Skip to main content
| author

لباس هایی برای لاغر دیده شدن

20 مرداد, 1401

لباس هایی برای لاغر دیده شدن ، انتخاب لباس در لاغر و یا چاق تر دیده شدن افراد نقش مهمی دارد. یعنی به راحتی می توانید با انتخاب لباس مناسب تا حد زیادی خود را لاغر نشان دهید. جثه نامناسب و شکم بزرگ اعتماد به نفس را از فرد می گیرد. همچنین ذهن او را آزار

می دهد. باید در کنار ورزش و رژیم دنبال یک راه حل ساده برای لاغر به نظر رسیدن بود، نوع انتخاب لباس و پوشش می تواند گام مهمی در خوش تیپ و خوش هیکل بودن باشد. با نزدیک شدن تابستان، فصل مهمانی ها و دورهمی ها، لاغری و تناسب اندام تبدیل به یک دغدغه اصلی برای خانم ها می شود. شما با رعایت چند نکته ساده به راحتی می توانید لاغر تر به نظر برسید. پس با ما همراه باشید تا مهم ترین رازهای لاغر دیده شدن را دریابید.


راز های لاغر دیده شدن


1- لباس های راه راه


چشم انسان به طور نا خودآگاه خطوط را دنبال می کند. انتخاب لباس های راه راه اولین و ساده ترین راه برای لاغر و کشیده دیده شدن افراد می باشد. با انتخاب لباس هایی که راه راه عمودی دارند می توانید خود را لاغر و قد بلند نشان دهید. خطوط عمودی همیشه نگاه ها را از بالا به پایین هدایت می کنند. می توانید برای قسمت هایی که درشت به نظرتان می رسد از لباس های عمودی راه راه استفاده کنید. اما لازم به سر تا پا لباس راه راه پوشیدن نیست.

img title="لباس های راه راه" src="/images" alt="لباس ه" width="400" heig" /></p><h3><br " />2- لباس های مش"ی و تیره را انتخاب کنید.


پوشیدن لباس در رنگ های مختلف می تواند تاثیر متفاوتی بر اندام شما داشته باشد. لباس های تیره و مشکی باعث لاغر تر دیده شدن می شوند. لباس تیره بدلیل این که روی بدن سایه روشن به وجود نمی آورد، برجستگی شکم را پنهان می کند. پوشیدن لباس مشکی همیشه یک گزینه مناسب می باشد ولی م یتوانید از رنگ های سرمه ایف زرشکی، یشمی و قهوه ای تیره هم استفاده کنید. اصولا لباس های مشکی برای افراد چاق مناسب هستند و باعث لاغر دیده شدن آن ها می شوند. به این ترتیب یکی از بهترین استایل ها برای خانم های چاق تیپ سر تا پا مشکی است.

img title="لباس های مشکی و تیره را انتخاب کنید" src="/images/Dark-and-black" alt="لباس های مشکی و تیره " width="400" height="210" /></p> <h3><br /"3- لباس های ماکسی و بلند


این تصور که لبا سهای ماکسی فقط برای افراد لاغر مناسب می باشد، اشتباه است. افراد چاق هم می توانند لباس های ماسکی و بلند بپوشند. این نوع لباس ها تاثیر زیادی در لاغر و قد بلند دیده شدن دارند. در واقع پوشیدن یک پیراهن بلند ایده ای مناسب و بی نقص می باشد.

img title="لباس های ماکسی و بلند" src="/images/Max" alt="لباس های م" width="400" height="210" /></p> <h3><br />4- شل"ار فاق کوتاه نپوشید.


یکی دیگر از گزینه های ایده آل برای پنهان کردن شکم بزرگ، پوشیدن شلوار فاق بلند و یا متوسط می باشد. این شلوار ها راحت هستند و شکم را پنهان می کنند. اما پوشیدن شلوار فاق کوتاه باعث برجسته به نظر رسیدن می شود. مخفی کردن شکم هم برای مردان و هم زنان مهم می باشد.


