Skip to main content
| author

هزینه ی عمل بینی شکسته

20 مرداد, 1401

به شکل کلی جراحی بینی با روش باز که جزو روش های اصلی انجام جراحی زیبایی بینی در حال حاضر می باشد، صورت می پذیرد. هر عمل بینی بیشتر از مراحل زیر برخوردار است که این مراحل عبارت است از:

باز نمودن پوست و اسکلوتینیزه نمودن بینی و جدا کردن سپتوم و یا تیغه وسط از غضروف های کناری به شکل زیر مخاطی .

برداشتن غوز استخوانی و غضروفی

اصلاح نمودن تیغه وسط و یا همان سپتوم

اصلاح نوک بینی شامل تقویت نمودن نوک بینی، برداشتن و دوختن و دیگر راه ها

در مواقع لزوم، گرافت گذاری در بخش های ضروری منجمله نوک بینی

ترمیم دقیق تمامی محل ها اعم از سقف بینی با نخ نایلون

شکسته شدن استخوان ها و کنار یکدیگر قرار گرفتن دقیق آنها برای تشکیل سقف مجدد

درست نمودن پره های بینی در شرایط لزوم

قراردادن مش و یا تامپون سیلیکونی درون بینی و همینطور چسب و اسپیلنت و دوخت دقیق پوست و تمامی محل های مورد نیاز بیرونی

در ابتدای کار جدا نمودن سپتوم از غضروف های کناری را برخوردار هستیم که حتما باید زیر مخاطی باشد تا بعد موجب تنگی نفس و چسبندگی نگردد. در تمامی این مراحل هر چه کم تر دستکاری شود نتیجه ی بهتری را دارا خواهد بود.

هزینه ی عمل بینی شکسته :

در بیشتر مواقع نکته ای که ذهن افرادی که قصد انجام عمل بینی را دارند مشغول می نماید هزینه ی جراحی زیبایی بینی می باشد. به همین خاطر شما نیز از هزینه های بسیار بالا و یا پایین عمل جراحی بینی شنیده اید. اما در حقیقت چند فاکتور وجود دارد که بر روی هزینه عمل بینی موثر هستند و قیمت آن را کم و یا زیاد می نماید که این عوامل عبارت است از:

تجربه جراح

با دقت بر میزان تجربه و سابقه کاری او هزینه ها گوناگون می باشد زیرا، جراحی که چند سال است عمل بینی انجام داده برای همین با مشکلات و چالش های عمل کاملا آشنایی داشته و آمادگی لازم را برخوردار می باشد. به همین خاطر است که هزینه ی بالاتری را دریافت خواهد کرد.

 

نوع بینی

بینی افراد جزو مهم ترین بخش در تعیین هزینه عمل جراحی بینی را برخوردار می باشد. کسانی که از بینی گوشتی و یا غضروفی دارا هستند بیشتر اوقات هزینه ی بالاتری را برای عمل بینی می پردازند. اما هزینه ی عمل جراحی بینی استخوانی بیشتر اوقات مقداری کمتر است. همینطور عمل ترمیمی بینی اگر به وسیله ی جراح دیگری صورت بپذیرد. معمولا هزینه ی بیشتری از عمل او را برخوردار می باشد.  

منطقه جغرافیایی

هزینه ی عمل بینی همانند دیگر خدمات به نسبت مناطق جغرافیایی گوناگون می باشد. به عنوان مثال هزینه ی عمل بینی در تهران و یا شهرستان های کوچک مورد مقایسه نیست. البته که این نکته قابل اهمیت می باشد که جراح های بینی خوب به دلیل امکانات شهر های بزرگ در این شهر ها اقامت دارند.

بینی امکان دارد در اثر تصادف و یا مواجه شدن با جسم های سنگین به شکستگی دچار گردد. عوامل دیگری همانند: خوردن زمین، سقوط، ورزش های رزمی و.... موجود هستند که در شکسته شدن بینی تاثیر گذار می باشند.

کسانی که به شکستگی بینی دچار می شوند. ظاهر آن فرد تغییر می نماید و بینی او به عمل جراحی نیاز دارد.

نحوه ی تشخیص شکستگی بینی:

وقتی که بینی فرد به شکستگی دچار می شود هر دو طرف بینی داخل و خارج بینی ورم می نماید و حتی ممکن است که اطراف چشم فرد نیز کمی کبود گردد.

حین تنفس با مشکل مواجه شوند.

بینی با خونریزی همراه شود.

تیغه بینی دچار انحراف می گردد.

رنگ زیر چشم به کبودی تغییر می یابد.

اما هزینه ی عمل بینی شکسته به عوامل بسیار زیادی وابسته است که شامل: سی تی اسکن، آزمایش خون، عکس آتلیه، ویزیت ماه اول، ویزیت سال اول، ویزیت سال دوم و ... می شود.