Skip to main content
| author

خدمات سالن زیبایی در منزل

20 مرداد, 1401

امروزه به دلایل مختلف مانند ترافیک، آلودگی هوا و داشتن فرزند کوچک در خانه یا هر دلیل دیگری ممکن است شرایط رفتن به آرایشگاه و سالن های آرایشی برای افراد وجود نداشته باشد. در این صورت می‌ توان از تیم های تخصصی و آرایشی که خدمات خود را این در منزل به متقاضیان ارائه می دهند، کمک گرفت. این تیم ها با فرستادن اعضای خود خدمات آرایشی مربوط به رنگ و مش،

کاشت و استیشن مژه، براشینگ، بافت مو، شینیون حرفه‌ ای، کوتاهی، میکاپ و ... را در منزل انجام می دهند.


خدمات سالن زیبایی در منزل


بهترین مراکز زیبایی خدمات آرایشی را در خانه ارائه می دهند. این مراکز متخصصین زیبایی آموزش دیده را برای خدمات زیبایی در منزل از جمله صورت، تمیز کردن، سفید کننده، اپیلاسیون، پدیکور، مانیکور و ... اعزام می کنند. آرایشگران خبره در حوزه اصلی خود بسیار باتجربه هستند. در عصر دیجیتال، خدمات سالن زیبایی در خانه به سرعت در دسترس افراد قرار می گیرد. به جای مراجعه به سالن های زیبایی و منتظر ماندن در صف به راحتی می توانید با یک مرکز برای ارائه خدمات آرایشی در منزل تماس بگیرید. خدمات سالن زیبایی در منزل طیف وسیعی از خدمات سالن زیبایی در خانه را پوشش می دهد. به عنوان مثال، صورت، مو، آرایش، اپیلاسیون، مانیکور و پدیکور از این دست خدمات هستند.
در سال های اخیر خدمات آرایشی و زیبایی در منزل در بین مردان و زنان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بسیاری از این خدمات حرفه‌ای و مقرون به صرفه‌ هستند. با مراجعه به سایت هایی که این خدمات را ارائه می دهند می توان خدمات مربوطه را رزرو کرد. شما به سادگی می توانید یک سرویس را از بسته ها و منو انتخاب کرده و روز و ساعت دلخواه خود را در خانه خود انتخاب کنید. همچنین معمولا گزینه ای برای تماس با سالن یا آرایشگاه مربوطه وجود دارد که خدمات و بسته های آن را در رزرو قبلی انتخاب کنید. در غیر این صورت سیستم خدمات سالن در خانه یکی از انواع خدمات حرفه ای و جدید است که می توانید از آن استفاده کنید. این خدمات از صورت و اپیلاسیون گرفته تا آرایش و مو بسیار متنوع هستند.


انواع خدمات زیبایی در منزل


بیشتر آرایشگاه ها خدمات زیبایی در منزل را با طیف بالا ارائه می دهند. متقاضیان می توانند کراتینه مو، صاف کردن مو و اپیلاسیون مو و سایر خدمات زیبایی را در خانه با وب سایت/برنامه آرایشگاه دریافت کنند. در ادامه به معرفی هر چه بیشتر این خدمات می پردازیم :


فیشال صورت


فیشال یکی از بهترین درمان ها برای پوست شماست. فیشال صورت فقط برای تغذیه پوست نیست، بلکه بهترین عملکرد را برای پوست شما نیز دارد! این خدمات توسط متخصص زیبایی، پوست شما را عمیقا تمیز و آبرسانی می کند و همچنین پوست مستعد آکنه را تسکین می دهد. فیشال صورت،چربی را کنترل می کند و به باز کردن منافذ پوست کمک می کند و به شما پوستی سالم می دهد.

فیشیال صورت


مانیکور


خدمات مانیکور و پدیکور از خدمات مقرون به صرفه برای زیبایی در منزل هستند. بهترین مراکز ارائه دهنده این خدمات برای جلب رضایت مشتریان بهترین و حرفه ای ترین خدمات را ارائه می دهند. دست‌ های شما به شما کمک می ‌کنند دنیای اطرافتان را بهتر حس کنید. پس چرا از آنها لذت نبریم. مانیکور در خانه به شما اطمینان می دهد که نرم ترین، زیباترین و خوب ترین دست ها را دارید! می توانید آرام بنشینید و از خدمات مانیکور کلاسیک و رنگ ناخن با بهترین قیمت لذت ببرید. مانیکور کلاسیک یک مانیکور گیاهی است که فقط از محصولات ارگانیک و برند استفاده می کند. این مانیکور به شما کمک می کند تا تنش اعصاب خود را کاهش دهید.

مانیکور


پدیکور


در دردسرهای زندگی روزمره، پدیکور بسیار بیشتر از یک برش و سوهان برای ناخن های شماست. تنش را از پاهای شما رها می کند و استرس را از بدن شما رها می کند. این خدمات شامل 3 نوع پدیکور - پدیکور معمولی، پدیکور کلاسیک و پدیکور لوکس تخصص است. پدیکور معمولی برای پاهای برنزه بهترین است. برنزه شدن پاها را روشن می کند و پاهای شما را زیبا خواهد کرد.

پدیکور
آبگرم مو


هیچ چیز لذت بخش تر از بهترین درمان اسپا مو در خانه نیست. در مراکز و آرایشگاه های ارائه دهنده خدمات زیبایی در منزل به لطف دستان با استعداد و مهربان آرایشگر، تک تک تارهای موهای شما از این خدمات بهره مند می شوند. آبگرم مو در واقع یک نوشیدنی سالم است که برای موهای شما بهترین است. پوست سر شما را تحریک می کند و باعث رشد و درخشندگی مو می شود. درمان اسپا مو بهترین راه حل برای موهای خشک، شوره سر و وز است. همچنین سر شما را آرام می کند و استرس را از بین می برد. این مورد از بهترین بخش ها در مورد اسپا مو در منزل است.

آبگرم مو


سفید کننده صورت


بلیچینگ صورت در آرایشگاه خانگی برای صورت شما موثر و در عین حال ملایم است. بلیچینگ صورت بهترین راه برای از بین بردن سریع برنزه شدن صورت است و در عین حال به صورت شما درخشندگی می بخشد. متخصصان مراقبت از پوست با استفاده از تکنیک هایی که به بافت پوست و صورت شما آسیبی وارد نمی کند، صورت شما را سفید می کنند. بلیچینگ صورت که در مراکز خدمات زیبایی در منزل انجام می شود، پوستی درخشان، شاداب تر و بی عیب برای شما به ارمغان می آورد!

سفید کننده صورت