Skip to main content
| author

هایفوتراپی

20 مرداد, 1401

هایفوتراپی ، هایفوتراپی یکی از بهترین روش ها برای لیفت و جوانسازی پوست صورت و گردن می باشد. افزایش سن و پیری یکی از دلایلی است که می تواند باعث افتادگی پوست شود. این موضوع می تواند جذابیت چهره را از بین ببرد.


هایفوتراپی 


هایفو hifu مخفف کلمه ی ( high-intensity focused ultrasound) به معنای امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا می باشد. هایفو روشی نوین برای سفت کردن و لیفتینگ صورت بدون درد می باشد.


در فرآیند هایفوتراپی از امواج فراصوت برای لیفت صورت استفاده می کنند. این امواج دقیقا همان امواجی هستند که در دستگاه های سونوگرافی مورد استفاده قرار می گیرند. اما در هایفوتراپی این امواج روی لایه ی خاصی از صورت متمرکز می شوند و باعث تحریک رشته های کلاژن می شوند. کلاژن ماده ای است که وظیفه ی استحکام بافت های بدن از جمله پوست را به عهده دارد. تحریک کلاژن سازی می تواند باعث سفت شدن و از بین رفتن چین و چروک های صورت شود.


هایفوتراپی برای چه افرادی مناسب می باشد ؟


هایفوتراپی برای همه ی افرادی که بین 30 تا 75 سال سن دارند مناسب می باشد. هایفو تراپی علاوه بر رفع چین و چروک ها برای جلوگیری از پیری پوست نیز مناسب می باشد. یکی از اهداف اصلی هایفوتراپی جلوگیری از پیری پوست می باشد. افرادی که در هر سنی دچار شل شدگی پوست شده اند می توانند با مراجعه به دکتر پوست هایفوتراپی انجام دهند.


کاربردهای هایفوتراپی


کاهش چین و چروک ها، سفت شدن پوست، لیفت گونه ها، لیفت ابروها، لیفت پلک ها، بهبود وضعیت خط چانه، صاف شدن پوست، لیفت گردن و دکلته، اصلاح طرح لبخند و... می باشد.
افرادی که می خواهند هایفوتراپی انجام دهند توجه داشته باشند برای انجام این کار باید حتما به پزشک مراجعه کنند. انجام خدمات مختلف زیبایی در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها می تواند باعث مشکلات جبران ناپذیر شود. اگر قصد دارید هایفوتراپی انجام دهید پیشنهاد ما به شما مراجعه به دکتر پوست در کرج می باشد.