Skip to main content
| author

تزریق ژل لب

03 آبان, 1401

یکی از مواردی که روی زیبایی چهره تاثیر می گذارد، داشتن لب های زیبا و خوش فرم است. در نتیجه امروزه بیشتر زنانی که به دنبال زیبایی چهره خود هستند، از روش های مختلف برای داشتن لب های خوش فرم و زیبا استفاده می ‌کنند.

تزریق ژل یکی از روش های تاثیر گذار در این زمینه است. تزریق ژل لب با در نظر گرفتن سلیقه و خواسته مشتری در مدل ها و رنگ های مختلف انجام می شود. تزریق ژل لب مدل عروسکی از موارد پرطرفدار به شمار می ‌آید. با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با مدل تزریق ژل لب عروسکی بیشتر آشنا کنیم. 

تزریق ژل لب مدل عروسکی

امروزه تزریق ژل بسیار متداول شده و هر روزه به شمار طرفداران این روش زیبایی اضافه می شود. به طوری که این روش به عنوان یکی از روش های پرکاربرد برای زیبایی شناخته می شود. رفع نامتقارن بودن لب ها و حجم دادن به آن ها از بیشترین موارد برای تزریق ژل در زنان است. مدل تزریق ژل لب عروسکی برای خانم های جوان و افرادی که به دنبال صورت ظریف هستند، بسیار مناسب است. در این روش تزریق ژل، لب ها به عروسک باربی شبیه می شوند. در نتیجه در این مدل قسمت پایین لب ها بیشتر فرم می گیرد و حجم آن در مقایسه با لب بالایی بیشتر می شود. در این روش لازم است که قسمت وی شکل لب بالا فرم بگیرد. در بهترین کلینیک های زیبایی تزریق ژل لب مدل عروسکی کاملا طبیعی و با ماندگاری بالا انجام می ‌شود. در این کلینیک ها روش های زیبایی زیر نظر متخصصین مربوطه صورت می گیرد.

تزریق ژل لب مدل عروسکی

روش تزریق ژل لب مدل عروسکی

برای انجام تزریق ژل لب مدل عروسکی به هیچ نوع جراحی نیاز نیست. بلکه این کار به صورت سرپایی و در کلینیک های زیبایی صورت می گیرد. پس برای این روش زیبایی نیازی به هیچ نوع بیهوشی نبوده و فقط با کمک یک بی حسی موضعی می توان این روش را انجام داد. در ابتدا پزشک مربوطه لب ها را بی‌حس می ‌کند و با استفاده از الکل اطراف لب ها را تمیز خواهد کرد. پس از آن با استفاده از فیلر مورد نظر و با کمک سوزن بسیار باریک در نواحی مختلف پوست لب تزریق ژل انجام می شود. تزریق ژل لب مدل عروسکی با هدف اصلاح شکل لب ها، افزایش حجم لب و پر کردن چروک های لب انجام می شود. 

روش تزریق ژل لب مدل عروسکی

ماندگاری ژل لب مدل عروسکی

به طور کلی اثرات تزریق ژل لب به موارد مختلفی بستگی دارد. از جمله این موارد می‌ توان ناحیه تحت درمان، روش درمان و شرایط بدنی فرد را نام برد. ولی معمولاً فیلر های صورت و لب حدود ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارند. روی ماندگاری فیلر لب مدل عروسکی موارد زیر تاثیر گذار است: 

  • میزان متابولیسم بدن
  • میزان آب مصرفی در طول روز
  • کیفیت ژل مورد استفاده برای تزریق
  • عملکرد متخصص در تزریق ژل
  • فواید پروتز لب مدل عروسکی با ژل هیالورونیک اسید

ماندگاری ژل لب مدل عروسکی

در صورتی که شما به دنبال این هستید که لب های خود را عروسکی کنید و برای ژل زدن به لب های خود تردید دارید، بهتر است ابتدا با به مزایای تزریق ژل لب  هیالورونیک اسید آشنا شوید.

سرعت تدریجی درمان: برای تزریق ژل لب ابتدا پزشک تزریق اولیه را انجام می دهد. پس از اینکه در هفته های بعدی تورم لب ها کاهش پیدا کرد، با تزریق های متمادی می تواند در قسمت های مختلف لب توازن بهتری به وجود آورد تا لب ها مدل عروسکی مورد نظر را به خود بگیرند. 