5- وضعیت ایستادن


نحوه ایستادن برای خانم ها و آقایان برای داشتن ظاهر مناسب به کار می آید. بدن یک فرد در وضعیت های مختلف، متفاوت دیده می شود. پس صاف بایستید. چانه تان را بالا نگه دارید و به خودتان مطمئن باشید. همچنین با اعتماد به نفس پیش بروید.


6- قوز کردن ممنوع


برای لاغر دیده شدن هرگز قوز نکنید. قوز کردن شکم شما را بزرگ نشان می دهد. اما صاف ایستادن باعث شیک دیده شدن و کوچک نشان دادن کمر فرد می شود. قوز کردن علاوه بر چاق نشان دادن باعث خم شدن کمر شما می شود. همچنین باعث کوتاه تر نشان داده شدن قد هم می شود.


7- فرم بدنتان را بشناسید.


برای انتخاب لباس مناسب، اولین و مهم ترین نکته شناختن فرم بدن خود می باشد. ابتدا مقابل آینه بایستید و با دقت به اندام خود نگاه کنید. انحناها و خطوط بدن خود را بشناسید. حال طبق شناختی که از فرم بدن خود دارید لباسی که برزنده شماست را انتخاب کنید. بعنوان مثال اگر بالا تنه بلنتر از پایین تنه خود دارید باید از کمربندهایی که نزدیک به گودی کمر قرار می گیرند، استفاده کنید.

img title="فرم بدنتان را بشناسی" src="/images/bod" alt="فرم بدنتان" width="400" height="210"" /></p> <h3><br />8- زیر"لباس خود یک گن مناسب بپوشید.


پوشیدن یک گن مناسب به شکل دهی سه نقطه از مهم ترین قسمت های بدن یعنی کمر، باسن و ران ها کمک می کند. با این ترفند بدن خود را سفت تر و لاغر تر نشان می دهید. گنی که می پوشید نه به قدری محکم باشد که نفس کشیدن را سخت کند و نه ان قدری شل باشد که تاثیری در تغییر اندازه تان نداشته باشد. همچنین مراقب باشید تا گن از زیر لباس مشخص نشود.


9- سر تا پا یک رنگ بپوشید.


استفاده از یک رنگ خاص در تمام لباس ها باعث ایجاد ظاهری یکدست، صاف و کشیده می شود. با این ترفند به جای این که به دنبال رنگ ها و طرح های مختلف باشید، با ظاهری یکدست و کشیده روبرو می شوید. در نتیجه بدن شما لاغر تر به نظر می رسد.

img title="سر تا پا یک رنگ بپوشید" src="/images/One" alt="سر تا پا ی" width="400" height="21" /></p> <h3><br />10- "فش های پاشنه بلند میخی شما را بلند تر و لاغر تر نشان می دهد.


هنگامی که کفش پاشنه بلند پا می کنید حالت بدن شما یه طور طبیعی تغییر می کند. با این کفش ها مجبور می شوید که صاف تر بایستید و تعادل خود را حفظ کنید. کفش پاشنه بلند میخی پاهای شما را بلند کرده و ظاهری کشیده به شما می دهد. در نتیجه لاغر تر به نظر می رسید. برای بلند و لاغر نشان داده شدن باید از کفش های پاشنه بلند تو پر دوری کنید. زیرا این کفش ها پاهای شما را تپل نشان می دهند. همچنین دقت کنید کفشی که انتخاب می کنید روی مچ پا بندی نداشته باشد. زیرا این بند با ایجاد خط روی پا آن را به دو نیم تقسیم می کند و باعث کوتاه تر دیده شدن پاها می شود.

img title="کفش های پاشنه بلند میخی شما را بلند تر و لاغر تر نشان می دهد" src="/images/High-heeled.jpg" alt="کفش های پا" width="400" height="210" /></p><h4><br />سخن آخر</" /> <p><br />افراد تو پر و چاقی که می خواهند لاغر به نظر ب"سند علاوه بر رژیم و ورزش های اصولی و مناسب برای لاغری، می توانند در انتخاب نوع لباس خود تغییراتی ایجاد کنند. لباس هایی که باعث لاغر دیده شدن می شوند در این مقاله آورده شده اند.