Skip to main content
| author

بهترین روش های مهاجرت به کانادا 2021

20 مرداد, 1401

بهترین روش های مهاجرت به کانادا 2021 ، با توجه به پیشرفت های چشمگیر و شرایط بسیار خوب اقتصادی کشور کانادا مهاجرت به این کشور علاقمندان و طرفداران زیادی دارد. کانادا از نظر مهاجرپذیری رده ی بالایی دارد. این کشور به علت کمبود نیروی کاری ناشی از جمعیت کم، مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد.

اگر شما هم به هر علت قصد مهاجرت دارید کانادا می تواند یکی از بهترین مقصدها باشد. این کشور علاوه بر اوضاع اقتصادی خوب، دانشگاه های معتبر و رفاه اجتماعی بالا امکان تحصیل و زندگی راحت را برای همگان به همراه دارد.


بهترین روش های مهاجرت به کانادا 2021 


برای مهاجرت به کانادا روش های مختلفی وجود دارد. افراد با شرایط متفاوت می توانند روش های مختلف از جمله مهاجرت برای کار، برای تحصیل، تجارت و سرمایه گذاری را در نظر بگیرند. بهتر است بدانید که کانادا رتبه ی سوم بهترین کشورهای استارتاپی را در سال 2021 میلادی به خود اختصاص داده است. در ادامه شرح مختصری از روش های مهاجرت به کانادا را می آوریم تا در صورت تمایل با آگاهی کامل نسبت به مهاجرت تصمیم بگیرید.

مهاجرت به کانادا از طریق کار 


اگر شما جزو افرادی هستید که می خواهید برای کار به کانادا مهاجرت کنید باید بدانید که این کار اصلا آسان نیست. برای این کار وضعیت تاهل، سوابق کاری، سن، وضعیت سلامتی، پیشینه ی کیفری، مدرک زبان و داشتن دعوت به کار بسیار اهمیت دارد. اگر از سمت کارفرمایی در کانادا دعوت به کار داشته باشید امتیاز بالایی برای دریافت ویزای کاری بدست می آورید. هزینه ای که باید برای ویزا به سفارت کانادا پرداخت کنید در سال 2021 حدود 400 دلار است.

مهاجرت به کانادا از طریق کار

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری 


اما اگر می خواهید به کانادا مهاجرت و در آنجا سرمایه گذاری کنید باید اراده ای قوی داشته باشید. این روش نسبت به روش های دیگر مدت زمان بیشتری می برد. برنامه ریزی خود را باید کامل بدانید یعنی ابتدا نوع سرمایه گذاری خود را مشخص کنید. بعد از اینکه درخواست خود را بدهید وضعیت مالی شما، میزان سرمایه ای که دارید و رزومه ی کاریتان مورد بررسی قرار می گیرد. خوب است بدانید که شرایط شهرهای مختلف کانادا برای سرمایه گذاری با هم متفاوت است.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق  کارآفرینی 


اگر در خود توانایی ایجاد کار و کارآفرینی را می بینید می توانید براساس توانایی و مهارتی که دارید در کانادا اشتغال زایی کنید. اما بدانید که در سال های اخیر تعداد زیادی با این روش درخواست مهاجرت به کانادا دارند پس شانس موفقیت تقسیم می شود. برای این درخواست هم سابقه ی کیفری، گواهی سلامت، وضعیت مالی، داشتن مهارت و تجربه ی کافی از مسائل تاثیرگذار هستند.

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل 


و اما علاقمندان به ادامه ی تحصیل بهتر است بدانند با ویزای تحصیلی می توانند به کانادا بروند و پس از مدتی درخواست اقامت نمایند. برای این ویزا به مدرک زبان معتبر (فرانسوی یا انگلیسی) نیاز است. حتما باید از یکی از دانشگاه های این کشور پذیرش تحصیلی بگیرید. علاوه بر این مدرک تحصیلی و وضعیت مالی مناسبی داشته و گواهی سلامت نیز ارائه دهید.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج و تولد فرزند


البته از طریق ازدواج و تولد فرزند هم می توان به این کشور مهاجرت کرد. یعنی اگر فردی با یکی از شهروندان کانادا ازدواج کند می تواند برای مهاجرت و دریافت ویزا اقدام کند. تولد فرزند هم همانطور که می دانید روش دیگری برای مهاجرت است یعنی اگر فرزند خود را در کانادا به دنیا بیاورید براساس قوانین کانادا شما هم تابعیت کانادا بدست می آورید.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج و تولد فرزند

سخن پایانی 


در انتها یادآور می شویم که شرایط و مدارک مهاجرت به کانادا براساس نوع ویزای شما متفاوت است. در صورتی که قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید، تمام شرایط و جوانب را بسنجید و سپس تصمیم خود را عملی کنید.