کنترل حجم لب: اگر می خواهید لب های شما مدل عروسکی داشته باشند، لازم است حجم زیادی از ژل به داخل لب شما تزریق شود. این ماده دارای خواص عملکردی بالا است و پزشک می تواند با استفاده از تزریق ژل، نامتقارن بودن لب ها در بخش های مختلف را برطرف کند. 

کمترین میزان کبودی: در مقایسه با دیگر فیلرهای پوستی ژل های هیالورونیک اسید میزان کبودی کمتری دارند. به ویژه در پروتز لب مدل عروسکی این ویژگی دارای اهمیت زیادی است، چون حجم تزریق بالا می رود. 

حل شدن ژل: برای ساخت ژل هیالورونیک اسید از موادی استفاده می شود که طبیعی بوده و با محیط بدن انسان سازگاری دارند. این مواد به تدریج جذب بدن می‌ شوند. برخی از نمونه های فیلر به عنوان ماده مهاجم شناخته شده و ممکن است سیستم ایمنی بدن به آنها حمله کند و در ناحیه لب ها احتمال بروز عفونت های جدی وجود دارد. بنابراین ایمنی این نوع ژل ها از جمله فواید مهم آنها به شمار می آید. 

ماندگاری ژل لب مدل عروسکی

مراقبت های قبل از تزریق ژل لب مدل عروسکی

  • پیش از تزریق ژل لب مدل عروسکی باید به پزشک مراجعه کرد و در مورد فرم مورد نظر لب برای خود مشورت کرد.
  • پیش از انجام تزریق ژل لب نباید دخانیات یا الکل مصرف شود.
  • یک هفته پیش از تزریق ژل لب نباید داروهایی مثل آسپرین که رفع کننده خون هستند استفاده شوند.
  • باید توجه کرد که انجام این مراقبت پیش از تزریق ژل لب اهمیت بسیار زیادی دارد.

مراقبت‌ های بعد از تزریق ژل لب مدل عروسکی

بعد از اینکه تزریق ژل لب مدل عروسکی انجام شد، در برخی از موارد مشاهده شده که لب ها دچار خونریزی می شوند. در این صورت پزشک از کمپرس یخ استفاده می کند. میزان خونریزی بسیار کم است و پزشک در حین تزریق ژل لب مدل عروسکی برای فرم دهی به لب ها آن ‌ها را ماساژ می دهد. در روزهای ابتدایی تزریق ژل لب باید از مصرف نوشیدنی ‌های داغ پرهیز شود. همچنین پس از تزریق ژل لب نباید از هر نوع مواد آرایشی مثل رژلب استفاده کرد. زیرا این مواد باعث بروز عفونت در لب ها می شوند. 

عوارض تزریق ژل لب عروسکی

تزریق ژل لب مدل عروسکی ممکن است عوارض مختلفی نیز به دنبال داشته باشد. به طور کلی اگر تزریق ژل لب عروسکی توسط پزشک متخصص در این زمینه و در یک محیط استاندارد انجام شود، عوارض زیادی به دنبال ندارد. با این وجود در برخی مواقع مشاهده شده که به علت وارد شدن سوزن زیر پوست این روش عوارضی نیز داشته باشد. از جمله عوارض تزریق ژل لب عروسکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. احساس درد در لب‌ها و نواحی اطراف آن
  2. ایجاد کبودی در بخش‌های تزریق ژل
  3. ایجاد التهاب و ورم 
  4. خونریزی در حین تزریق
  5. ایجاد حالت نامتقارن در لب‌ ها در نتیجه بی دقتی پزشک

عوارض تزریق ژل لب عروسکی

هرکدام از عوارض جانبی که در بالا به آنها اشاره شد در صورت رعایت مراقبت های بعد از تزریق ژل به زودی برطرف می شوند. همچنین باید برای جلوگیری از عوارض جانبی، کلینیک و پزشک خود را با دقت بالا انتخاب کرد تا به میزان زیادی جلوی بروز این مشکلات گرفته شود. 

هزینه تزریق ژل لب مدل عروسکی

در کلینیک‌ های تخصصی پوست، زیبایی و لیزر کادر تخصصی و پزشک با تجربه در محیطی مناسب با کمک امکانات و تجهیزات به روز دنیا در زمینه تزریق ژل لب خدمات مختلفی به مراجعه کنندگان ارائه می دهند. با در نظر گرفتن میزان ژل مورد نیاز و نوع برند ژل مربوطه هزینه تزریق ژل لب مدل عروسکی متفاوت خواهد بود. همچنین هزینه آن با توجه به تعرفه بهترین کلینیک زیبایی در غرب تهران و دستمزد پزشک محاسبه می‌ شود.