشن مو
• اکستنشن مو به روش دوخت
• اکستنشن مو با رینگ
• اکستنشن رافل


اکستنشن مو با لیزر


اکستنشن لیزری که به آن آکستنشن گرم هم می گویند روش مناسبی برای دستیابی شما به آرزوی داشتن موهای پرپشت و بلند است. این کار با کمک دستگاه لیزر انجام می شود و یکی از ماندگارترین روش هاست. برای انجام این کار، موها دسته دسته (البته کوچک) جدا می شودو سپس شانه زده می شود تا برای اکستنشن آماده و مرتب باشد. مقداری چسب به دستگاه زده می شود سپس مو در قسمت مورد نظر نصب می شود. این چسب در زمان کمی خشک می شود، خود این مسئله یکی از مزایای اکستنشن لیزری مو است. برای شستشو و نظافت موها بعد از اکستنشن، موها را در حمام چنگ نزنید اما به آرامی سر و ساقه مو را دست بکشید و ماساژدهید سپس توسط شانه دندانه درشت از قسمت پایینی مو شروع به شروع شانه زدن کنید.


فواید اکستنشن مو


اکستنشن مو می تواند موها را پر تر و سالم تر نشان دهد و حتی برای بعضی افراد دچار ریزش مو و افراد دارای موی نازک یک جایگزین محسوب شود. باید به این نکته توجه کرد که هرچه طول موهای مصنوعی و مقدار آن ها بیشتر باشد، فشار بیشتری به پوست سرتان وارد می شود. فشار زیاد ممکن است باعث آسیب و ریزش موهای طبیعی و کم پشت شدن آن ها شود. بهترین طول موی اضافه شده برای خانمی که قد متوسطی دارد، 22 سانتی متر یا کوتاه تر از آن است. شامپو ها و لوسیون های خاصی برای موهای اضافی موجود است که از آن ها می توانید در هنگام خواب، شنا و... برای زیبایی و حفاظت بیشتر موها استفاده کنید.