Skip to main content
| author

انواع مدل های تزریق ژل لب

25 مهر, 1401

از جمله درمان های پرطرفدار و محبوب زیبایی این روزها، می توان به تزریق ژل لب اشاره کرد. فیلرهای پوستی در لب به منظور بازگرداندن حجم از دست رفته در لب در افراد مسن استفاده می شوند.

همچنین می توان برای بالا رفتن حجم و بهبود نسبت ها در لب های مشتریان جوان از آنها استفاده کرد. روش های مختلفی وجود دارد که با استفاده از تزریق فیلرهای پوستی به منظور مدل سازی خطوط صورت و پر کردن چین و چروک های مختلف به کار می روند. ژل لب در افراد مختلف بر اساس ویژگی های طبیعی لب ها متفاوت خواهد بود. با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با انواع مدل تزریق ژل لب بیشتر آشنا کنیم. 

تزریق ژل لب

امروزه افرادی که به دنبال افزایش جذابیت چهره خود هستند، به دنبال تزریق ژل یا فیلر می ‌روند. این محبوبیت به علت بی خطر بودن و عدم نیاز به بیهوشی است. تزریق این عمل زیبایی در انواع مدل های مختلف انجام می شود. در صورتی که شما نیز می خواهید لب های خود را با کمک ژل برجسته کنید، بهتر است با دریافت آگاهی از انواع آن و فرمی که هر یک از آن ها به لب های شما خواهد داد، این کار را انجام دهید. 

تزریق ژل لب

انواع مدل تزریق ژل لب

با در نظر گرفتن میزان فیلر که به ناحیه مورد نظر تزریق می شود، تزریق ژل لب شامل انواع مختلفی است. برای مثال تزریق ژل در نواحی بالایی و پایینی لب ها با شکل های مختلفی ایجاد می شود. در ادامه این مقاله انواع مدل های تزریق ژل لب را معرفی می کنیم:

  • تزریق ژل لب طبیعی یا نچرال
  • تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای
  • تزریق ژل لب مدل روسی
  • تزریق ژل لب مدل فانتزی
  • تزریق ژل لب مدل قلبی
  • تزریق ژل لب مدل باربی
  • تزریق ژل لب مدل چاک دار

انواع مدل ژل لب

تزریق ژل لب طبیعی

بسیاری از زیباجویان به دنبال لب های پر و حجیم تر هستند. ولی برخی دیگر نیز مدل طبیعی لب را ترجیح می دهند. معمولاً این گروه لب های خیلی حجیم شده و بسیار افتاده را دوست ندارند. افرادی که سلیقه طبیعی دارند، علاقه به لب های جلو آمده ندارند و بیشتر به دنبال بهبود و زیباتر شدن طبیعی هستند. هنگامی که فیلتر های لب به شکل مناسب و به جا مورد استفاده قرار گیرند، این فیلرها خیلی طبیعی جلوه می ‌کنند. تزریق ژل طبیعی توسط افراد حرفه ای و متخصص باعث ایجاد تعادل و بهبود ویژگی ‌های چهره فرد خواهد شد. افراد می توانند از فیلترهای تزریقی با تکنیک طبیعی به منظور مقابله با علائم پیری استفاده کنند. به طوری که افراد دیگر متوجه استفاده از فیلترهای استفاده شده در لب های آنها نشوند.‌

تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای

در این مدل ژل لب به کلیه قسمت های بالایی، قسمت میانی و دو طرف آن کمی بیشتر نسبت به دیگر بخش ها تزریق خواهد شد. در این روش لب ها فرم جدیدی پیدا می‌ کنند و کمی حجیم تر خواهند شد. این مدل در مقایسه با دیگر مدل های تزریق ژل لب طرفداران بیشتری دارد. 

انواع ژل لب تزریقی

تزریق ژل لب مدل روسی

روس ها به عنوان زیباترین ملیت ها در دنیا معروف هستند. در کلینیک های زیبایی تزریق ژل لب با مدل روسی لب ها انجام می شود. به طوری که در بیشتر کشورها از تکنیک های تزریق ژل لب در روسیه الهام گرفته می شود. این روند و الگو بسیار جدید است. در روش تزریق ژل لب مدل روسی حاشیه لب های بالا و پایین به صورت قابل توجهی برجسته می شوند و لب ها حجم زیادی پیدا می کنند. به طوریکه نمای جانبی فرد نیز به شکل متعادل زیبا باقی خواهد ماند.‌

تزریق ژل لب مدل فانتزی

در این مدل تزریق ژل لب کلیه قسمت ها و نواحی لب ها به شکل اغراق آمیزی افزایش پیدا می کند. علت نامگذاری این مدل به دلیل اغراق آمیز بودن آن است. معمولا کسانی این مدل از ژل لب را برای چهره خود ترجیح می دهند که در دیگر بخش هایی از صورت خود عمل های زیبایی انجام داده اند و به دنبال کاملاً فانتزی کردن چهره خود هستند.

تزریق ژل لب مدل قلبی

برای ایجاد لب های قلبی از روش تزریق فیلر لب با تکنیک مدل قلبی استفاده می شود. در این تکنیک فیلرها به شکل مناسب در محل قرار می گیرند و لب ها به شکل طبیعی در می آیند و زیبای متعادلی در آنها به وجود می‌ آید. این تزریق متناسب با چهره فردا انجام می شود. تکنیک تزریق فیلر لب با مدل قلبی توسط متخصصین پزشکی که دارای آموزش اختصاصی هستند صورت می گیرد. 

انواع مدل های تزریق ژل لب

تزریق ژل لب مدل چاک دار

به عقیده بسیاری از افراد وجود یک چاک در وسط لب پایین موجب جذابیت بیشتر چهره می شود. در نتیجه این افراد ترجیح می‌دهند با تزریق ژل لب مدل چاک دار جذابیت چهره خود را افزایش دهند. در این مدل از طریق تزریق مقدار نسبتا کم فیلر قسمت پایین لب ها به دو قسمت تقسیم بندی می شود. 

تزریق ژل لب مدل باربی

افرادی که علاقه مند به مدل عروسک های باربی هستند، از تزریق ژل لب مدل باربی استفاده می کنند. در این مدل لب های پایین برجسته و مستطیلی شکل هستند. در مدل ژل لب باربی از طریق تزریق ژل لب و مستطیلی کردن خطوط پایینی آن چهره فرد شبیه به عروسک باربی می شود. این تکنیک تزریق ژل لب، بیشتر در کشورهای جنوب شرقی آسیا طرفدار دارد. در بسیاری از این کشورها از این مدل برای زیبایی چهره استفاده می شود. البته شایان ذکر است که این مدل ممکن است برای هر فرم صورتی مناسب نباشد. در نتیجه بهتر است پیش از انتخاب ژل لب مدل باربی حتماً با پزشک متخصص در بهترین کلینیک زیبایی در غرب تهران مشورت کرد.